Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Conviction

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Conviction [Hype]

41310.jpg

Splinter Cell: Convictionin julkaisupäivä on oikein kiveen kirjoitettu. :D Täällä päästään nauttimaan pelistä pari päivää jenkkejä myöhemmin, eli 15.4.

15.4 vasta? Miten elin siinä luulossa, että ilmestyy jo tämän kuun lopulla. Voehan harmin...

Ei taida ihan vuotta mennä että tän sais ennakkovarauksellaan noutaa. Viime vuoden kesäkuussa kävin varaamassa, ja enemmän kuin pari kertaa on tehnyt mieli vaihtaa varaus johonkin toiseen. Hyvänä puolena on se että sieltä näyttäis kuitenkin tulevan ihan viihdyttävä peli, etenkin co-op näyttää perhanan mielenkiintoselta

Käväsin tän varauksen perumassa gamestopista ku siellä oli uudet mainokset tästä ja lost planetista et julkaisu syksy 2010

Käväsin tän varauksen perumassa gamestopista ku siellä oli uudet mainokset tästä ja lost planetista et julkaisu syksy 2010

Uskallan epäillä, koska muualla ei ole mitään ilmoitusta kuin tuosta yhdestä pienestä myöhästymisestä, eli 15.4 on tulossa (pretty please?)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäs porukka on mieltä tuosta automatisoinnista? Siis että merkataan vain vihut ja sitten kone tekee asiat puolestasi. Itse en tykkää. Samoin en oikein diggaa sitä, että alkuperäinen idea pelistä kuopattiin ja tehdään melkolailla samanlainen peli kuin aiemmat sarjan pelit. Se alkuperäinen idea mikä tässä oli olisi kiinnostanut paljon enemmän. Siis se joukkoon sekoittuminen, pakoilu jne. Toki olisi sitten ollut mukava myös väkijoukon avulla(ja ilman) kurmottaa vastustajia.

Samoin en oikein diggaa sitä, että alkuperäinen idea pelistä kuopattiin ja tehdään melkolailla samanlainen peli kuin aiemmat sarjan pelit. Se alkuperäinen idea mikä tässä oli olisi kiinnostanut paljon enemmän. Siis se joukkoon sekoittuminen, pakoilu jne. Toki olisi sitten ollut mukava myös väkijoukon avulla(ja ilman) kurmottaa vastustajia.

Tuollaista toimintaa varten on jo samalta kehittäjältä Assassins Creed 2. Ja villi veikkaus, että jossain vaiheessa siinäkin siirrytään nykypäivään.

Minun mielestä on hienoa, että Sam pidetään väijymässä varjoissa koska kunnon hiippailuita ei juuri markkinoilla ole enää näkynyt. Omat odotukset nousivat uusiin sfääreihin, kun paljastettiin tämä "paluu entiseen".

Minun mielestä on hienoa, että Sam pidetään väijymässä varjoissa koska kunnon hiippailuita ei juuri markkinoilla ole enää näkynyt. Omat odotukset nousivat uusiin sfääreihin, kun paljastettiin tämä "paluu entiseen".

Jep, ainakin minä kaipaan vanhoja Splintereitä. Oli kiva pelata pelit läpi niin että ei tainuttanut tai tappanut ketään. ;)

Tuollaista toimintaa varten on jo samalta kehittäjältä Assassins Creed 2. Ja villi veikkaus, että jossain vaiheessa siinäkin siirrytään nykypäivään.

Käsitit viestini ilmeisesti vähän väärin. Siis ongelma ei itselleni ole hiippailu, vaan se että pelissä on edelleen pelejä vehkeitä ja kaikenmaailman hilavitkuttimia apuna. Olisi ollut vika jos peli olisi perustunut enemmän itse pelaajaan, eikä noihin kaikenmaailman apuvälineisiin. Puhumattakaan sitten tuosta automaatiosta.

Mikäs sen parempaa kuin hiippailla ja samalla olla ns. näkyvissä. Se vasta vaatisikin taitoa. Ja sen voisi toteuttaa siis täysin toisin kuin AC/AC II:ssa.

Tiedän toki AC/AC II yhtäläisyydet tuohon ensimmäiseen konseptiin, mutta en kuitenkaan koe sitä ongelmaksi. Koska juuri tuon olisi voinut tehdä niin toisin. Muuten AC/AC II kehitykseen en lähdekkään, kun ei ole tämän topicin aihe.

Nuo yhtäläisyydet olivat varmaankin osasyy(merkittävinkin), mutta itse en todellakaan tykkää siitä että peli menee kokoajan enemmän siihen suuntaan että itse vain näpäytellään välivideoita ohi ja peli tekee automaationa kohta kaiken. Koska viime pelin jälkeen Sam niin selvästi koitettiin vetää eri suuntaan, niin miksei sitä voinut sitten kokea.

Sitäpaitsi mielestäni ei ole liikaa pelejä missä kokisit itse välillä tai kokoajan aidosti takaa-ajetuksi, siis ajatuksen, juonen, jne. tasolla varsinkin. Vaan aina ollaan itse takaa-ajajia ja jotenkin "yli-ihmisiä". Olisi ollut mukavaa saada sekoitus pelkoa mukaan(mikä nyt ilmeisesti otettiin aika kylmästi kokonaan pois), eikä vain vihaa ja kostonhimoa.

Story trailer

Pakko myöntää, että hyvältä näyttää ja ei jaksais odottaa enään.. :)

Story trailer

Pakko myöntää, että hyvältä näyttää ja ei jaksais odottaa enään.. :)

Joo näytti kyl todella hyvältä. Splinter cellit on aina ollu hyviä pelejä ja epäilen vahvasti, että tämäkään ei tee poikkeusta vaikka vähän erinlainen onkin :)
Eniten ehkä kuitenkin odotan co-oppia, että pääsee kaverin kanssa hiiviskelee yhessä liven välityksellä.

Sairaan hyvältä näyttää. Tarinakin vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, sellaista Taken otetta tuossa. Saas nähdä minkälaiseen konkurssiin tässä ajaudutaan kun kahden kuukauden sisällä ilmestyy peräti neljä must hankinta peliä; Alan Wake, Red Dead Redemption, Bad Company 2 ja Conviction..

Automatisointi ei minua haittaa pätkääkään, itseasiassa erittäin tervetullut uudistus. Saa sellaista kunnon predatori fiilistä, kuin sohisit manuaalisesti pitkin seiniä.

Mikäs sen parempaa kuin hiippailla ja samalla olla ns. näkyvissä. Se vasta vaatisikin taitoa.

Älä ota pahalla mutta kiitos päivän huumoripläjäyksestä, näin irrallaan tuo kuullostaa perverssillä tavalla huvittavalta... "Hiippailla näkyvissä.. sepä vasta jotakin!"

:D

Mua kutkuttaisi kyllä päästä vanhojen splintereiden fiilikseen, eka ja toka on ehkä kokonaisuutena suurimmat suosikkini, vaikka on kolmaskin tosi kova.
Double Agent on oudosti jopa tylsänpuoleinen, ja tuo minulta onkin kesken vielä. Yksi suosikkipelisarjoistani ollut aina.
Minua kyllä ainakin nuo trailerit huolestuttaa vaikka kuinka, jotenkin ei vaan tunnu
ihan kunnolla.. Splinter Celliltä? Kai se on sitä fanipojan "lisää samaa pitää saada" asennetta.
Tuo automatisointi homma kuullostaa lähinnä.. hirvittävältä.

Itsellä on kiinnostus noussut peliä kohtaan kun olen videoita katsonut ja tarina kuullostaa erittäin mielenkiintoiselta. En ole aikaisempia splintereitä pelannut, kun joskus jonkun harjoitus kentän kun ei pc sitä kunnolla pyörittänyt:D

Olen tästä yhden trailerin nähnyt. Olen pelannut Slinter Cellit läpi ensimmäisestä lähtien. Mutta onko nyt niin että ovat ympänneet tähän keinotekoisen co-op systeemin aka Resident Evil? Eli yksinpelissä on kaksi hahmoa käytössä?

Mutta onko nyt niin että ovat ympänneet tähän keinotekoisen co-op systeemin aka Resident Evil? Eli yksinpelissä on kaksi hahmoa käytössä?

Ei. Yksinpelin rinnalle on tuotu co-op, joka muistaakseni sijoittuu aikaan ennen Sam Fisherin seikkailuja Convictionissa.

Ylös Bottom