Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Shadown sanoi:
Mitäs tämä teknologia tähän liittyy? Kyllä sitä heppua näytteli ihminen.

Se oli vitsi. Luepa jryi:n muut laukaukset tässä ketjussa niin ymmärrät...
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Yoda opettajana:

Disappearing Discipline

"One of the things that will never get explained in the films is how Ben was able to retain his identity, because it happened somewhere between the third and fourth movies. I set up that this is a discipline that he learned from Yoda; Yoda told him how to do that."

- George Lucas
1997
Star Wars: The Annotated Screenplays

http://www.starwars.com/episode-vi/explore/classic/2001/07/classic20010730.html
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Hyvähän leffa oli, kyllä tätä(kin) episodia tulee katseltuva vielä moneen otteeseen!
Turhan pitkitetty oli vain tuo loppu... olisi ollut upea päättää Vaderin ensimmäisiin hengenvetoihin naamari päällä...

Tietääköhän joku, oliko tuo James Earl Jones joka oli Lord Vaderin äänenä tässäkin? mielestäni ei ihan häneltä kuullostanut, mutta miksei häntä ois tuohon palkattu...?

Ja minkäköhän takia Windu päihitti(/olisi päihittänyt) tuon Emperorin melkoisen vaivatta, mutta Yodalta ei moinen onnistunut?!
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

jenssode sanoi:
Tietääköhän joku, oliko tuo James Earl Jones joka oli Lord Vaderin äänenä tässäkin?

Oli.

Ja minkäköhän takia Windu päihitti(/olisi päihittänyt) tuon Emperorin melkoisen vaivatta, mutta Yodalta ei moinen onnistunut?!

Ja miksi Windu oli ensin pidättämässä Palpatinea, mutta Anakinin rynnättyä paikalle päättikin ryhtyä tappamaan aseetonta vastustajaa?
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

EPn, ja kirjankin mukaan Mace Windun kehittämä miekkailutyyli on hyvin voimakas, erittäin lähellä pimeää puolta. Erittäin raaka, täysin erilainen muista Jedeistä.. Joten veikkaisin tuota. Sitäpaitsi se 'aseeton' vastustaja taisi filmata.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

jenssode sanoi:
Ja minkäköhän takia Windu päihitti(/olisi päihittänyt) tuon Emperorin melkoisen vaivatta, mutta Yodalta ei moinen onnistunut?!

Winduhan oli tietääkseni paras valomiekan käyttäjä kaikista jedeistä. Näin ainakin joskus aikoinaan virallisilla sivuilla kerrottiin.

edit: Tosin tämä ei välttämättä tule ilmi Jacksonin miekanheiluttelusta, sillä mies tuntuu osaavan vain pyörittää sitä samaa kahdeksikkoa.

Jari Tomppo sanoi:
Ja miksi Windu oli ensin pidättämässä Palpatinea, mutta Anakinin rynnättyä paikalle päättikin ryhtyä tappamaan aseetonta vastustajaa?

Kaippa Windu oli vähän kiukkuinen, kun Palpatine oli juuri tappanut kolme muuta jediä. Hate leads to anger....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

jenssode sanoi:
Hyvähän leffa oli, kyllä tätä(kin) episodia tulee katseltuva vielä moneen otteeseen!
Turhan pitkitetty oli vain tuo loppu... olisi ollut upea päättää Vaderin ensimmäisiin hengenvetoihin naamari päällä...

Tietääköhän joku, oliko tuo James Earl Jones joka oli Lord Vaderin äänenä tässäkin? mielestäni ei ihan häneltä kuullostanut, mutta miksei häntä ois tuohon palkattu...?

Ja minkäköhän takia Windu päihitti(/olisi päihittänyt) tuon Emperorin melkoisen vaivatta, mutta Yodalta ei moinen onnistunut?!

Oli se James Earl Jones. Kannattaa katsoa Clone Wars niin nousee Windunkin arvostus.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Jeps. Windun osa oli olla sotilas. Yodan olla hallitsija, joka ennusti/päätteli asioita.

Toisekseen tuosta epi3:sen Windun taistelusta palpatinoa vastaan heräsi kysymys, että entäs jos se sai todelliset voimansa vasta todella nurkkaan ajettuna? Ja tuo "lighting" voima tuli hänelle vasta siinä suuttuneena?

Kolmannekseen, ei tuosta keisarista kovin vahvaa persoonaa missään vaiheessa ole rakennettu. Ei sekään Yodalle pärjännyt loppujen lopuksi. Anakinhan "hoiteli" viimeistelyn Dart Vaderina. Myöskin vanhoissa osissa se suojeli keisaria. Keisari käytti vain ainutta todelllista voimaansa Lukea vastaan lopussa. Mutta aika kepeästihän se Dart Vaderi sen sinne rotkoon heitti.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Heh, veikkaanpa että Keisari/Palpatine tiesi Anakinin tulevan hätiin ja sitten näytteli avutonta kunnes kloppi tuli paikalle ja "pelasti päivän".
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Joo mieletön leffa kyllä niinkuin aiemmatkin star warsit!! Kolme kertaa on käyty nyt katsomassa ja voisipa tänä iltana mennä neljännen kerran katsomaan...Tyylillä lopetti lucas kyllä tuon homman!!

Näkikö kukaan tennispalatsin ensi-illassa ollut Stormtrooper haarniskassa ollutta herrasmiestä? Se olin minä ;)
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

xevious sanoi:
Näkikö kukaan tennispalatsin ensi-illassa ollut Stormtrooper haarniskassa ollutta herrasmiestä? Se olin minä ;)

.o/

Itselläni viisi katselukertaa teattereissa... Ei ole tässä ehtinyt nyt pariin viikkoon katsella... :)
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Jarmo Hänninen sanoi:
Heh, veikkaanpa että Keisari/Palpatine tiesi Anakinin tulevan hätiin ja sitten näytteli avutonta kunnes kloppi tuli paikalle ja "pelasti päivän".

Tietenkin. Jos ei Anakin olisi ollut hollilla niin Palpatine olisi räjäyttänyt mace windun kappaleiksi...
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

xevious sanoi:
Tietenkin. Jos ei Anakin olisi ollut hollilla niin Palpatine olisi räjäyttänyt mace windun kappaleiksi...

Eiköhän Keisarin nimenomainen tarkoitus ollut viivytellä taistelua niin että Anakin saapuisi paikalle ja "tappaisi" Windun. Jos keisari tappio ne 3 muuta jediä niin helposti niin miksei Windu olisi mennyt siinä samassa. Tarkoitus oli siis saada Anakin näin pimeälle puolelle.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

xevious sanoi:
Näkikö kukaan tennispalatsin ensi-illassa ollut Stormtrooper haarniskassa ollutta herrasmiestä? Se olin minä ;)

:D Pisteet kotiin tästä, hienoa että jotkut viitsivät jotain tälläistä tehdä, itse en välttämättä uskaltaisi ihmisten ilmoille mennä, paitsi jos naama ei näy :p
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Sir Filmipätkä sanoi:
Eiköhän Keisarin nimenomainen tarkoitus ollut viivytellä taistelua niin että Anakin saapuisi paikalle ja "tappaisi" Windun. Jos keisari tappio ne 3 muuta jediä niin helposti niin miksei Windu olisi mennyt siinä samassa. Tarkoitus oli siis saada Anakin näin pimeälle puolelle.

Olen samaa mieltä, että keisari halusi Anakinin puuttuvan tilanteeseen, mutta Windu oli kuitenkin astetta kovempi jätkä, eikä todellakaan mikään suupala keisarille.
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Podu sanoi:
:D Pisteet kotiin tästä, hienoa että jotkut viitsivät jotain tälläistä tehdä, itse en välttämättä uskaltaisi ihmisten ilmoille mennä, paitsi jos naama ei näy :p

Eipä tuo faniksi leimautuminen minua paljoa haittaa, kunnia se ennemminkin on :) Haarniska puki minua hyvin ilman kypärääkin ;)
 
Vastaus: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

xevious sanoi:
Eipä tuo faniksi leimautuminen minua paljoa haittaa, kunnia se ennemminkin on :) Haarniska puki minua hyvin ilman kypärääkin ;)

Ei, eihän siinä mitään pahaa ole, kyllä itsekin fani olen, pelkkää bonusta jos olet haarniskassa mennyt ensi-iltaan. Onko kuvia mahdollisesti? :p
 
Ylös Bottom