Vastaus: Street Fighter IV [PS3]
Jooh, osa niistä hard trialien linkkicomboista on kyllä aikamoisen vaikeita. Ja osa on suorastaan mittarien tuhlausta (ellei nyt sitten matsitilanteessa kyseessä ole se vika combo, jolla voitto irtoaa).
Kannattaa niitä silti katsella ainakin niin pitkälle kun taidot riittää (typerää että ne pitää vetää järjestyksessä...) sillä kyllä sieltä voi noukkia toimivia palasia vaikka ei koko mallicomboa koskaan tekisikään. Joillain hahmoilla jotkin aivan käyttökelpoiset linkit ovat vielä jopa länsimaisilla nakkisormilla toteutettavissa. Esimerkiksi Sakuran LK.tatsu, c.LK/LK, EX.tatsu tai Akuman far HK, c.LK/c.LP, LK.tatsu.
Noihin linkkeihin ja niiden trialeihiin liittyen yksi neuvo, jos ei ole vielä yleisessä tiedossa. Eli, kevyet iskut (LP, LK) canceloituvat toisiinsa (käsittääkseni kaikilla) mutta silloin sitä tokaa, tai kolmatta tai monta nyt pitääkään tehdä, ei voi canceloida speciaalilla. Ne pitää linkittää, eli ei voi hakata nappia ja sitten tehdä speciaalia vaan pitää jättää niiden kevyiden iskujen väliin pieni tauko, jolloin viimeisen iskun voi special canceloida. Jos siis jossain trialissa et saa hahmoltasi erikoisliikettä ulos niin teet todennäköisesti alkuosan linkkicombon liian nopeasti. Mikäli taidot ei riitä "aidoilla tapahtumapaikoilla" eli matsissa, niin silloin kannattaa jättää linkkiosa väliin. Esimerkiksi Sakuralla oli muistaakseni jotain tyyliin j.HP, c.LK, c.LP, tatsu, niin jättää tuosta vaan toisen kevyen kyykkyliikeen pois niin helpottuu huomattavasti.