Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Street Fighter IV [X360]

Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Tällaisen kysymyksen esittäminen melkeinpä vaatii jo että ei ymmärrä peliä/pelisarjaa.
Tarkoittaako pelisarjan ymmärtäminen sitä, että sokeasti ostaa kaiken sonnan mitä se oma suosikkisoftatalo puskee välittämättä sisällöstä?

No, selvitin kuitenkin tuon ja Zavvista irtosi hintaan ~25e kotiinkuljetuksen kera, eli näkisin sisällön ja hinnan olevan ihan kohdillaan.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Onko tästä 100% varmuutta? Tai siis onko tälle tiedolle lähdettä jostain?

Tiedän että maahantuoja ilmoittaa tällähetkellä tuon 7.5 julkaisupäiväksi, mutta kuvaa peliä myös SFIV:n tiedoilla, ei SSFIV:n, joten kuinka luotettavaa se sitten on?
Peliä kun kuitenkin ymmärtääkseni on jo Panvisionin varastoissa.

Kyllä se aika varma pitäisi olla. Ruotsissa on monet kaupat laittaneet julkaisupäiväksi myös tuon ja suomessa on ainakin Gigantti ehtinyt mennä laittamaan nettisivuilleen myös 7.5.

En tiedä sitten, että saavat kaupat niitä tulevalla viikolla. Jos saavat niin ehkä jotkut myyvät sitä tuolla vanhalla julkaisupäivällä.

Aika varmalta tuo 7.5. kyllä vaikuttaa, vaikka tuotekuvaus on mitä on.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ei hemmetti, jos tässä nyt joutuu vielä 7.5 odotella...
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Soitin tuonne Konsolinettiin ja kysyin mikä on homman nimi julkaisupäivän suhteen, niin siellä sanottiin, että pelin pitäisi tulla perjantaiksi. Kuulemma maahantuojan varastossa peliä jo on.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Toivotaan parasta. Verkkokauppa ja Gigantti ovat ainakin vaihtaneet julkasupäivänsä ensi viikolle. Saa nähdä myydäänkö sitä sitten "etukäteen" alkuperäis-julkaisupäivänä.

E: Btw, jos joku kaipaa Arcade Stickiä Pirkkalan lähistöllä, kannattaa käydä hakemassa verkkokaupasta. Myyvät tuota Tournment Editionia n. 78 euron hintaan.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Itse mailasin Pan Visionille ja tiedustelin asiaa.

Pelin yhteispohjoismainen julkaisupäivä on 5.5. Syyksi ilmoitettiin ongelmat toimittaa riittävästi pelejä alueelle islannin tulivuori-tuhka kuvion takia.

Eli jos ymmärsin oikein niin peli aiotaan julkaista samaan aikaan jokapuolella skandinaviaa. Vaikka pelit jo Suomessa olisikin (ja onkin!) niin silti odotellaan että pelit saadaan esim Islantiin, jotta peli voidaan sit jokaisessa pohjoismaassa julkaista samaan aikaan.

Toivottavasti peliä saa silti jo perjantaina.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ainakin tuolla Konsolinetissa sanottiin, että eivät rupea panttaamaan peliä ensiviikkoon. Huomenna tai ylihuomenna niiden pitäisi saada peli varastoon.

Tuolla Konsolinetissä on myös kuulemma vielä tikkuja jäljellä, en kysynyt tarkkaa hintaa, muuta sanoivat että hinta on tippunut. Niitä uusia S edition tikkuja ei ainakaa vielä ole siellä saatavilla.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Huomennahan tuo virallinen julkkarikin olisi. Tosin onhan tuota jo monesta paikkaa saanut viime perjantaista lähtien, jolloin pelin itsekin hankin.

Pelkkää positiivistä sanottavaa itsellä tähän mennessä. Hiukan pihallahan sitä on kaikkien uutuuksien kanssa, mutta kyllähän tämä tästä.

Uutta peliseuraa otetaan aina vastaan. Meikäläistä saa ainakin lisäillä listoille ilman kyselemisiä.

Olisipa ihan kova kun saataisiin vaikka taas Kfin turnaus Superin parissa.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Eipä näytä noita Mad Catzin TE tikkuja löytyvän enää mistään, harmi.

Pelihän käytännössä vaatii jonkinlaisen tikun, Xbox 360 omalla padilla pelaaminen oli tuskaa ainakin Super Street Fighter II Turbo HD Remix -pelissä, tuskinpa tämäkään peli tekee poikkeusta.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ajattelin hommata pelin, mutta en ole ihan varma. Viimeksi pelasin Street Fighteria SNES:illä. Onko peliin vaikea päästä sisään?
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ajattelin hommata pelin, mutta en ole ihan varma. Viimeksi pelasin Street Fighteria SNES:illä. Onko peliin vaikea päästä sisään?

Trialien avulla pääsee melko helposti peliin sisälle. Trialeissa joutuu tekemään hahmojen erikoisliikkeitä ja comboja, jotka ovat hyvää harjoitusta aloittelijoille. Kannattaa mielummin hankkia Super Street Fighter IV, ellet sitä tarkoittanut. Mielestäni Xboxin paras taistelupeli.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ajattelin hommata pelin, mutta en ole ihan varma. Viimeksi pelasin Street Fighteria SNES:illä. Onko peliin vaikea päästä sisään?

Turha varmaan alkaa väittämään että peli olisi helppo, varsinkin jollekkulle joka ei ole pelisarjaa aiemmin suuremmin pelannut.

Ei Street Fighteriin silti mikään mahdottomuus ole sisään päästä. Kyllähän sitä pelaa ihan mielellään omatasoista seuraa ja tietokonetta vasten vaikka täysin nyyppä olisikin, mutta kyllä mä näen että peliin todella ihastuu vasta kun sitä rupeaa pelamaan "tosissaan", eli yrittää oikeasti oppia sen ja tulla hyväksi siinä. Se sitten onkin loppumaton prosessi jonka kanssa menee aikaa.

Ite aikanaan pelailin hyvinkin innokkaasti, mutta aivottomasti kaverien kanssa SNESillä Street Fighter kahta. Sit hankin itselleni Mega Drivelle SSF2:New Challengersin, jota pelasin myös tosi paljon (huvittavaa oli se että megadriven 3-nappisella ohjaimella napit toimi ensin lyönteinä ja startin painalluksella muuttuivat sitten potkuiksi :) ). Pleikka ykköselle hankin Alpha ensimmäisen joka tuntui (ja olikin) turhan vaikea. Pitkät latausajat ei helpottanu pelin peluuta yhtään. Ei tullut juurkaan pelattua. Vielä vähemmän innostusta herätti myös ensimmäiselle Pleikkarille hommaamani SF Ex(plus alpha?), eli ensimmäinen 3d-SF.

Noiden jälkeen tulikin sitten noin 10 vuoden tauko. GameCubella testasin hetken Capcom vs Snk:ta, mutta eihän sillä GC-ohjaimella mitään tullut :).
Sen jälkeen sitten reilu vuosi sitten tuli hommattua SFIV, joka on vienyt täysin mukanaan. Arcade stickit on hommattu ja SFIV:n pelikello näytti jotakuinkin 250 tuntia(mikä ainakin mulle on aivan sairaasti). Eli voisin sanoa että kyllä SFIV imaisi itseni mukaan vaikka en sitä hankinta hetkellä oikeasti osannutkaan vielä pelata. Alku oli hankalaa, mutta kyllähän se siitä.
Ja kyllä mun mielestä online-pelaamisen mahdollisuus on jo tänäpäivänä ehdoton tän pelin kanssa.

Suosittelen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Kiitti Nemesis958 ja Tumz. Taidampa pelin hankkia ja juuri sen Super-version. :D

Joo, itsekkin olen takonut aika aivottomasti Amigalla ja SNES:illä Street Fighter 2:sta... :)
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Saa lisäillä kaveriksi ihan vapaasti jos haluaa hieman harjoitella ihmisvastustajan kanssa. En sitten ole mikään SFIV mestari. :)

Mä en oo vielä 100% varma pitäskö ostaa PS3 vai Xboxille... Oon hieman epäileväinen tosta Xboxin ohjaimesta kun se D-padi ei oo mikään paras mahdollinen. Pleikassa kuitenkin on aika hyvä se d-pad. Jos mä päädyn Xbox versioon, mä voisin pelailla sun kaa mielelläni. :)

Ajattelin että ehkäpä sitä voisi huomenna katsella mitä sitä ostelis. Mutta kyllä kait toi pelaaminen onnistuu ihan tolla Xbox ohjaimellakin... Huolettaa vaan se pieni epätarkkuus siinä D-padissa tosiaan.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Muakin on vähän himoittanut katutappelijan uusin versio, mutta tähän mennessä muuten no-brainerilta vaikuttavaa ostosta on aina ollut rajoittamassa juurikin tuo ohjain. Haluan maksimin ulos pelistäni enkä missään tapauksessa tapella kontrollien kanssa, mutta fyffeä ei ole ylimääräisiin investointeihin -> peli jää kauppaan.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Mä en oo vielä 100% varma pitäskö ostaa PS3 vai Xboxille... Oon hieman epäileväinen tosta Xboxin ohjaimesta kun se D-padi ei oo mikään paras mahdollinen. Pleikassa kuitenkin on aika hyvä se d-pad. Jos mä päädyn Xbox versioon, mä voisin pelailla sun kaa mielelläni. :)

Kyllähän sitä on saanut kiroilla, kun liikkeet eivät ole onnistuneet Xboxin ohjaimella, mutta luulen että PS3:n ohjaimella on samanlaisia ongelmia. Käytänkin vain ohjaimen tikkua, joten D-padista en tiedä. Xboxin LT ja RT napit sopivat mielestäni paremmin peliin kuin PS3:n L2 ja R2.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Vähän sama vika täällä että ei viitsis mitään arcade tikkuja ruveta ostelee kun lompakko valittaa. :)

Joo ei ne PS3 triggerit oo yhtä hyvät kuin Xbox versiossa, mutta ne on kuitenkin ihan ok. Mun suurin huoleen aihe on toi D-padi (olettaen että sillä pystyy pelaamaan peliä!). Se on vähän turhankin suuripiirteinen. Olisi ihan kiva ostella Xboxille se, mutta PS3 näyttää ainakin nyt hieman paremalle.
 
Vastaus: Street Fighter IV [X360]

Ei se arcadetikku jokaiselle ole kyllä mikään autowin. Mulla on ollu tosi vaikeeta niiden kanssa, kun arcadehalleissa ja kaverin tikulla oon koittanu sohia. Ei vaan vasen ranne tee liikkeitä yhtä nopeasti kuin sen käden peukalo.
Itselläni myös Xbox. Siksi: Fightpad!
 
Ylös Bottom