Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haisuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorrowbringer
Voi peliä tietty pelata noinkin varsinkin jos yksin pelailee, mutta peli kiertoon vaan, toivottavasti oli vain lainassa. Jos ei SC napannut tuskin tästäkään innostut.


Tulkitsen vastauksen siten, että olen ainakin osittain oikeassa...

- ManjiMaru
 
Sain omani tänään, ja vajaan tunnin verran vasta testattu (lähinnä arcadessa). Mulla on ja vähän samanlaiset fiilikset heti alkuun, mutta onneks pääsee myöhemmin veljeä vastaan pelaamaan niin ei tartte tuomita peliä yksinpelin perusteella.


PS. Vähän oudolta tuntuu muutenkin, hain tikkuni tänään postista ja pienehköä hakemista on kontrolleissa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Tulkitsen vastauksen siten, että olen ainakin osittain oikeassa...

- ManjiMaru

Tulkitsit aivan oikein. Pelimekaniikka on SC:stä peräisin ja siis jos et siitä innostunut niin tuskin tästäkään. Jos noin jaksat yksin pelata eli pokeamalla niin ei kyllä kovin lupaavalta kuulosta.

8wr - block - poke? Pelityylisi kuulostaa turtlaamiselta ja kyllä se toimiikin tietylle tasolle asti. Helvetin rumaahan se on, mutta toimivaa. Itsekin sain aluksi sellaisen vaikutelman että tämä on turtle ystävällisempi kuin ykkönen, mutta onneksi ei ihan näin asia ole pitemmässä juoksussa.

Ja tosta Air Controllista, itse pidän siitä ja ilmiselvästi se on mielipide kysymys. "...ja sitten muka mikään ei ole varmaa..." vähän perehtymistä tohon hommaan, mutta aivan oikeassa olet practicesta - taas kerran haista vittu Namco kun jätit sen record moden pois. Sillä olisi voinut noikin asiat testata. Varmoja comboja löytyy sc.comista.

Jos kuitenkin vielä haluat kokeilla pelaamista niin suosittelisin vaihtamaan pelityyliä hivenen hyökkäävämmäksi. Tyylikkäämmän näköistä ja pitemmällä tähtäimellä toimivampaa. Sellaisen käsityksen sain että Ivyllä pelaat? Mielestäni todella tyylikästä peliä saa sillä aikaiseksi jos vain malttaa hahmoon perehtyä.

Mutta koitas saada seuraa pelaa, ei tota practiceakaan loputtomiin jaksa.
 
Meinasinkin lähinnä että haluan selvittää tukeeko SC2:n pelisysteemi pokeaamista häiriöksi asti (tyyliin tekken 4). Jos osaat sanoa mitä tekniikoita tai taktiikoita käytetään sitten siellä "seuraavalla" tasolla jotka kumoavat pokeaamisen niin se on avuksi...

Ei mun pelityylini nyt noin yksioikoinen tietystikään ole, tässä alkuvaiheessa tulee puheessa kärjistettyä asioita helposti.

- ManjiMaru
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Meinasinkin lähinnä että haluan selvittää tukeeko SC2:n pelisysteemi pokeaamista häiriöksi asti (tyyliin tekken 4). Jos osaat sanoa mitä tekniikoita tai taktiikoita käytetään sitten siellä "seuraavalla" tasolla jotka kumoavat pokeaamisen niin se on avuksi...

Ei mun pelityylini nyt noin yksioikoinen tietystikään ole, tässä alkuvaiheessa tulee puheessa kärjistettyä asioita helposti.

- ManjiMaru

Kärjistin hieman itsekkin tuossa. Kyllä myös hyvä turtle pelaaja voi pärjätä kovalla tasolla. Turtle pelaaminen on ehkä helpompaa ja vitun tylsän näköistä, kun taas Pitbull tyyli haastavampaa ja tyylikkään näköistä.

Ei kyllä mielestäni häiriöksi asti pokinkia tue. Päinvastoin, ei kai sitä pidä pelistä poistaakaan? Vai mitä oikein tarkoitat? Mutta jos pelkällä pokingilla pelkäät pärjääväsi niin voit olla huoletta.
 
*NAKS* BAM!!!
Joo, olen pelannut SC ykköstä tarpeeksi sanoakseni, että ainakaan siinä ei kannata liikaa luottaa samanlaiseen pelityyliin kuin VF-peleissä. Olen kuullut (sanokaa ihmeessä jos olen väärässä) että SC peleissä expert-tason pelaaminen koostuu pokettamisesta pokejen jälkeen, ilman että mitään todella mielenkiintoista ja mielipuolista yleensäkään tapahtuu?

*NAKS* BAM!!! tulee siitä että en vieläkään ole saanut kakkosta. Mistä miehet sai pelin?:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Mistä miehet sai pelin?:rolleyes:

Tänään tuli Konsolinetistä ennakkotilattuna.

Niin. Tässä on nyt reilut viitisen tuntia tullut pelattua, ja onhan tämä aika jees. Tässä vaiheessa en vielä edes yritä muodostaa mielipidettä siitä, miten hyvä/huono tämä on muihin mätkintöihin verrattuna.

Tai no sen minä voin sanoa, ettei tämä ainakaan ole niin hyvä kuin GGX2, joka on ihan selkeästi paras taistelupeli ikinä.
 
Mulle tuli ja tänään CDON.comista.

Kaverin kanssa ekat VS-sessiot otettu. Kumpikaan ei osaa mitään. Eli tässä itse kukin odottaa kiltisti ennen minkäänlaisen syvällisen analyysin tekemistä. ;)
 
Heitän tänne arvostelun oman pelaamisen jälkeen, jos ei miehiä haittaa? Kunhan isken siihen ensin kynteni ja raatelen auki kuin ahma kuuman ruhon keskitalvella. Ööö, siis pelaan sitä kunnolla ja poikittain.
 
Minä ostin omani ihan Hesan Stockmannilta.. Siellä oli oma laari niitä varten, eiköpä kohta muuallakin Suomessa.

- ManjiMaru
 
Taas mukavat sessiot VS-modessa takana, nyt rupeaa vasta hahmottumaan että millä tyypeillä sitä jaksaa ruveta enemmän peliä opettelemaan...

Vähän sais mun mielestä olla parempi tuntuma siihen vastustajaan (kuten noissa parissa toisessa pelissä mitä nyt ei tarvi mainostaa), mutta muuten tuntuu ihan hauskalta. Ja nimenomaan aseistahan se johtuu toikin "tunnottomuus"...mutta kyllä tota silti hand-to-hand -mieskin jaksaa pelata niin kauan kun ihmisvastustajia löytyy. :)
 
Huomenissa menen hyllyjä tonkimaan..:D Soul Caliburissa asia oli vähän toisenlainen, mutta ainakin vakavanhassa Soul Bladessa yksinpeli oli yllättävän kiehtova. SC:2:n Weapon Master moodi on siis jatkoa vanhalla samannimiselle pelimoodille. Soul Bladessa aseissa vaikuttavia arvoja oli enemmän, kun nuo aseetkin saattoivat hajota. Voisi olla aika näköistä SC2:n systeemeillä... Hieman tutkimuskenttää Namcolle?
 
No mitä siinä sit voi saada? Eiks se ite VS-pelaamista varten riitä että saa ne 5 hahmoa avattua?
 
Uu.
Tänään illalla hakkaan njuuppia (ja mäkö en oo :D )
entiselle lukiolle.

Muahahaha! Ne kuolee häpeään! (Tai sit oisi hyvä ottaa itse ase mukaan jos kusee pahasti...)

Pitäis varmaankin taas ruveta kaivaan frame dataa jostain...tai sit en kun en todennäköisesti tule harjoittelemaan niin paljon kun Sc1...

Alkuperäisen viestin kirjoitti Neonomide:

*NAKS* BAM!!!
Joo, olen pelannut SC ykköstä tarpeeksi sanoakseni, että ainakaan siinä ei kannata liikaa luottaa samanlaiseen pelityyliin kuin VF-peleissä. Olen kuullut (sanokaa ihmeessä jos olen väärässä) että SC peleissä expert-tason pelaaminen koostuu pokettamisesta pokejen jälkeen, ilman että mitään todella mielenkiintoista ja mielipuolista yleensäkään tapahtuu?

*NAKS* BAM!!! tulee siitä että en vieläkään ole saanut kakkosta. Mistä miehet sai pelin?

Itseasiassa expert-taso taisi perustua enemmänkin "mind-gameen" kuin mihinkään muuhun. Kuten SC2:ssakin.

Ja kun iskuja oli paljon, niin tiedon määrän täytyi olla älytön että uskalsit lähteä itse hyökkäämään.

Luretukset on meinaan aika jumalallisia jos toinen ei tiedä että lurettaa.
Mitä olen itse nähnyt videoita niin ei pelkällä "ultimate pokella" hirveästi ollut virkaa...Silloinhan se Kilik olisi ihan über^2top tier...
Tjsp.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
jee.. nyt on kaikki bonus-krääsä kerätty.. melkein viikko meni .. phew!

Melkein viikko? Minä sain kahdessa päivässä kaiken muun paitsi hahmojen profiilit, niitä sitten tänään...
Ai miten niin minulla ei muka ole elämää? :)

Minä kyllä pidän pelistä ihan hitosti, vaikka en vielä mitään osaakaan. Nightmarella olen pääasiassa pelannut tähän mennessä. Ihana mies.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veib
Melkein viikko? Minä sain kahdessa päivässä kaiken muun paitsi hahmojen profiilit, niitä sitten tänään...
Ai miten niin minulla ei muka ole elämää? :)

Minä kyllä pidän pelistä ihan hitosti, vaikka en vielä mitään osaakaan. Nightmarella olen pääasiassa pelannut tähän mennessä. Ihana mies.

Minulla onkin elämä ;)

PS. Olet hankkinut kaikki aseet kanssa? he
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tsiisus
Uu.
Tänään illalla hakkaan njuuppia (ja mäkö en oo :D )
entiselle lukiolle.

Muahahaha! Ne kuolee häpeään! (Tai sit oisi hyvä ottaa itse ase mukaan jos kusee pahasti...)

Pitäis varmaankin taas ruveta kaivaan frame dataa jostain...tai sit en kun en todennäköisesti tule harjoittelemaan niin paljon kun Sc1...



Itseasiassa expert-taso taisi perustua enemmänkin "mind-gameen" kuin mihinkään muuhun. Kuten SC2:ssakin.

Ja kun iskuja oli paljon, niin tiedon määrän täytyi olla älytön että uskalsit lähteä itse hyökkäämään.

Luretukset on meinaan aika jumalallisia jos toinen ei tiedä että lurettaa.
Mitä olen itse nähnyt videoita niin ei pelkällä "ultimate pokella" hirveästi ollut virkaa...Silloinhan se Kilik olisi ihan über^2top tier...
Tjsp.

Eikös se ole niin että Namco ei ole julkaissut framedataa SC2:een.. Soulcalibur.comissa ne on ihan itse jollain kepulikonstilla ja raa'alla työllä selvittäneet framejuttuja -> niiden selvityksissä voi olla virheitä..

Mitä muuten tarkoitat "luretuksella"?

- ManjiMaru
 
Ylös Bottom