Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation

Mistäs löytyy tämän pelin virallinen manuaali? PS storesta ostaessani muistaakseni mainittiin että sen saisi ladattua jostain mut nyt ei löydy mistään.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Kannattaisiko tätä peliä ostaa? On vähän risuja ja ruusuja saanut, mitä olen lueskellut.
Storesta ajattelin ladata vai kannattaisiko sittenkin levyllä?
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mitenkäs isosta tiedostosta on kyse jos storesta tämän lataa? onko store versio jotenkin riisuttu versio levy versiosta vai onko ne ihan identtiset keskenään?
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mitenkäs isosta tiedostosta on kyse jos storesta tämän lataa? onko store versio jotenkin riisuttu versio levy versiosta vai onko ne ihan identtiset keskenään?

Se oli muistaakseni reilut 2 gigaa (~2,2 gb). Ihan sisällöltään identtiset versiot ovat keskenään.

Levyversio ja Store-version hankkiminen menee ihan oman mieltymyksen ja kovalevytilan mukaan. Levyversiossa on se hyvä puoli, ettei se vie kovalevyltä niin paljon tilaa ja se on mahdollista myydä tulevaisuudessa. Lisäksi sen mukana on mahdollista hankkia virallinen BT-headsetti. Storeversion taas saat ladattua vaikka samantien, eikä sitten tarvitse aina olla vaihtamassa kiekkoa koneeseen :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Kuinka monta kertaa sen voi sitten ladata storesta oston jälkeen?
Kiitos vastauksista!
Eiköhän se onnistu sen perinteiset 5 kertaa.
Kannattaahan tuo ostaa. Kunnon taktiikka peli ja viat on sellaisia mistä maailman suurimmat vinkujat jaksaa naukua eli eipä juuri haittaa, paitsi vihujen spawnaaminen oman spawnin viereen silloin tällöin saattais aiheuttaa klaanipelissä kiroilua.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Nii paitsi että klaanipelejä ei taideta respawnina pelata vaan ihan normi erissä. :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Oon muuten joutunut lataamaan Confrontationin juuri tuon 5 kertaa. Se sekos ensimmäisen latauskerran jälkeen (aikaa sitten tosin), no siinä sitten koitin kolmesti uudestaan ja ei. Aina loppui lataus 49%:iin.

No sitten odotin viikon ja huokaisin helpotuksesta, kun lataus meni loppuun ja pääsin taas pelailemaan. Vihje: osta levyversio. Saahan siinä kannetkin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

[FF]Myytti;858804 sanoi:
Oon muuten joutunut lataamaan Confrontationin juuri tuon 5 kertaa. Se sekos ensimmäisen latauskerran jälkeen (aikaa sitten tosin), no siinä sitten koitin kolmesti uudestaan ja ei. Aina loppui lataus 49%:iin.

No sitten odotin viikon ja huokaisin helpotuksesta, kun lataus meni loppuun ja pääsin taas pelailemaan. Vihje: osta levyversio. Saahan siinä kannetkin.

Ostin jo storesta :p
Minä olen vähän miettinyt ja luulenpa, että sen voi ladata viidelle eri systeemille kerrallaan ja sitten niille niin monta kertaa kuin haluaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ostin jo storesta :p
Minä olen vähän miettinyt ja luulenpa, että sen voi ladata viidelle eri systeemille kerrallaan ja sitten niille niin monta kertaa kuin haluaa.

Mikäli oikein muistan nii pystyy lataamaan usealle konsolille, mutta pystyy pelaan vain yhdel käyttäjällä kerrallaa. Eli ei mikään normi sharetettava peli.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mikäli oikein muistan nii pystyy lataamaan usealle konsolille, mutta pystyy pelaan vain yhdel käyttäjällä kerrallaa. Eli ei mikään normi sharetettava peli.
Ja toinen ei pysty pelaamaan sitä 24 tuntiin siitä kun ensimmäinen pelaaja on logannut itsensä ulos.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Muuten hyvä peli, mutta se ottaa päähän kun joka toisella servulla lagaa ja pahasti :mad:
Ja miten tässä heitetään kranaatti kauas? Minulla se aina tippuu parin metrin päähän :o
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Muuten hyvä peli, mutta se ottaa päähän kun joka toisella servulla lagaa ja pahasti :mad:
Ja miten tässä heitetään kranaatti kauas? Minulla se aina tippuu parin metrin päähän :o

Menet pelin asetuksiin ja sieltä otat liikkeen tunnistuksen pois päältä. Jos siis haluat kokoajan heittää yläkautta, mutta ohjainta vääntelemällä ja kääntelemällä saat myös heitettyä pitkälle.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Menet pelin asetuksiin ja sieltä otat liikkeen tunnistuksen pois päältä. Jos siis haluat kokoajan heittää yläkautta, mutta ohjainta vääntelemällä ja kääntelemällä saat myös heitettyä pitkälle.

Tänks! Mitenkäs tässä sitten voi kickiä toisen pelaajan? :confused:
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Tänks! Mitenkäs tässä sitten voi kickiä toisen pelaajan? :confused:

Ensin painat Selectia nähdäksesi scoreboardin, seuraavaksi menet pelaajan kohdalle jonka haluat kickia, sitten painat X:ää ja sitten siinä lukee "poista pelaaja" tai muuta vastaavaa, ja uudelleen X:ää. Mutta jos äänestys on jo alkanut niin painat vain neliötä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Onkos olemassa jossain pohjapiirustuksia mappeihin, kun vähän on hakusessa paikat?
 
Ylös Bottom