Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, souls vibat tuli itellä eniten mutta saattaa tosiaan olla vähä GoW tyyliä myös.Kaikesta huolimatta tämä yrittää olla vakavampi, eikä taistelukaan ole niin överiä kuin Bayonettassa. Sanoisin demon perusteella, että taistelumekaniikka kallistuu enemmän Soulsien ja God of Warin puolelle ennemmin kuin Bayonettaan, mutta kumpikaan näistä pelisarjoista ei vastaa suoraan tätä.
En kyllä taaskaan ymmärrä miten saat tuosta viestistä jotain vääntöä jos vain ihmettelin miksi se mainitsemasi asia on niin hankala. Odotin jotain vastausta tyyliin että sinulla on jokin tietty tabletti, selain tai jokin, joka siihen vaikuttaa mutta päätitkin sitten vain siirtää koko asian jotenkin siihen että minä "väännän" asiasta.Sinä se jaksat aina vääntää. Kohta lähdet kyllä estoon minullakin. En nyt tilitä enempää tähän spoilereiden hankaluuteen liittyen koska en sinulle ole mitenkään asiasta tilivelvollinen. Jos epäilet asiaa, niin menehän sitten vaan itse kokeilemaan, ja tule sitten sen jälkeen tänne selittelemään asiasta mitä huvittaa. Se on moro.
Jos tässä nyt jotain ylimielistä pitää etsiä niin tämä koko kappaleesi on aika hyvä esimerkki sellaisesta. Melko pienestä tuolle spesiaalilistallesi kyllä joutuu jos tuollainen asiallinen viesti riittää sinne sinkauttamaan.Pääsit sinäkin onneton tapaus nyt estoon saman tien, ollut harkinnassa jo jonkin aikaa. Helpolla ei minulla tuonne estoon olekaan päässyt, vaan pitää olla erityisen ylimielinen ja ymmärtämätön tapa kirjoittaa. Eli tähän mennessä sivuutettuja on minulla ollut vain yksi, eli FleeingNevada, vai mikä lie nimimerkkinsä. Nyt pääsit toiseksi muodostamaan sivuuttamieni hyvin pientä joukkoa. Se on moro!
No ehkä asian kommentoimisen olisi voinut hoitaa fiksumminkin kuin olettaa, tulkita tai vihjata että toinen tykkää romuluisista androgyyneistä Ei ole ihme jos keskustelu menee vähän raiteilta tällaisen jälkeen ja rakentavuus on kaukana.Pidin vaan hassuna, että jotakuta alkaa puistattaa fantasiavideopelin tyyli, ja aletaan kyseenalaistamaan siitä nauttivien kypsyyttä. Kehittäjät ovat ottaneet pelille haluamansa tyylin, vaikka melko varmasti tiedostavat, että se ei miellytä nykypäivän interweb tasa-arvovaltuutettujen sankkaa joukkoa. Raikas ratkaisu ottaen huomioon aikakauden jota elämme.
Itse pelaan aina naishahmolla pelit, jos mahdollista. Vaatetus ei merkitse mitään. Naishahmolla vaan tykkään pelata ennemmin kuin miehellä. Eli aina positiivista, kun päähahmona on nainen.Itse vastaavasti suuresti pidän että tulee peli missä naiseuden uhkeudet on ylikorostettu esiin ja on itselle silmänruokaa pelatessa ja ainakin demon perusteella itsellä oli kauttaaltaan loistavaa aikaa
Riippuu fiiliksestä. Joskus lihava karvainen mies, joskus megatissi nainen. Kaikille on tilaa, mutta jokaisessa pelissä pitäisi olla kattava hahmon luonti, jotta jokainen voi pelata millaisella hahmolla haluaa.Itse pelaa
Itse pelaan aina naishahmolla pelit, jos mahdollista. Vaatetus ei merkitse mitään. Naishahmolla vaan tykkään pelata ennemmin kuin miehellä. Eli aina positiivista, kun päähahmona on nainen.
Kovin tarinallisiin peleihin se ei mielestäni sopisi sitten millään, mutta sellaisiin, joissa yleensäkin on hahmonluonti tai tarina ei ole "rajoittava" tekijä.Riippuu fiiliksestä. Joskus lihava karvainen mies, joskus megatissi nainen. Kaikille on tilaa, mutta jokaisessa pelissä pitäisi olla kattava hahmon luonti, jotta jokainen voi pelata millaisella hahmolla haluaa.
Ei tietenkään kaikkiin sopisi. Se on totta. Tai sitten pitäisi olla mukautettu tarinaan. Esimerkiksi James Bond on mies mutta pystyt tekemään millaisen miehen haluat tyylisesti.Kovin tarinallisiin peleihin se ei mielestäni sopisi sitten millään, mutta sellaisiin, joissa yleensäkin on hahmonluonti tai tarina ei ole "rajoittava" tekijä.
Heh. Voin kuvitella millaisia välivideoita olisi Youtube täynnä jos JB-pelissä voisi tehdä millaisen Jamesin tahansa Siellä olisi melkoisia "hurmureita" netti täynnäEsimerkiksi James Bond on mies mutta pystyt tekemään millaisen miehen haluat tyylisesti.
IGN pyytää anteeksi IGN ranskan kommentointia.
Näytä liitetiedosto 16040
Mutta sitten tämä ranskalainen editori avautuu Redditissä. Jossa hän syyttää peliä esim. naisten itsemurhista.
Järjetöntä on ylipäätään ajatus, että videopelien pitäisi olla millään tapaa realistisia tai viihteen ylipäätään. Jos videopelit olisivat realistisia ei tarvittaisi minkäänlaista luovuutta.Ainakin asenne on kohdillaan. Varmaan siellä IGN:n Ranskan päädyssä jo kuumeisesti mietitään, että miten tästä voi somekuplassa toipua. Siellä tärisevät sormet jo hakeutuvat Applen näppikselle, toivottavasti soijalatte ei sentään läiky. Muutamia nostoja videolta:
"- It's another issue related to political correctness we've been hearing a lot about these days.
-Therefore, to educate that Shin Jae-eun's body is indeed realistic and exists in reality, we've decided to re-release the video of Shin Jae-eun's photoshoot....this time it's made available with subtitles in English..."
-What do you think a realistic body type is?"
Toki oman sävynsä tähän "servaukseen" tuo se, että video on tunnetun miestenlehden tuotantoa ja Etelä-Korea muutenkin on kosmeettisen kirurgian luvattu maa. Ehkä olennaisin pointti tiivistyy kuitenkin tuohon viimeiseen nostoon, että millaiseksi realistisen vartalon kukakin määrittelee. Sekin on oma järjetön keskustelunsa, varsinkin kun edelleen puhutaan videopelistä eikä Pohjois-Koreamaisesta ulkonäköoppaasta, jota olisi pakko noudattaa ympäri maailman.
Täytyy vain rakastaa Korealaisia. Eve on päässyt uutisiin.