Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Re: Re: Paluu Lähetystöön?!?!?!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
....mene kiinalaisen ravintolan keittiöön ja sieltä löydät yhdestä nurkasta tikkaat ylös toiseen kerrokseen.

No siistii.. kiitoksia!
Hieman hävettää, taas tällainen umpihelppo juttu jonka takia olen pyörinyt turhaan. Olisihan se pitänyt arvata....


Kiitokset viel kerran! =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Kieltämättä, huvituin myös, kun kuulin sen tunnarin. Aikaisemmin sen olen kuullut juuri Ressu-leffan OSTilta. Aika hyvä valinta SC-tiimiltä. Ja se kohta missä se alkaa, brieffausta ja sitten tulee "Listen now you mother******".

P.S. Arvostelu tulee ulos keskiviikkona (Delay ei johdu nyt minusta).

Tuota...onkohan minulla jokin serveribugi tai jokin kun en sitä siellä viellä näe...vai eikö se vain ole viellä valmis? (take your time, I´m just asking...)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Tuota...onkohan minulla jokin serveribugi tai jokin kun en sitä siellä viellä näe...vai eikö se vain ole viellä valmis? (take your time, I´m just asking...)

Ei ole mitään bugeja, mutta eiköhän se kohta tulossa ole, kunhan kirjoittajalla on aikaa se tehdä.
 
delayinki johtui citizen-designedin pienestä myöhästymisestä. mutta nyt siellä on 2 versiota arvostelusta. Enjoy.

P.S. typojakaan ei pitäis olla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kola
Virhe:

Widescreen tukea pelistä EI löydy.

Miksei Xbox pelejä tehdä tukemaan laajakuvaa??? Onko tähän jokin tekninen syy, vaiko tekijöiden laiskuus?
Joo, kyllähän joissain on mutta liian monesta puuttuu:mad:
 
SC:n arvostelusta

Vähän kyllä ihmetyttää kun arvostelussa valitetaan siitä ettei Sam Fisher osaa lyödä ja potkia kuten Solid Snake. Fisher ei tosiaan osaa potkia, mutta ilman asetta Fisher käyttää lähitaistelussa kyynerpäätään, joka on toiminut mulla aina kun pitää kolkata joku tai sillon kun ammukset loppuu. (Ja nekään ei oo päässyt loppumaan koko pelin aikana ellen oo asettanu sarjatulta siihen monitoimikivääriin.)
 
No kyllä se kyynerpää on IMO aika kämänen, lyönnin jälkee pitää odottaa sellaset kolme sekuntia ennekuin voi uudestään mättää.

Tuossa ajassa yleensä ehtii jo kuolla jos ei saanut gubbea tajuttomaksi.
 
Noniin, tänään tuli pelattua SC läpi Normal-vaikeustasolla ja katselin heti loppudemon jatkoksi making of-haastattelut, oikein hyvä jälkimaku jäi pelistä.

Nyt aloitin pelaamaan uudestaan Normalilla ja aion tutkia kaikki ne yksityiskohdat mitä jäi ensimmäisellä kerralla tutkimatta :)
 
Bugi

Sain eilen Splinter Cellin ja olen mättänyt sitä siitä asti sormenpäät verillä. Aloitin pelin saman tien hard- vaikeusasteella ja peli vaikutti olevan ihan ok (ei tosin niin hyvä kuin olin toivonut) kunnes siinä yhdessä kentässä missä ei saa tulla hälytystä(olisikohan kentän nimi ollut police precinct tai jtn) avasin oven huoneeseen jossa oli valvontakamera oven yläpuolella. En tietenkään huomannut kameraa vaan rynnin sisään karmit kaulassa. Kun pillit rupesi huutaan niin ruutu muuttui punaiseksi ja tuli mission failed ja press a tekstit. Kuitenkin, vaikka painoi mitä nappeja niin ruutu pysyi punaisena eikä latausvalikkoa saanut auki. Peli ei kuitenkaan ollut tiltissä, sillä kuvakulmaa pystyi liikuttamaan mutta liikkumaan ei pystynyt. Ei sitten muuta kuin virrat pois koneesta. Mulla on aikaisemminkin ollut vastaavaa huonoa tuuria. Jet Set Radio Future meni täydellisesti tilttiin ja vuokraamani Last man standing- leffa teki lakon. Ton leffan kettuilu tosin johtui mitä tödennäköisimmin levyn naarmuisuudesta, mutta on se pahemminkin naarmutettuja kyllä toistanut. Joillekkin ihmisille tuntuu muuten olevan aivan ylivoimaisen vaikea tehtävä saada levy ulos kotelosta ja takaisin ilman että siihen tulisi naarmuja. Yhteenkään optiseen levyyn minkä olen hommanut en ole onnistunut saamaan naarmuakaan, paitsi jos olen erehtynyt lainaamaan niitä kavereille.
 
Testasin tänään Splinteriä Gigantissa ja loistavaltahan tuo vaikutti. Harmi vaan että Gigantin Boxissa oli normaali kaapeli, ja peli näytti aika hirveältä. Onneksi on jo RGB odottamassa tuolla nurkassa itse Xboxin paluuta. :)
 
Re: Bugi

Joillekkin ihmisille tuntuu muuten olevan aivan ylivoimaisen vaikea tehtävä saada levy ulos kotelosta ja takaisin ilman että siihen tulisi naarmuja. Yhteenkään optiseen levyyn minkä olen hommanut en ole onnistunut saamaan naarmuakaan, paitsi jos olen erehtynyt lainaamaan niitä kavereille. [/B]


Tuo onkin ikuinen mysteeri ja syy miksi en levyjän lainaile.
 
JESSS! Kävin tänään joululahjaostkosilla ja Splintterin sain! Kädet syyhyää jo, Kunnes joulu tulee!:cool:
 
Re: SC:n arvostelusta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Postman
Vähän kyllä ihmetyttää kun arvostelussa valitetaan siitä ettei Sam Fisher osaa lyödä ja potkia kuten Solid Snake. Fisher ei tosiaan osaa potkia, mutta ilman asetta Fisher käyttää lähitaistelussa kyynerpäätään, joka on toiminut mulla aina kun pitää kolkata joku tai sillon kun ammukset loppuu. (Ja nekään ei oo päässyt loppumaan koko pelin aikana ellen oo asettanu sarjatulta siihen monitoimikivääriin.)

Mites siihen saa sarjatulen?

Pelasin tossa äsken pelin läpi ja jäi vähän puutteelinen maku suuhun. Tuntui, että tämä olisi esiosa varsinaiseen peliin, vähän viilaamaton - eli sellainen raakaversio. Kuten tekoäly esimerkiksi oli paikoin surkeata ja muutaman kerran alkoi todella vituttaa, kun ne pahikset löytää sut mikrosekunnissa, jos ampuu ei-niin-täydellisestä paikasta. Ja jotenkin käsittämättömästi osuu rynkyllä 50m päästä täydellisesti.

Ei tullut muuten mahtavasti hypetettya split-jumpia käytetyä kertaakaan.
 
Re: Re: SC:n arvostelusta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arseska
Mites siihen saa sarjatulen?

Pelasin tossa äsken pelin läpi ja jäi vähän puutteelinen maku suuhun. Tuntui, että tämä olisi esiosa varsinaiseen peliin, vähän viilaamaton - eli sellainen raakaversio. Kuten tekoäly esimerkiksi oli paikoin surkeata ja muutaman kerran alkoi todella vituttaa, kun ne pahikset löytää sut mikrosekunnissa, jos ampuu ei-niin-täydellisestä paikasta. Ja jotenkin käsittämättömästi osuu rynkyllä 50m päästä täydellisesti.

Ei tullut muuten mahtavasti hypetettya split-jumpia käytetyä kertaakaan.

Ampuuhan samppakin 50m täydellisesti, mikseivät hyvin koulutetut sotilaat ampuisi? Ensimmäisen kerran käytin split-jumpia siinä vankilakohdassa, ensimmäisessä kentässä, jossa se vartija kävelee edellä ja samppa tulee perässä. (matkin näkemääni sc videota, jonka latasin sc:n sivuilta :) )
 
Re: Re: Re: SC:n arvostelusta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Ampuuhan samppakin 50m täydellisesti, mikseivät hyvin koulutetut sotilaat ampuisi? Ensimmäisen kerran käytin split-jumpia siinä vankilakohdassa, ensimmäisessä kentässä, jossa se vartija kävelee edellä ja samppa tulee perässä. (matkin näkemääni sc videota, jonka latasin sc:n sivuilta :) )

No Sampalla kun nyt sattuu olemaan snaipperi. Kokeile itse vaikka CS:ssä ampua ak-47:lla vähänkin kauempaa sarjaa. Osuuko?
 
Re: Re: Re: Re: SC:n arvostelusta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arseska
No Sampalla kun nyt sattuu olemaan snaipperi. Kokeile itse vaikka CS:ssä ampua ak-47:lla vähänkin kauempaa sarjaa. Osuuko?

Kyllä hyvin koulutetut CS:n pelaajat osuvat. Tässähän oli puhe HYVIN koulutetuista vihollisista.

EDIT: Niin ja sitten viellä että tukeeko Splinter Cell 60 herziä? voihan olla että se täällä jossain lukee...
 
Re: Re: Re: SC:n arvostelusta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Ampuuhan samppakin 50m täydellisesti, mikseivät hyvin koulutetut sotilaat ampuisi? Ensimmäisen kerran käytin split-jumpia siinä vankilakohdassa, ensimmäisessä kentässä, jossa se vartija kävelee edellä ja samppa tulee perässä. (matkin näkemääni sc videota, jonka latasin sc:n sivuilta :) )

Itse matkin myös samaa videota :) Ja tein sen niin monta kertaa että onnistuin täydellisesti, sitten vasta jatkoin matkaa...
 
Ylös Bottom