Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tehokkain konsoli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hifi_Mies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
hmm itse ainakin luin että XBOX2 käyttäisi AMD prossua, koska intel ei tykkää integroimisesta... ja kaikkihan tietää että AMD johtaa inteliä tällä alalla 10-0

ja lisää uutisia

"PlayStation 2:lle ilmestynyt Splashdown kääntyy Xboxille. Pelin julkaisusta vastaava Infogrames ylistää Xbox-versiota, joka Xboxin tehojen ansiosta tarjoaa pelaajille entistä realistisemman ja kaikin puolin paremman pelielämyksen. Graafisten ja muiden pienten uudistusten lisäksi pelin Xbox-versiossa pääsee päristelemään vesiskoottereilla kahdella täysin uudella radalla. Kesällä ilmestyvän Xbox-version kehityksestä vastaa alkuperäisen PS2-version kehittänyt Rainbow Studios."

jooh... tietysti PS2 on tehokkaampi kuin xbox... sehän käy selvästi ilmi tässä Splashdown jutussa :D

No tietysti PS2 on tehokkaampi! Kohta joku on itkemässä "No ehkä kannattaa luottaa tyyppeihin jotka tekee pelejä Xboxille, kun Bill Kates syytää niille rahaa minkä kerkeää, niin tietysti ne sitä kehuu! Luota äijiin jotka tekee pelejä PS2:lle ne on niitä totuudentorvia ja ne on ainoita maailmassa jotka osaa koodata kunnolla.". Noh pelit ne ratkaisee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
hmm itse ainakin luin että XBOX2 käyttäisi AMD prossua, koska intel ei tykkää integroimisesta... ja kaikkihan tietää että AMD johtaa inteliä tällä alalla 10-0

ja lisää uutisia

"PlayStation 2:lle ilmestynyt Splashdown kääntyy Xboxille. Pelin julkaisusta vastaava Infogrames ylistää Xbox-versiota, joka Xboxin tehojen ansiosta tarjoaa pelaajille entistä realistisemman ja kaikin puolin paremman pelielämyksen. Graafisten ja muiden pienten uudistusten lisäksi pelin Xbox-versiossa pääsee päristelemään vesiskoottereilla kahdella täysin uudella radalla. Kesällä ilmestyvän Xbox-version kehityksestä vastaa alkuperäisen PS2-version kehittänyt Rainbow Studios."

jooh... tietysti PS2 on tehokkaampi kuin xbox... sehän käy selvästi ilmi tässä Splashdown jutussa :D

Eiköhän se nyt ala olla kaikille jo selvä että mikä kone on tehokkain? Onneks olkoon Wombut, sun kone voitti! Mun kone hävis!
 
Kai nyt julkaisija kehuu uusinta versiota pelistä, jos vuoden vanha PS2 peli Splashdown ei olisi joltainosin hyötynyt jo tehdystä työstä ja niin se olisikin jo kumma.
Vaikka Splashdownin vesiefektit olivatkin tosi hienot, pelissä muuten oli paljon parantamisen varaa, toivottavasti ovat xboxversiossa osanneet hioa sen pelattavudeltaan mielenkiintoisemmaksi.

Eikö xboxille tule muita pelejä kuin vuoden vanhoja PS2 ja vielä vanhempia DC pelejä???
No, kai kohta PC porttaukset alkaa tulvia markkinoille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Kai nyt julkaisija kehuu uusinta versiota pelistä, jos vuoden vanha PS2 peli Splashdown ei olisi joltainosin hyötynyt jo tehdystä työstä ja niin se olisikin jo kumma.
Vaikka Splashdownin vesiefektit olivatkin tosi hienot, pelissä muuten oli paljon parantamisen varaa, toivottavasti ovat xboxversiossa osanneet hioa sen pelattavudeltaan mielenkiintoisemmaksi.

Eikö xboxille tule muita pelejä kuin vuoden vanhoja PS2 ja vielä vanhempia DC pelejä???
No, kai kohta PC porttaukset alkaa tulvia markkinoille.

Niin ne kaikkein kuuluisimmat PS2 portithan on Halo, Rallisport ja JSRF. Mielestäni vanhojen kääntämisessä ei ole mitään pahaa jos se tehdään hyvin. Kyllä taitaa Xbox käydä Juupajaapan luonnolle, kun se noin pelottaa. Mikäs siinä on PC-pelejä portatessa, kun ainakin ne Xboxilla mukavasti pyörivät.
 
korjaan aikamuotoa:

Eikö xboxille tule ilmestymään muita kuin vuoden vanhoja PS2 ja vielä vanhempia DC pelejä?

Siis enimmäkseen, tiedän kyllä että pelkästään xblle ilmestyviäkin tulee.

Xbox ei kiinnosta minua koska sile ei ole näköpiirissä yhtään minua kiinnostavaa peliä.
Xbox ei myöskään pelota minua, MS sensijaan 'pelottaa'.
En voi kuvitella mitään hyvää sellaisessa 'isoveli valvoo' konsolitulevaisuudessa jossa xbox olisi kaapannut itselleen monopolin ja jossa kaikkien pelaajien tiedot olisivat jossain MS:n serverillä, ja ennenkaikkea jossa kaikenlainen TERVE kilpailu tukahdutetaan kieroin keinoin.
Turha uskotella itselleen ettei näin tulisi käymään, ja että MS olisi vaan aidosti pelaajan asialla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
korjaan aikamuotoa:

Eikö xboxille tule ilmestymään muita kuin vuoden vanhoja PS2 ja vielä vanhempia DC pelejä?

Siis enimmäkseen, tiedän kyllä että pelkästään xblle ilmestyviäkin tulee.

Xbox ei kiinnosta minua koska sile ei ole näköpiirissä yhtään minua kiinnostavaa peliä.
Xbox ei myöskään pelota minua, MS sensijaan 'pelottaa'.
En voi kuvitella mitään hyvää sellaisessa 'isoveli valvoo' konsolitulevaisuudessa jossa xbox olisi kaapannut itselleen monopolin ja jossa kaikkien pelaajien tiedot olisivat jossain MS:n serverillä, ja ennenkaikkea jossa kaikenlainen TERVE kilpailu tukahdutetaan kieroin keinoin.
Turha uskotella itselleen ettei näin tulisi käymään, ja että MS olisi vaan aidosti pelaajan asialla.

Sony tuo puhdas pulmunen ajattelee vain pelaajaa. Onhan tuossa tottakin, sillä kyllähän MS käyttää epäilyttäviä keinoja PC puolella. Silti tuo "MS tietää kohta meistä kaiken ja tallentaa tiedot servulleen" -selitys on vähän liian salaliittoteoriaa. Ei sillä etteikö moista PC:llä olisi tapahtunut esim. Blizzard on ollut useasti otsikoissa juuri tuosta syystä. Ihmettelen vain, että mitä helvettiä se MS sinne tallentaisi ja miksi meidän pitäisi sitä pelätä? "Herra Drizl pelasi 12-13:45 DOA 5:sta". No jo on pelottavaa.
 
On se pelottavaa, tai ainakin häiritsevää siinä vaiheessa kun tietoja aletaan kaupata eteenpäin esim. täsmämarkkinointitarkoituksessa.

Ei se tietenkään kaikkia häiritse, tai ehkä edes useimpia, mutta itse haluan ainakin pitää vielä kontrollit omissa käsissäni siitä mihin henkilötietojani annan.
Kyse on kuitenkin enimmäkseen periaatteesta.
Enemmistö ihmisistä onkin valitetavasti sellaisia joilla ei ole periaatteita tai omia mielipiteitä, vaan he haluavat ja tarvitsevat suuremman ohjausta ja tunnetta siitä että joku kyllä valvoo ja pitää kontrollia.

Joku voisi laittaa tänne minua valistaakseen pointteja mitä hyvää on monopoleissa? Onhan joitain hyviäkin monopoliesimerkkejä kuten Alko ja jotkut julkiset liikennelaitokset.

Loppuun vielä vertailua samasta pelistä PS2 ja xboxversioista

xbox Splashdown

PS2 linkki

Voi tietysti ola että xboxversio on vielä kovin vaiheessa, mutta ero ainakin tässävaiheessa on selvästi PS2 eduksi.

Edit: "Xbox Splashdown"-linkki korjattu T:Slaisser
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl


No tietysti PS2 on tehokkaampi! Kohta joku on itkemässä "No ehkä kannattaa luottaa tyyppeihin jotka tekee pelejä Xboxille, kun Bill Kates syytää niille rahaa minkä kerkeää, niin tietysti ne sitä kehuu! Luota äijiin jotka tekee pelejä PS2:lle ne on niitä totuudentorvia ja ne on ainoita maailmassa jotka osaa koodata kunnolla.". Noh pelit ne ratkaisee.

Toi kommentti ehkä osuu johonki mitä mä olen täällä aikaisemmin kommentoinu sun kirjotuksia. Jos et pidä ollenkaan kyseenalaisena, että joku kehuu jotain joka maksaa sulle siitä, niin on se aika naiivia. Kehuuhan urheilijatkin niitä kamoja joita niiden sponsorit niille lykkää. Sama asia.

Musta on aivan luonnollista että XBox-versio on parempi tästä kyseisestä pelistä - varmasti jos ps2:lle tehtäisiin uusi versio samasta aiheesta nyt, olisi se parempi kuin alkup. peli. Turha lähteä mesoomaan jonku pelin tekijän keskeneräisen pelin kommenteista, malttakaa edes siihen saakka et se on valmis, muuten voi kalahtaa omaan nilkkaan.

Pelit ne ratkaisee - miksei kaikilla sit ole PS2:ta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover


Toi kommentti ehkä osuu johonki mitä mä olen täällä aikaisemmin kommentoinu sun kirjotuksia. Jos et pidä ollenkaan kyseenalaisena, että joku kehuu jotain joka maksaa sulle siitä, niin on se aika naiivia. Kehuuhan urheilijatkin niitä kamoja joita niiden sponsorit niille lykkää. Sama asia.

Musta on aivan luonnollista että XBox-versio on parempi tästä kyseisestä pelistä - varmasti jos ps2:lle tehtäisiin uusi versio samasta aiheesta nyt, olisi se parempi kuin alkup. peli. Turha lähteä mesoomaan jonku pelin tekijän keskeneräisen pelin kommenteista, malttakaa edes siihen saakka et se on valmis, muuten voi kalahtaa omaan nilkkaan.

Pelit ne ratkaisee - miksei kaikilla sit ole PS2:ta?

Saattohan se osua. Monesti toi sun ajatus pitää paikkansa, mutta silti epäilen että löytyy näitä pelintekijöitä jotka puhuvat koneista ihan faktoja, sillä kaikki eivät saa MS:ltä rahaläjiä muusta kuin sen tekeleensä myynnin mukana (tuosta myynnistä MS ottaa 6-8 dollaria per peli). Eikä tuota voi verrata urheilijoihin. Joku Tiger Woods saa 120 milj. vuodessa Nikeltä, niin totta helvetissä se niitä mainostaa, mutta kaikki pelintekijät eivät saa suoraa rahaa MS:ltä. Tietysti ajatus, että puolueettomia tekijöitäkin löytyy, tuntuu Grooverille uskomattomalta, sillä yleensä pelintekijöiden puheet ovat sotineet pleikkaa vastaan. PS2 on ihan hyvä kone ei siinä mitään, mutta se ei vain yksinkertaisesti tehoiltaan pärjää xboxille, mutta ei pleikankaan hävetä tarvitse, kun tehoja kumminkin löytyy ja ne pelit ratkaisee kuten olen 1000x sanonut. Uskon että vitsailit tuolla viimesellä lausahduksella joten en siihen puutu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl


Saattohan se osua. Monesti toi sun ajatus pitää paikkansa, mutta silti epäilen että löytyy näitä pelintekijöitä jotka puhuvat koneista ihan faktoja, sillä kaikki eivät saa MS:ltä rahaläjiä muusta kuin sen tekeleensä myynnin mukana (tuosta myynnistä MS ottaa 6-8 dollaria per peli). Eikä tuota voi verrata urheilijoihin. Joku Tiger Woods saa 120 milj. vuodessa Nikeltä, niin totta helvetissä se niitä mainostaa, mutta kaikki pelintekijät eivät saa suoraa rahaa MS:ltä. Tietysti ajatus, että puolueettomia tekijöitäkin löytyy, tuntuu Grooverille uskomattomalta, sillä yleensä pelintekijöiden puheet ovat sotineet pleikkaa vastaan. PS2 on ihan hyvä kone ei siinä mitään, mutta se ei vain yksinkertaisesti tehoiltaan pärjää xboxille, mutta ei pleikankaan hävetä tarvitse, kun tehoja kumminkin löytyy ja ne pelit ratkaisee kuten olen 1000x sanonut. Uskon että vitsailit tuolla viimesellä lausahduksella joten en siihen puutu.

Pelin tekijöiden lausahdukset ehkä puhuvat pleikkaria vastaan - pelit eivät. Parhaat pelit lähes genressä kuin genressä on PS2:lla.

Kukaan pelintekijä tai julkaisija tuskin on puolueeton omaa tekelettään kohtaan. Miltä kuulostaa esim. Ei me nyt saatu sitä enginee pyörittää grafiikkaa tasaisesti kaikissa tilanteissa, ei voi mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover


Pelin tekijöiden lausahdukset ehkä puhuvat pleikkaria vastaan - pelit eivät. Parhaat pelit lähes genressä kuin genressä on PS2:lla.
Niin sinun mielestä! Ei se tee siitä universumin faktaa. Monen mielestä PS2:lla ei ole edes montaa hyvää peliä.
 
no ei tietenkään toi päde kaikkiin mutta on niitäkin pelaajia ihan saatanasti joiden mielestä xboxilla ei ole yhtään hyvää peliä tai tulossa sellaisia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
no ei tietenkään toi päde kaikkiin mutta on niitäkin pelaajia ihan saatanasti joiden mielestä xboxilla ei ole yhtään hyvää peliä tai tulossa sellaisia...

Totta ja on monta ihmistä joiden mielestä GC:lle ei ole yhtään hyvää. Kun me ihmiset ollaan niin hassuja, että me pidetään eri asioista ja sen kanssa vaan täytyy elää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Onhan joitain hyviäkin monopoliesimerkkejä kuten Alko ja jotkut julkiset liikennelaitokset.

Hehheh!Mitähän hyvää mahtaa Alkon ja julkisten liikennelaitosten monopoleissa olla?Off-topic,mutta oli pakko kysyä.Tähänkin varmaan saadaan Juupajaapalta joku pätevä vastaus.Noh,nimimerkki kertoo kaverista aika paljon...juupajaapa.
 
Alkon monopoli estää suomen kansalaisten liiallisen alkoholinkäytön pitämällä viinan hinnan korkealla :) Ja vältytään viron ja venäjän metanolipulloilta.

Liikennelaitosten monopoleissa on se hyvä puoli, etä silloin turvallisuus julkisissa kulkuvälineissä on paremmin hanskassa, tästä on esimerkkejä maissa joissa esim rautatiet on yksityistetty. Junat myöhästelee, turvallisuus on mitä sattuu yms...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kassi




On muuten aikamoista paskapuhetta, sillä
minäkin boksifanina voin myöntää että
PSkakkasellakin on niitä hyviä pelejä, eli
muutama pälli vaan kateellisena inttää,
eipä siinä sen kummempia. DC:stä en
tiedä, eikä paljon kiinnostakaan mokoma.
Mutta jos puhutaan esim. Tekkenistä,
alkaa se olla jo menneen syksyn lehtiä,
sillä DOA3:a jos sanoo paskemmaksi, on
kyseessä aito PS-peelo. Jos yleensäkään
mitään mistään tietää, on varmaa että
DOA3 on tämänhetken parasta mättöä
joka ei tarkoita pelkkää silmäkarkkia.
Kassi, sä et ymmärrä mielipide-sanaa. Sä et voi mennä väittämään, että joku on väärässä jos se sanoo jotain peliä huonommaksi kuin toista, se tekee susta Pällin ja Peelon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kassi




Entä kun itse mietit sanojasi ja kertaat
postauksia, niin kyllä sinustakin saa
kyseiset nimimerkit esiin tavalla tai
toisella. Mottoni on:
Pelaa hyvällä omallatunnolla.
Niin saa, mutta mä en julistakkaan Sonyn voittoa silmät punaisena ja PS2 toisessa kädessä
 
Siis tätähän tää on kun tää konsolifin on tullut suositummaksi ja suositummaksi niin Tiltin ja vastaavien foorumeille on kiirinyt tieto että täällä voi "keskustella" konsoleista ja niiden peleistä. Mutta en oo rehellisesti sanottuna tämmöseen tapaukseen ku "kassi" ennen törmänny:D

EDIT: Ja täähän ei liittynt mitenkään "tehokkain konsoli"-keskusteluun :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom