Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Onhan tuota nyt tullut noin puoleenväliin pelattua ja olisi kyllä saanut olla rutkasti enemmän juonta tuohon 70e:n hintaan nähden. Tuo nyt on vaan kentästä kentään pomppimista. Sitä vaan ohjaa Samia ilman minkäänlaista mielenkiintoa henkilöitä kohtaa. Vähän turhan "kylmä" peli minun makuun. Siitä varmaan johtuu sekin mielipide, että itse pidän kuitenkin vielä MGS:iä mukaansatempaavempina hiippailuina. Mutta Halonhan tuo syrjäyttää XBox-pelien valtaistuimelta hetimmiten :)
 
Jeps, lauantaina käyn sitten hakemassa xboxin Gigantista, ja kaappaan samalla mukaani Splinter Cellin. Ei jaksaisi millään odottaa! Osaakos Samppa muuten taistella ilman asetta, siis esimerkiksi vetästä nyrkillä nassuun tai jotakin? Entäs liikkeet, mitä kaikkea se Sam osaakaan?
 
Ajattelin tänään käydä ostamassa sen. Monissa paikoissa vain haukuttiin sitä lyhyeksi...miten on??
Vaikkapa Haloon verrattuna??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Jeps, lauantaina käyn sitten hakemassa xboxin Gigantista, ja kaappaan samalla mukaani Splinter Cellin. Ei jaksaisi millään odottaa! Osaakos Samppa muuten taistella ilman asetta, siis esimerkiksi vetästä nyrkillä nassuun tai jotakin? Entäs liikkeet, mitä kaikkea se Sam osaakaan?

Kyllä Samppa osaa lyödäkin ja yleensä parista iskusta vastustaja tippuu (siis jos lyö edestäpäin ja nyrkillä).
Kannattaa käydä Splinter Celli:n kotisivuilla niin sieltä näet kaikki Samin osaamat liikkeet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kola
Nyt on SuperStoren hinta normaalissa suhteessa: 69,90

Linkki...

Jännä homma, kun nyt tuon pelin hinta on taas "tippunut", nyt 62,90. Pitivät varmaan hetken aikaa isompaa hintaa, jotta saavat hieman korvattua menetystä, tai sitten jotain muuta.
 
Tällaisen mailin sain superstorelta kun asiaa kyselin:

Hei,
verkkokaupassammme oli viikonloppuna joulun odotettu Xbox peli Splinter Cell
agressiiviseen ennakkotarjoushintaan. Samalla myös seurattiin sivujen liiken-
nemäärää. Ennakkohintaa ei lähdetty ennakkoon mainostamaan muissa medioissa,
koska tämä ei ollut kait myös joulun taikaa sisältäneen vetäisyn tarkoitus.
Pelin hinta on nostettu takaisin vastaamaan enemmän markkinahintaansa, mutta
silti useita kilpailijoitamme alempaan hintapointtiin 62,90 .


Jos kyseessä oli virhe, niin hienon tarinan ovat keksineet. :)
 
Kannattaa katsoa sitä kameraa hetki ja varmistaa, menikö se paskaksi, nimittäin olen jo pari kertaa mokannut mission, kun kameran takaa seinästä on tullut kipinä, ja olen katsonut, että "jes, nyt se pärähti heti ekalla kudilla", mutta sitten hälytyksen jälkeen tajunnut, että Samin käsi ei ole niin vakaa, kuin se näyttää olevan, tai kamera onkin kutistunut luodin singahtaessa ohi.
 
Tästä lähtien tilaan kaikki pelit joita netistä tilaan PC Superstoresta, sen verran agressiivinen hinta oli.

Milloinkohan Sam Fisher saapuu?
 
lisää agressiivisia tarjouksia peleihin!

onneksi tilasin tarjouksen aikaan, mutta katsotaan nyt vielä varmuuden vuoksi, että peli tulee perille asti tuohon hintaan.

ja tämmöisissä tarjouksistahan kannattaa aina informoida xboxfin BBS:ssä myös muita köyhiä? eikö?
 
Mulle tuli toi peli tänään aamulla kahdeksan aikoihin..Maksoin tilisiirrolla maanantai illalla ja nyt on jo koneessa..Nopeaa toimintaa vai mitä?
 
Tänään tuli mulle toi sikahalpa peli, eli ihan toimivat kaupan tein, vaikka hinta ihmetyttääkin.
 
Mistä kannattaa tällähetkellä ostaa, eli missä on halvin hinta ja tuotteita myös hyllyssä... onko havaintoo?
 
Gigantissa varmaan, sieltähän ne yleensä halvimmalla saa. Mutta se ohjeläpyskä, jos sieltä ostat, ei ole varmaankaan suomeksi.
 
Xboxin pelien hintoja en oikeastaan edes tiedä, mutta sen tiedän että huomattavasti halvempia kuin muissa kaupoissa. Ainakin muutaman euron halvemmalla sieltä saa.

Edit: Ärsyttävää muuten se, kun Gigantti ei kerro nettisivuillaan tuotteidensa hintoja, vaan pistävät pelkästään linkkiä tavaran valmistajien kotisivuille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Mutta se ohjeläpyskä, jos sieltä ostat, ei ole varmaankaan suomeksi.

Onko tuohonkin suomenkielinen ohjekirja? Mulle tuli superstoresta enkkukielinen, mutta eipä se mua haittaa.
 
Ylös Bottom