Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stellar Blade

Kaikesta huolimatta tämä yrittää olla vakavampi, eikä taistelukaan ole niin överiä kuin Bayonettassa. Sanoisin demon perusteella, että taistelumekaniikka kallistuu enemmän Soulsien ja God of Warin puolelle ennemmin kuin Bayonettaan, mutta kumpikaan näistä pelisarjoista ei vastaa suoraan tätä.
Juu, souls vibat tuli itellä eniten mutta saattaa tosiaan olla vähä GoW tyyliä myös.
 
Sinä se jaksat aina vääntää. Kohta lähdet kyllä estoon minullakin. En nyt tilitä enempää tähän spoilereiden hankaluuteen liittyen koska en sinulle ole mitenkään asiasta tilivelvollinen. Jos epäilet asiaa, niin menehän sitten vaan itse kokeilemaan, ja tule sitten sen jälkeen tänne selittelemään asiasta mitä huvittaa. Se on moro.
En kyllä taaskaan ymmärrä miten saat tuosta viestistä jotain vääntöä jos vain ihmettelin miksi se mainitsemasi asia on niin hankala. Odotin jotain vastausta tyyliin että sinulla on jokin tietty tabletti, selain tai jokin, joka siihen vaikuttaa mutta päätitkin sitten vain siirtää koko asian jotenkin siihen että minä "väännän" asiasta.

Vaikka me ei asioista oltaisikaan aina samaa mieltä niin pitääkö jokaiseen asiaan saada tällainen ikävä asenne heti vastaan? Itse pyrin kuitenkin pitämään asiat asioina ja jos jossain kohtaa väännetään niin ei ole pakko jatkaa heti samalla asenteella toisessa kohtaa.

Eikä ollut myöskään mikään tarkoitus että sinun olisi ollut jokin pakko tuota asiaa sanoa mutta en myöskään kyllä ymmärrä miksi se on asia, jota ei voi avata jos toinen sitä ihmettelee.

Koko homma tuntuu kiteytyvän siis johonkin minua koskevaan asenteeseen eikä niinkään aiheeseen. Vähän veikkaan että jonkun "neutraalin" kysymänä olisi tilanne voinut olla ihan eri.

Ja tosiaan kuten jo kirjoitin, olen tätä foorumia käyttänyt vuosien varrella useinkin puhelimella, jonka kuvittelisin olevan vielä huonompi tämän käyttöön kuin tabletti, joka on muuten kai sama kuin puhelin mutta isompi. Juuri niihin omiin kokemuksiini nojatenhan minä sitä asiaa ihmettelinkin.

Enkä ole sanonut missään kohtaa etteikö "tökkimisliittymällä" (eli puhelin/tabletti) käyttö olisi työläämpää mutta ei kuitenkaan edes puhelimella niin työlästä etteikö ne samat toiminnot löytyisi kuin läppärillä naputellessakin.

Pääsit sinäkin onneton tapaus nyt estoon saman tien, ollut harkinnassa jo jonkin aikaa. Helpolla ei minulla tuonne estoon olekaan päässyt, vaan pitää olla erityisen ylimielinen ja ymmärtämätön tapa kirjoittaa. Eli tähän mennessä sivuutettuja on minulla ollut vain yksi, eli FleeingNevada, vai mikä lie nimimerkkinsä. Nyt pääsit toiseksi muodostamaan sivuuttamieni hyvin pientä joukkoa. Se on moro!
Jos tässä nyt jotain ylimielistä pitää etsiä niin tämä koko kappaleesi on aika hyvä esimerkki sellaisesta. Melko pienestä tuolle spesiaalilistallesi kyllä joutuu jos tuollainen asiallinen viesti riittää sinne sinkauttamaan.

Se on myös mielestäni vähintään hassua jos estolistalle joutuu nimenomaan ne tyypit, joiden kanssa on itse aina vääntämässä. Ainakin itse koen että kun jostain asiasta tulee kunnon vääntöä, niin olen yhtä lailla itsekin siihen osallinen/syyllinen enkä siis mikään jäähytuomioita jakeleva yli-ihminen, jota joku pöljä kehtaa häiritä olemalla eri mieltä ja joka pitää sen vuoksi hiljentää.

Ja jos et jo aiemmassa "morotuksessasi" sitä tehnyt, niin lienee minullakin siellä paikka kun kehtaan tällaista kirjoitella.

No, jokainen tavallaan.

Pidin vaan hassuna, että jotakuta alkaa puistattaa fantasiavideopelin tyyli, ja aletaan kyseenalaistamaan siitä nauttivien kypsyyttä. Kehittäjät ovat ottaneet pelille haluamansa tyylin, vaikka melko varmasti tiedostavat, että se ei miellytä nykypäivän interweb tasa-arvovaltuutettujen sankkaa joukkoa. Raikas ratkaisu ottaen huomioon aikakauden jota elämme.
No ehkä asian kommentoimisen olisi voinut hoitaa fiksumminkin kuin olettaa, tulkita tai vihjata että toinen tykkää romuluisista androgyyneistä :D Ei ole ihme jos keskustelu menee vähän raiteilta tällaisen jälkeen ja rakentavuus on kaukana.

Tosin kyllähän se alkuperäinenkin viesti siinä kärjistyksessään 16-vuotiaista kehittäjistä oli vähemmän asiallinen aloitus, joskin eipä sitäkään nyt olisi ollut pakko kirjaimellisesti ottaa kun sen pointti kuitenkin mielestäni oli ihan ymmärrettävä.

Toisaalta minulla on useampi kaveri, joiden hahmot peleissä on aina kuin yläasteikäisten tekemiä, jolloin ainakin itse saatan jopa äänen todeta että minkäs ikäisiä sitä oikein oltiinkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä itsekkin todeta että olisin pitänyt tätä vähän vakavammin otettavana pelinä jos tässä ei tuotaisi tissi/persettä niin selkeästi esille. Onhan sitä alussa " kiva" katsella , mutta onko niin kivaa taas koko pelin ajan. Noh...onneksi tossa saa valittua erilaisia asusteita tuolle kissalle. Tulee mieleen joku dead or alive sarja potenssiin kymmenen... Pelinä varmaan ihan passeli.

Kyllähän kivan näköisiä kissoja on kiva katsella mutta en nyt niin kaipaa niitä peleihin näin härskisti....ehkä kehittäjät ajatelleet että "paljas" pinta myy paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Itse pelaa
Itse vastaavasti suuresti pidän että tulee peli missä naiseuden uhkeudet on ylikorostettu esiin ja on itselle silmänruokaa pelatessa ja ainakin demon perusteella itsellä oli kauttaaltaan loistavaa aikaa
Itse pelaan aina naishahmolla pelit, jos mahdollista. Vaatetus ei merkitse mitään. Naishahmolla vaan tykkään pelata ennemmin kuin miehellä. Eli aina positiivista, kun päähahmona on nainen.
 
Itse pelaa

Itse pelaan aina naishahmolla pelit, jos mahdollista. Vaatetus ei merkitse mitään. Naishahmolla vaan tykkään pelata ennemmin kuin miehellä. Eli aina positiivista, kun päähahmona on nainen.
Riippuu fiiliksestä. Joskus lihava karvainen mies, joskus megatissi nainen. Kaikille on tilaa, mutta jokaisessa pelissä pitäisi olla kattava hahmon luonti, jotta jokainen voi pelata millaisella hahmolla haluaa.
 
Riippuu fiiliksestä. Joskus lihava karvainen mies, joskus megatissi nainen. Kaikille on tilaa, mutta jokaisessa pelissä pitäisi olla kattava hahmon luonti, jotta jokainen voi pelata millaisella hahmolla haluaa.
Kovin tarinallisiin peleihin se ei mielestäni sopisi sitten millään, mutta sellaisiin, joissa yleensäkin on hahmonluonti tai tarina ei ole "rajoittava" tekijä.
 
Kovin tarinallisiin peleihin se ei mielestäni sopisi sitten millään, mutta sellaisiin, joissa yleensäkin on hahmonluonti tai tarina ei ole "rajoittava" tekijä.
Ei tietenkään kaikkiin sopisi. Se on totta. Tai sitten pitäisi olla mukautettu tarinaan. Esimerkiksi James Bond on mies mutta pystyt tekemään millaisen miehen haluat tyylisesti.
 
Tuli demo vedettyä läpi. Itselläni kesti hetki lämmetä tuolle taistelusysteemille, mutta nyt täytyy sanoa, että olen kyllä täysin myyty. Varsinkin kun testailin vielä tuota boss challengea ja lopulta sain senkin peitottua, niin kyllä tuossa on sitä mitä tältä peliltä kaipasinkin. Tämän lisäksi traileri, joka demon jälkeen pyöri, lupaa kyllä myös hyvää pelin muilta osa-alueilta.

Todella hyvä demo ja ehdottomasti menee ostoon heti julkaisussa.
 
Esimerkiksi James Bond on mies mutta pystyt tekemään millaisen miehen haluat tyylisesti.
Heh. Voin kuvitella millaisia välivideoita olisi Youtube täynnä jos JB-pelissä voisi tehdä millaisen Jamesin tahansa :D Siellä olisi melkoisia "hurmureita" netti täynnä :D

Eli en kyllä usko että tuokaan asiaa kauheasti auttaisi. Kyllä se on pelaajasta itsestään kiinni että tekeekö "sopivan" hahmon vaiko ei.
 
IGN pyytää anteeksi IGN ranskan kommentointia.

1712301491774.png


Mutta sitten tämä ranskalainen editori avautuu Redditissä. Jossa hän syyttää peliä esim. naisten itsemurhista.

 
IGN pyytää anteeksi IGN ranskan kommentointia.

Näytä liitetiedosto 16040


Mutta sitten tämä ranskalainen editori avautuu Redditissä. Jossa hän syyttää peliä esim. naisten itsemurhista.


Ja nyt sitten olisi kiva jos olisi nähnyt sen alkuperäisen tekstin, tänne linkitettynä tai jopa kirjoitettuna. Tai ei siis alkuperäisen, koska en osaa ranskaa mutta jos englanniksi saisi.

T. laiska, joka tykkää foorumeilla vieraillessa pysyä foorumeilla eikä googlettaa ja lukea muita sivuja.
 
Vähän turhan paljon SJW-väritteisiä juttuja tullut IGN:n toimittajilta viime aikoina. Aiemmin olen ainakin kohtuullisen asiallisina pitänyt IGN:n juttuja, mutta jos suuntaus on jatkossa selkeästi tällainen, niin voikin tulla mieleen, että kannattaako noiden juttuja kohta enää lukea. Alkaa olla sellaisia kukkahattutädin jeesusteluja nuo jutut pahimmillaan.
 
Ainakin asenne on kohdillaan. Varmaan siellä IGN:n Ranskan päädyssä jo kuumeisesti mietitään, että miten tästä voi somekuplassa toipua. Siellä tärisevät sormet jo hakeutuvat Applen näppikselle, toivottavasti soijalatte ei sentään läiky. Muutamia nostoja videolta:

"- It's another issue related to political correctness we've been hearing a lot about these days.

-Therefore, to educate that Shin Jae-eun's body is indeed realistic and exists in reality, we've decided to re-release the video of Shin Jae-eun's photoshoot....this time it's made available with subtitles in English..."


-What do you think a realistic body type is?"

Toki oman sävynsä tähän "servaukseen" tuo se, että video on tunnetun miestenlehden tuotantoa ja Etelä-Korea muutenkin on kosmeettisen kirurgian luvattu maa. Ehkä olennaisin pointti tiivistyy kuitenkin tuohon viimeiseen nostoon, että millaiseksi realistisen vartalon kukakin määrittelee. Sekin on oma järjetön keskustelunsa, varsinkin kun edelleen puhutaan videopelistä eikä Pohjois-Koreamaisesta ulkonäköoppaasta, jota olisi pakko noudattaa ympäri maailman.
Järjetöntä on ylipäätään ajatus, että videopelien pitäisi olla millään tapaa realistisia tai viihteen ylipäätään. Jos videopelit olisivat realistisia ei tarvittaisi minkäänlaista luovuutta.
 
Ylös Bottom