Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Conviction

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Tämä kyllä syö miestä, odotin että nyt tulee sellainen peli jonka voisi ostaa uutena. Ei ole hetkeen tiedossa uutta peliä, joka kiinnostaisi ja nyt tämäkin siirtyy sinne milloin muutkin kiinnostavat pelit tulevat (GT5 jne.)

Eipä kyllä ainakaan lisännyt tämä halua ostaa kyseistä peliä. Mitä ihmettä siellä markkinointimiehillä on mielessä, jos jatkuvasti siirrellään niin tuskin ainakaan lisää hypeä, ellei ole kyseessä huippuluokan tekele jota fanit jaksaa odottaa (kuten GT5). Voihan rähmä sanon minä.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Eikös tän pitänyt olla jo ihan valmis?
Viivästys ei johdu kuulemma kilpailjoista vaan siitä, että peliä vielä hiotaan, jotta siitä tulisi "brilliantin" sijaan "awesome".
Ubisoft has told Eurogamer that Splinter Cell: Conviction was delayed to add "a bit more polish", and not because Q1 2010 is unconventionally bursting with big-name releases.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Se näiltä markkinamiehiltä taitaa usein unohtua, ettei pelin lykkääminen välttämättä tee hyviä myynneille. Floppi tuskin auttaa hirveästi tilikauden numeroita.

Peliä on nyt hypetetty hyvin. Julkaistu uusia trailereita ja sopivin väliajoin uutta infoa pelistä. Selvästi ollut järjestelmällinen PR-kamppis menossa ja nyt peliä lykätään. Ei voi olla hyvästä myyntien kannalta, kun pelaajat ikäänkuin kypsyvät pelin odottamiseen ja hype laskee.

Huono juttu tämä lykkääminen on. Niin pelin kuin pelaajienkin kannalta.

Ihan totta turiset.

Näin kävi myös Alpha Protocollan kanssa jonka alun perin piti ilmestyä jo aikoja sitten, viimeksi 2009 lokakuussa. Pelin julkaisua kuitenkin siirrettiin noin puolella vuodella eteenpäin :eek:

Itsessäni sammui heti melkein koko AP:n odotus, ja mitä foorumeja olen lueskellut niin osa porukasta siellä on aika närkästynyt Segan toimiin.

Noh, onneksi tässä tapauksessa ei ole kyse kuin muutamasta kuukaudesta. Varmaan riittää pelattavaa siihen asti kun tämä tulee ulos
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Se näiltä markkinamiehiltä taitaa usein unohtua, ettei pelin lykkääminen välttämättä tee hyviä myynneille. Floppi tuskin auttaa hirveästi tilikauden numeroita.
Väärin, se riippuu ihan mitä muita pelejä sillä kaudella julkaistaan samaiselta puljulta.

Lisäksi he tekevät tätä työkseen, joten uskon että heillä on asiaan kuuluvaa pätevyyttä hieman enemmän kuin meillä muilla yhteensä.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Paska homma, mutta nyt voikin käyttää tähän tarkoitetut rahat Heavy Rainiin...
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Eurogamerilla puhutaan jo siihen malliin, ettei julkkaripäivää ole edes lyöty lukkoon. Joten saa nähdä saapuuko edes huhtikuulla:

Splinter Cell delayed for "polish" News | Eurogamer

Pelätty/odotettu alkukevään pelitulva näyttää huolestuttavasti hupenevan, kun tämä, Max Payne 3 ja GT5 ovat jo ainakin siirtyneet eikä Alan Wakellekaan ole vielä lyöty päivää lukkoon.. No pysyypä edes tilin saldo vähän paksumpana. :o
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Ja nyt ilmeisesti siirrettiin uudelle tilikaudelle, että saataisiin mahdollisesti kaunisteltua tilastoja.

Hienoa tämä markkinatalous.

Totta. Se on hyödyttänyt meitä mm. videopeleillä.

Jotenkin ei nappaa toi Samin klooni ollenkaan. Tuntuu että tää haluaa päästä vain osalliseks co op muodista. Ekasta Splintteristä asti oon näitä pelannu mutta tätä kyllä harkitsen. Meinaan ei sitten traileri onnistu vakuuttamaan ollenkaan :( Muutenkin jos ei aina pelaa kaverin kanssa rupee mua ainakin vituttaa joku väkisin väännetty botti joka roikkuu mukana.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

41310.jpg


Splinter Cell: Convictionin julkaisupäivä on oikein kiveen kirjoitettu. :D Täällä päästään nauttimaan pelistä pari päivää jenkkejä myöhemmin, eli 15.4.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

15.4 vasta? Miten elin siinä luulossa, että ilmestyy jo tämän kuun lopulla. Voehan harmin...
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Toivottavasti kiveen kirjoittaminen tarkoittaa sitä, mitä perinteisestikin. En tosin menisi vannomaan vieläkään.
15.4 vasta? Miten elin siinä luulossa, että ilmestyy jo tämän kuun lopulla. Voehan harmin...
Tuossa muutama viesti aikaisemminhan juuri maristiin siitä, kun taas lykättiin. :rolleyes:
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Ei taida ihan vuotta mennä että tän sais ennakkovarauksellaan noutaa. Viime vuoden kesäkuussa kävin varaamassa, ja enemmän kuin pari kertaa on tehnyt mieli vaihtaa varaus johonkin toiseen. Hyvänä puolena on se että sieltä näyttäis kuitenkin tulevan ihan viihdyttävä peli, etenkin co-op näyttää perhanan mielenkiintoselta
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Käväsin tän varauksen perumassa gamestopista ku siellä oli uudet mainokset tästä ja lost planetista et julkaisu syksy 2010
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Käväsin tän varauksen perumassa gamestopista ku siellä oli uudet mainokset tästä ja lost planetista et julkaisu syksy 2010

Uskallan epäillä, koska muualla ei ole mitään ilmoitusta kuin tuosta yhdestä pienestä myöhästymisestä, eli 15.4 on tulossa (pretty please?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Mitäs porukka on mieltä tuosta automatisoinnista? Siis että merkataan vain vihut ja sitten kone tekee asiat puolestasi. Itse en tykkää. Samoin en oikein diggaa sitä, että alkuperäinen idea pelistä kuopattiin ja tehdään melkolailla samanlainen peli kuin aiemmat sarjan pelit. Se alkuperäinen idea mikä tässä oli olisi kiinnostanut paljon enemmän. Siis se joukkoon sekoittuminen, pakoilu jne. Toki olisi sitten ollut mukava myös väkijoukon avulla(ja ilman) kurmottaa vastustajia.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Samoin en oikein diggaa sitä, että alkuperäinen idea pelistä kuopattiin ja tehdään melkolailla samanlainen peli kuin aiemmat sarjan pelit. Se alkuperäinen idea mikä tässä oli olisi kiinnostanut paljon enemmän. Siis se joukkoon sekoittuminen, pakoilu jne. Toki olisi sitten ollut mukava myös väkijoukon avulla(ja ilman) kurmottaa vastustajia.

Tuollaista toimintaa varten on jo samalta kehittäjältä Assassins Creed 2. Ja villi veikkaus, että jossain vaiheessa siinäkin siirrytään nykypäivään.

Minun mielestä on hienoa, että Sam pidetään väijymässä varjoissa koska kunnon hiippailuita ei juuri markkinoilla ole enää näkynyt. Omat odotukset nousivat uusiin sfääreihin, kun paljastettiin tämä "paluu entiseen".
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Minun mielestä on hienoa, että Sam pidetään väijymässä varjoissa koska kunnon hiippailuita ei juuri markkinoilla ole enää näkynyt. Omat odotukset nousivat uusiin sfääreihin, kun paljastettiin tämä "paluu entiseen".

Jep, ainakin minä kaipaan vanhoja Splintereitä. Oli kiva pelata pelit läpi niin että ei tainuttanut tai tappanut ketään. ;)
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

Tuollaista toimintaa varten on jo samalta kehittäjältä Assassins Creed 2. Ja villi veikkaus, että jossain vaiheessa siinäkin siirrytään nykypäivään.

Minun mielestä on hienoa, että Sam pidetään väijymässä varjoissa koska kunnon hiippailuita ei juuri markkinoilla ole enää näkynyt. Omat odotukset nousivat uusiin sfääreihin, kun paljastettiin tämä "paluu entiseen".

Käsitit viestini ilmeisesti vähän väärin. Siis ongelma ei itselleni ole hiippailu, vaan se että pelissä on edelleen pelejä vehkeitä ja kaikenmaailman hilavitkuttimia apuna. Olisi ollut vika jos peli olisi perustunut enemmän itse pelaajaan, eikä noihin kaikenmaailman apuvälineisiin. Puhumattakaan sitten tuosta automaatiosta.

Mikäs sen parempaa kuin hiippailla ja samalla olla ns. näkyvissä. Se vasta vaatisikin taitoa. Ja sen voisi toteuttaa siis täysin toisin kuin AC/AC II:ssa.

Tiedän toki AC/AC II yhtäläisyydet tuohon ensimmäiseen konseptiin, mutta en kuitenkaan koe sitä ongelmaksi. Koska juuri tuon olisi voinut tehdä niin toisin. Muuten AC/AC II kehitykseen en lähdekkään, kun ei ole tämän topicin aihe.

Nuo yhtäläisyydet olivat varmaankin osasyy(merkittävinkin), mutta itse en todellakaan tykkää siitä että peli menee kokoajan enemmän siihen suuntaan että itse vain näpäytellään välivideoita ohi ja peli tekee automaationa kohta kaiken. Koska viime pelin jälkeen Sam niin selvästi koitettiin vetää eri suuntaan, niin miksei sitä voinut sitten kokea.

Sitäpaitsi mielestäni ei ole liikaa pelejä missä kokisit itse välillä tai kokoajan aidosti takaa-ajetuksi, siis ajatuksen, juonen, jne. tasolla varsinkin. Vaan aina ollaan itse takaa-ajajia ja jotenkin "yli-ihmisiä". Olisi ollut mukavaa saada sekoitus pelkoa mukaan(mikä nyt ilmeisesti otettiin aika kylmästi kokonaan pois), eikä vain vihaa ja kostonhimoa.
 
Ylös Bottom