Sinä se jaksat aina vääntää. Kohta lähdet kyllä estoon minullakin. En nyt tilitä enempää tähän spoilereiden hankaluuteen liittyen koska en sinulle ole mitenkään asiasta tilivelvollinen. Jos epäilet asiaa, niin menehän sitten vaan itse kokeilemaan, ja tule sitten sen jälkeen tänne selittelemään asiasta mitä huvittaa. Se on moro.
En kyllä taaskaan ymmärrä miten saat tuosta viestistä jotain vääntöä jos vain ihmettelin miksi se mainitsemasi asia on niin hankala. Odotin jotain vastausta tyyliin että sinulla on jokin tietty tabletti, selain tai jokin, joka siihen vaikuttaa mutta päätitkin sitten vain siirtää koko asian jotenkin siihen että minä "väännän" asiasta.
Vaikka me ei asioista oltaisikaan aina samaa mieltä niin pitääkö jokaiseen asiaan saada tällainen ikävä asenne heti vastaan? Itse pyrin kuitenkin pitämään asiat asioina ja jos jossain kohtaa väännetään niin ei ole pakko jatkaa heti samalla asenteella toisessa kohtaa.
Eikä ollut myöskään mikään tarkoitus että sinun olisi ollut jokin pakko tuota asiaa sanoa mutta en myöskään kyllä ymmärrä miksi se on asia, jota ei voi avata jos toinen sitä ihmettelee.
Koko homma tuntuu kiteytyvän siis johonkin minua koskevaan asenteeseen eikä niinkään aiheeseen. Vähän veikkaan että jonkun "neutraalin" kysymänä olisi tilanne voinut olla ihan eri.
Ja tosiaan kuten jo kirjoitin, olen tätä foorumia käyttänyt vuosien varrella useinkin puhelimella, jonka kuvittelisin olevan vielä huonompi tämän käyttöön kuin tabletti, joka on muuten kai sama kuin puhelin mutta isompi. Juuri niihin omiin kokemuksiini nojatenhan minä sitä asiaa ihmettelinkin.
Enkä ole sanonut missään kohtaa etteikö "tökkimisliittymällä" (eli puhelin/tabletti) käyttö olisi työläämpää mutta ei kuitenkaan edes puhelimella niin työlästä etteikö ne samat toiminnot löytyisi kuin läppärillä naputellessakin.
Pääsit sinäkin onneton tapaus nyt estoon saman tien, ollut harkinnassa jo jonkin aikaa. Helpolla ei minulla tuonne estoon olekaan päässyt, vaan pitää olla erityisen ylimielinen ja ymmärtämätön tapa kirjoittaa. Eli tähän mennessä sivuutettuja on minulla ollut vain yksi, eli FleeingNevada, vai mikä lie nimimerkkinsä. Nyt pääsit toiseksi muodostamaan sivuuttamieni hyvin pientä joukkoa. Se on moro!
Jos tässä nyt jotain ylimielistä pitää etsiä niin tämä koko kappaleesi on aika hyvä esimerkki sellaisesta. Melko pienestä tuolle spesiaalilistallesi kyllä joutuu jos tuollainen asiallinen viesti riittää sinne sinkauttamaan.
Se on myös mielestäni vähintään hassua jos estolistalle joutuu nimenomaan ne tyypit, joiden kanssa on itse aina vääntämässä. Ainakin itse koen että kun jostain asiasta tulee kunnon vääntöä, niin olen yhtä lailla itsekin siihen osallinen/syyllinen enkä siis mikään jäähytuomioita jakeleva yli-ihminen, jota joku pöljä kehtaa häiritä olemalla eri mieltä ja joka pitää sen vuoksi hiljentää.
Ja jos et jo aiemmassa "morotuksessasi" sitä tehnyt, niin lienee minullakin siellä paikka kun kehtaan tällaista kirjoitella.
No, jokainen tavallaan.
Pidin vaan hassuna, että jotakuta alkaa puistattaa fantasiavideopelin tyyli, ja aletaan kyseenalaistamaan siitä nauttivien kypsyyttä. Kehittäjät ovat ottaneet pelille haluamansa tyylin, vaikka melko varmasti tiedostavat, että se ei miellytä nykypäivän interweb tasa-arvovaltuutettujen sankkaa joukkoa. Raikas ratkaisu ottaen huomioon aikakauden jota elämme.
No ehkä asian kommentoimisen olisi voinut hoitaa fiksumminkin kuin olettaa, tulkita tai vihjata että toinen tykkää romuluisista androgyyneistä

Ei ole ihme jos keskustelu menee vähän raiteilta tällaisen jälkeen ja rakentavuus on kaukana.
Tosin kyllähän se alkuperäinenkin viesti siinä kärjistyksessään 16-vuotiaista kehittäjistä oli vähemmän asiallinen aloitus, joskin eipä sitäkään nyt olisi ollut pakko kirjaimellisesti ottaa kun sen pointti kuitenkin mielestäni oli ihan ymmärrettävä.
Toisaalta minulla on useampi kaveri, joiden hahmot peleissä on aina kuin yläasteikäisten tekemiä, jolloin ainakin itse saatan jopa äänen todeta että minkäs ikäisiä sitä oikein oltiinkaan.