Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Älkää pojat vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Itse olen kuullut (En ole itse siis kuunnellut podcastia, mutta foorumeita oon lukenut) että nää regenaavat healthit yms. ominaisuudet olisi varmistettu vain single playeriin ja multiplayeristä ei oo vielä mitään varmuutta.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Älkää pojat vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Itse olen kuullut (En ole itse siis kuunnellut podcastia, mutta foorumeita oon lukenut) että nää regenaavat healthit yms. ominaisuudet olisi varmistettu vain single playeriin ja multiplayeristä ei oo vielä mitään varmuutta.

No huh, sitte on vielä toivoa. Luin vaan pikasesti neogafissa alotettua ketjua ja siellä alotuspostaus tällasta väitti, mutta ilmesesti ainakin toistaseksi väärä hälytys.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Siis ihan oikeesti, Socom 2:en tasoista peliä ei tule PS3:lle :( , ei edes Socom sarjan peleissä. Tästä on nyt heitelty toiveita sinne sun tänne mutta niin se vain on . Ei muuta kuin takas PS2 :en pariin jos haluaa vääntää sukka kakkosta, pelit kehittyy ja ei läheskään aina toivomallamme tavalla vaikka, käytäis kirjoittelemassa ummet ja lammet foorumeilla .

Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan , en minäkään uskonut pitäväni BF BC2:sta kun se ensimmäinen oli täys susi onlinessa mutta yllätyin positiivisesti pelin toimivuudesta.

Joka tapauksessa Socom 4 tulee hommattua koska , sen nimi on Socom . Pelinä se voi yllättää tai sitten siihen voi pettyä mutta aika näyttää.

Unohtakaa Socom 2 tyylinen peli pelattavuuksineen PS3:lle. Eivät ne sitä tee , olisivat jo tehneet jos pystyisivät/haluaisivat .

Prkl...:mad:
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Itse ainakin olisin todella pettynyt, jos seuraava Socom olisi vain HD-remake esim. 2:sesta.
Pelien pitää kehittyä. MW2:sta en osaa arvostaa pätkääkää juuri sen takia, että siinä on vedetty varman päälle ja vain liimailtu ja kaunisteltu asioita, jo toimivaan konseptiin.
Tämä ei tarkoita sitä, että toivoisin Socom4:n hakevan kaikki "parhaat" jipot nykyisiltä suursuosikeilta. Ei. Toivon, että pelistä tulee ehyt ja toimiva kokonaisuus, jota on hauska pelata kavereiden kanssa, ja joka ennen kaikkea tuntuu tuoreelta.
Se, onko se sitten tarpeeksi Socom (mitä tämä muuten tarkoittaa?) fanaatikoille, niin se on eri juttu.
Uudistukset voivat toki mennä myös aivan puihin, mutta ei siitä kannata valmiiksi nurista, ennen kuin on valmis paketti tulilla.
Moni täällä vain nurisee, kun uusia ominaisuuksia huhuillaan. Itse haluaisin tietää, mikä olisi sitten hienoa, mitä uudelta Socomilta voitaisiin odottaa? Mitä ominaisuuksia haluaisitte siihen? Näitä varmaan sitten kannattaisi viljellä jossakin Zipperin foorumillakin?
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Pziuksella hyviä pointteja. Uusia kokemuksia haetaan myös täällä. Elääkseen, pitää pelisarjan kyetä myös uudistumaan ja myymään itsensä tyystin uusille pelaajille. Ehkä palvelee vanhoja jääriä, ehkä ei. Toivotaan nyt kuitenkin todella sellaista tajunnan räjäyttävää verkkokokemusta myös veteraaneille.

Itse odotan SOCOM IV:lta erityisesti näyttöjä Move-ohjauksen osalta. Toiveissa olisi ihan oikeasti pätevä kokemus näiltä hytkynhätkyn-ohjaimilta. Sellaista, jossa ohjaus päätyy taka-alle ja esille nousee uudenlainen sukeltaminen pelimaailmaan.


Peli esillä muutaman viikon päästä E3:ssa:

With a Senior Designer for Socom 4 acknowledging the fact that Socom 2 is the benchmark to meet with Socom 4, fans might be able to put some worries to rest. Heine goes on to say that, “Being a Socom 2 elitist [I must say] that Socom 4 has the most potential to be something really amazing.”

He did confirm that Socom 4 will be shown for the first time being played with a Dualshock controller at this year’s E3, only two weeks away. Also, it should be noted that a brand new level will be shown off as well. Only time will tell if Socom 4 has the magic that Socom 2 had.

Lähde: Zipper: "Socom 2 is the elite Socom"
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Itse haluaisin tietää, mikä olisi sitten hienoa, mitä uudelta Socomilta voitaisiin odottaa?

No ei ainakaan koko pelimekaniikan uudistusta täydeksi kopioksi sadasta muusta jo markkinoilla olevasta pelistä. Ne ovat omia pelejään, Socom on Socom siksi, että se on Socom. Socom ei ole Socom, jos se kopioi kaikki featuret ja mekaniikat jostain muusta pelistä, vaan se muuttuu niiksi muiksi peleiksi ja mihinkäs me jälleen yhtä muuta peliä tarvitaan? En ymmärrä, miten tätä on niin vaikea käsittää. Jos tehdään jatko-osaa, jatkumoa edelliselle/edellisille peleille, niin yleensä jatketaan siitä, mihin edellinen jäi ja lisätään siihen päälle jotain uutta, ei hylätä kaikkea vanhaa ja muuteta peliä kopioksi toisista peleistä. Tässä vaiheessa ei olla enää jatko-osan kanssa liikkeellä ja peli voidaan nimetä joksikin muuksi. Toisin sanoen, pelin nimi on "jotain jotain ja numero perään", koska se on helpompi myydä, ei siksi, että se jatkaisi edellisen linjalla laajennettuna ja hiottuna.

En itse tiedä, mitä parannuksia odottaisin Socomin jatko-osalta. Tämä on Zipperin homma keksiä. Ykkösestä kakkoseen he onnistuivat todella hyvin. Uusia loistavasti suunniteltuja kenttiä olisi kiva saada ja siihen päälle vaikka 10 parasta mappia kakkosesta . Kakkosen framerate pitäisi saada korjattua, samoin muut tekniset ongelmat. Ehkä joku uusi hyvä pelimuoto, kolmosessa oli esim. Control. En vastusta mitään uutta, vastustan vanhan muuttamista joksikin muuksi tai kokonaan poistamista, koska haluan Socomin olevan Socom.

Pääasiassa kuitenkin niin, että kehitystä tapahtuisi, laajennusta, mutta pelin ydin pidettäisi ennallaan.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Itse en pistäisi pahakseni jos netti puolella olisi jonkin sortin parannus systeemi kunhan sen voi tehdä vain kerran koko pelin aikana per jätkä jollekkin tyypille. Elvyttäminen ei sitten onnistuisikaan muuta kuin Co-Op tilassa.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Pääasiassa kuitenkin niin, että kehitystä tapahtuisi, laajennusta, mutta pelin ydin pidettäisi ennallaan.

Tää on mun mielestä loistava lause!^
Kuitenkin kehitystä pitää mielestäni tapahtua riittävästi, jotta uuden osan julkaisu on oikeutettu.
En ole vähään aikaan Socomia pelannut, voisin kuvitella, että tuota ohjaamista voisi ainakin nykyaikasitaa. Eli lisää tarkkuutta ohjailuun. Rekyylit ja muut "realistiset" ominaisuudet saisivat pelissä pysyä. Toivon myös, että peliä ei viedä liikaa toiminnalliseen suuntaan (COD,BF jne.). Itse olen monesti miettinyt, että kerran Socom pyörii tuon Navy Seal -teeman ympärillä, niin olisi tosi mielenkiintoista, jos siihen saataisiin sukellusaspekti mukaan. Tuota en muista missään moninpelissä nähneeni.
Eniten itseäni pelottaa tuo Move. Se ei vaan näytä hyvälle noissa videoissa, kun Socomia on pelattu. :(
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Kyllähän ainakin FTB sisälsi Revive-ominaisuuden, ja tuntui silti niin Socomilta niin Socomilta että. Musta enemmän kuin toimiva feat, ja tämä mukaan vaan moninpeliin. Move-ketkutukset ja suoraviivaistamiset taas hiiteen, hyh!
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Kyllähän ainakin FTB sisälsi Revive-ominaisuuden, ja tuntui silti niin Socomilta niin Socomilta että.

Itse olen rankasti erimieltä tästä. Samalla rundilla tappas saman jätkän kahdesti, juu ei kiitos. MAG:ssä tämä toimi, johtuen respawn pelimuodoista.

Socom on Socom siksi, että se on Socom. Socom ei ole Socom, jos se kopioi kaikki featuret ja mekaniikat jostain muusta pelistä, vaan se muuttuu niiksi muiksi peleiksi ja mihinkäs me jälleen yhtä muuta peliä tarvitaan?

Pääasiassa kuitenkin niin, että kehitystä tapahtuisi, laajennusta, mutta pelin ydin pidettäisi ennallaan.

Osupi aika naulan kantaan tuo.^^

Edit; Mitä move ohjaukseen tulee, niin ei kyllä ole innostanut itseä yhtään tuo. Pelleilyä se Wii:llä pelaaminenkin on.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

IGN päässyt jo pelaamaan E3-demoa, ja Movella : IGN Video: SOCOM 4: U.S. Navy SEALs PlayStation 3 Video - E3 2010: Socom 4 Move Demo

Ainakin omaan silmään toi näyttää ihan kohtuu hyvältä, vaikka SOCOM ei ehkä ihan ensimmäisenä tuosta tulisi mieleen. Toivottavasti sieltä löytyy myös verkkopelimuotoja Move-ohjaukselle.

Se siitä hiipimisestä niin kuin aikaisemmissa SOCOMeissa pystyi. Ihan liian toiminta painoitteinen.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Johan tää on Socomissa ennenkin koettu, mikäs niistä se olikaan?

Kolmosessa että confrossa

Ai että oikein laitesukellustaisteluja?
Enpä minä huomannut... En todellakaan tarkoittanut sitä, että saat ukon pään pinnan alle, kun uit jorpakon yli. Tarkoitin, että ne sukellusvermeet voisi olla kunnolla (monin)pelissä mukana. ;)

P.S. Uusin traileri latisti odotuksia kovasti...
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Socom 4 demo haastattelu dualshockilla pelattuna Socom IV

Tuo ei näytä kyllä yhtään Socomilta tällä hetkellä.

"You gotta pick your cover carefully" 6.11 Jätkä menee auton lähelle ja se räjähtää eikä sille tapahdu mitään..
 
Ylös Bottom