Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Conviction

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Story trailer



Pakko myöntää, että hyvältä näyttää ja ei jaksais odottaa enään.. :)
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Story trailer


Pakko myöntää, että hyvältä näyttää ja ei jaksais odottaa enään.. :)

Joo näytti kyl todella hyvältä. Splinter cellit on aina ollu hyviä pelejä ja epäilen vahvasti, että tämäkään ei tee poikkeusta vaikka vähän erinlainen onkin :)
Eniten ehkä kuitenkin odotan co-oppia, että pääsee kaverin kanssa hiiviskelee yhessä liven välityksellä.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Sairaan hyvältä näyttää. Tarinakin vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, sellaista Taken otetta tuossa. Saas nähdä minkälaiseen konkurssiin tässä ajaudutaan kun kahden kuukauden sisällä ilmestyy peräti neljä must hankinta peliä; Alan Wake, Red Dead Redemption, Bad Company 2 ja Conviction..

Automatisointi ei minua haittaa pätkääkään, itseasiassa erittäin tervetullut uudistus. Saa sellaista kunnon predatori fiilistä, kuin sohisit manuaalisesti pitkin seiniä.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Mikäs sen parempaa kuin hiippailla ja samalla olla ns. näkyvissä. Se vasta vaatisikin taitoa.

Älä ota pahalla mutta kiitos päivän huumoripläjäyksestä, näin irrallaan tuo kuullostaa perverssillä tavalla huvittavalta... "Hiippailla näkyvissä.. sepä vasta jotakin!"

:D

Mua kutkuttaisi kyllä päästä vanhojen splintereiden fiilikseen, eka ja toka on ehkä kokonaisuutena suurimmat suosikkini, vaikka on kolmaskin tosi kova.
Double Agent on oudosti jopa tylsänpuoleinen, ja tuo minulta onkin kesken vielä. Yksi suosikkipelisarjoistani ollut aina.
Minua kyllä ainakin nuo trailerit huolestuttaa vaikka kuinka, jotenkin ei vaan tunnu
ihan kunnolla.. Splinter Celliltä? Kai se on sitä fanipojan "lisää samaa pitää saada" asennetta.
Tuo automatisointi homma kuullostaa lähinnä.. hirvittävältä.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Itsellä on kiinnostus noussut peliä kohtaan kun olen videoita katsonut ja tarina kuullostaa erittäin mielenkiintoiselta. En ole aikaisempia splintereitä pelannut, kun joskus jonkun harjoitus kentän kun ei pc sitä kunnolla pyörittänyt:D
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Olen tästä yhden trailerin nähnyt. Olen pelannut Slinter Cellit läpi ensimmäisestä lähtien. Mutta onko nyt niin että ovat ympänneet tähän keinotekoisen co-op systeemin aka Resident Evil? Eli yksinpelissä on kaksi hahmoa käytössä?
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Mutta onko nyt niin että ovat ympänneet tähän keinotekoisen co-op systeemin aka Resident Evil? Eli yksinpelissä on kaksi hahmoa käytössä?

Ei. Yksinpelin rinnalle on tuotu co-op, joka muistaakseni sijoittuu aikaan ennen Sam Fisherin seikkailuja Convictionissa.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Ei. Yksinpelin rinnalle on tuotu co-op, joka muistaakseni sijoittuu aikaan ennen Sam Fisherin seikkailuja Convictionissa.

Pelastit päivän! Näitä hyviä pelejä tulee liikaa tänä vuonna! Kuukauteen ostanut jotain 5 peliä. Toivottavast moninpelistä tulee parempi kuin nuo räpellykset aikaisemmissa osissa!
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Pelastit päivän! Näitä hyviä pelejä tulee liikaa tänä vuonna! Kuukauteen ostanut jotain 5 peliä. Toivottavast moninpelistä tulee parempi kuin nuo räpellykset aikaisemmissa osissa!

Suuta soukemmalle. Pandora Tomorrow'n ja Chaos Theoryn moninpelit olivat jautaa, ainakin poikkesivat valtamassasta. Totta kai niissä oli bugeja ja muuta Ubisoftille tyypillistä säätöä, mutta Halo 2:n ja PGR2:n ohella juurikin Splinter Cellit jäivät parhaiten mieleen Xboxin verkkopeleistä.

Convictionissa moninpelissä panostettaan juurikin yhteistyöhön, sillä kunnollista kilpailullista moninpeliä ei taida edes olla mukana.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Kaippa tuota demoa tulee testailtua, vaikka pakko myöntää etten kauheasti odota peliltä. Se fiilis mikä on tullut, niin ei kovin lupaavaa. Saakohan demossa itsekkin tappaa, vai tekeeköhän kone sen kokonaan puolestasi... tämä on itselleni se mielenkiintoisin kysymys. Ei vaan, toivotaan että yllättää positiivisesti, vaikka vähän epäilenkin ettei.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Kilpailullinen moninpeli on ymmärtääkseni vain 1vs1. Seassa tosin on tekoälyn ohjaamia pahiksia.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Kilpailullinen moninpeli on ymmärtääkseni vain 1vs1. Seassa tosin on tekoälyn ohjaamia pahiksia.

Näinhän se on. Valitettavaa, mutta eipä tuo Double Agentissa enää kovin vahva ollutkaan, joten ehkä parempi näin.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Johan oli actionia trailerissa. Näytti siinä vähäsen hiippailua olevan myös mikä on näissä peleissä ollut parasta. Tai ainakin kahdessa(kolmessa?) ensimmäisess pelissä.
Minulle Splinter Cell pelit ovat aina olleet yksin pelejä. Vaikka taitaa tuo moninpeli näissä SC sarjan peleissä ihan mainiota olla. Eniway, tuntuu että tuo co-op jutskaa pitää joka peliin tunkea.

Wikipediasta tuli peli sarjaa tutkailtua ja tämä Convinction näyttää olevan jo kuudes osa sarjalle :confused: PSP peliä lukuun ottamatta olen tainnut kaikkia pelata mutta ainoa stoory mikä tulee mieleen on tuo Double Agent.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Mihis aikaan nämä demot yleensä tulevat ladattavaksi? Kyllä itse odotan peliä innolla ja videotkin ovat näyttäneet niin hienoilta.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Paniikinomainen tunne levisi ympäri kehoa kun motogp:n demo röllötti new arrivalsien ykkösenä. No, boxi on valmiina päällä ja demon kyttäys on alkanut. Hetkeäkään ei saa myöhästyä. Tällaista odotuksen ja innon tunnetta en olekaan kokenut sitten Bad Company 2 demon. Tosin BC2 demosta kuulin vasta kun se oli ilmestynyt, mutta lähtipa kiiren vilkkaa latinkiin.

Itse en näe mitään pahaa tuossa ampumisen automatisoinnissa. Erittäin tervetullut uudistus. Ja tämähän on vielä käytön suhteen vapaaehtoinen ominaisuus. Ei oman tytön murhaa kostavalle superagentille sovi tähdätä minne sattuu ja ampua puolta lippaallista pitkin seiniä. Taken, elokuva tulee vahvasti mieleen tästä ja se ei mielestäni ole ollenkaan huonoa :cool:.

E:
Go Spartan, go!

Ah, danke. Ei näkynyt dashboardin marketplacella vielä.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Ja pelihän oli niin kova kuin odotinkin. Tosin olen hieman pettynyt demon kenttään. Odotin sitä mansionia, joka välähteli jokaisessa gameplay videossa ja mielestäni se olisi sopinut tähän huomattavasti paremmin.
 
Ylös Bottom