Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starfield

Koskas tämä nyt olikaan pelattavissa passin kautta?
6.9. Sitä tässä odotellessa. Ei ole ollut kiire. Eikä tullut sen kummemin katseltua arvioita tms. noita DF:n tech reviewejä enempää. Näkee sitten itse ensi viikolla.

Ohessa uudempi ja pidempi DF:n tech review.
 
Monta tuntia meni että tottu konsolilla ruudun suttaantumiseen mutta tämä onkin varmaan ainoa peli missä oli pakko vaan tottua koska imu on kova, loistava peli ja aika menee siivillä. Pelintekijänä ottais päähän että mikä panostus ja potentiaali pelillä on niin laitan asiakkaani pelaamaan kolmellakymmenellä freimillä 2023 :D
 
Tässäkin on ilmeisesti CPU niin kovilla että ei vain taivu parempaan. Sinällään perseestä koska CPU oli myös edellisen konsolisukupolven ongelma.
Pyöritään tuommoista noidankehää.....
 
Ei Starfield ainakaan haittaa Xboxin myyntejä:



 
Täytyyhän tämä testata pc 6.9 passin kautta ainakin siihen asti kunnes 14.9 julkaistaan Crew Motorfest PS5 jonka olen ennakkotilannut. Mutta tuli mieleen, että miten toi introvertti asetus esim toimii. Jos sen valitsee niin eikö taisteluihin tule apuja että joutuu itse viholliset hoitelemaan vai vaikuttaako edes mitään? Tietäis vaan kun tätä alkaa pelaamaan että mikä kannattaa valita.
 
Täytyyhän tämä testata pc 6.9 passin kautta ainakin siihen asti kunnes 14.9 julkaistaan Crew Motorfest PS5 jonka olen ennakkotilannut. Mutta tuli mieleen, että miten toi introvertti asetus esim toimii. Jos sen valitsee niin eikö taisteluihin tule apuja että joutuu itse viholliset hoitelemaan vai vaikuttaako edes mitään? Tietäis vaan kun tätä alkaa pelaamaan että mikä kannattaa valita.

Muistaakseni se on niin että olet tehokkaampi taisteluissa yksin kun valitsen introvert traitin. Eli se on tarkoitettu niille jotka haluaa liikkua ilman kamuja. Tietenkin jos valitset extrovertin se on toisteppäin eli olet tehokkaampi kamujen kanssa.
 
  • Like
Reactions: rap
Samalla on hauskaa kerätä listaa kaikesta, mitä Todd Howard lupasi, joka ei todellakaan pidä paikkaansa. Esimerkiksi tarina siitä, miten vihollisten alukseen voi vaan nousta kyytiin ja se lähtee sitten reissulle, on niin hupaisaa kukkua, että oksat pois.
Tuli redditissä vastaan postaus, joka kuvailee kuinka juurikin tämä on tapahtunut hänelle:
 
Ei Starfield ainakaan haittaa Xboxin myyntejä
Myös työkaverini, joka on ollut aina sitä mieltä, että yksi konsoli per sukupolvi pitäiisi riittää, laittoi Xboxin ja Starfieldin tilaukseen. Eli jotain on Starfield tehnyt oikein. Kaveri on toki aina ollut kova Bethesdan roolipelien fani, joten se vähän selittää tätä "lipsahdusta".
 
Hienoa ollut lukea ennakkohypeä ja pelin hehkutusta täällä. Onnea vaan kaikille jotka nauttivat pelistä. Itse pleikkarimiehenä ollut aina periaate ettei toista konsolia taloon tule minkään pelin vuoksi. Ehkä joku päivä tulevaisuudessa tämä eksyisi pleikkarillekin, niin olisi kyllä day1 ostos.
 
Ylös Bottom