Ensimmäiseksi tahdon sanoa että repesin kyllä makeasti tuolle Har*:n viestille Mutta asiaan.
Ulkonäkö sikäli ei pelissä ole se grafiikka. Piirtoetäisyys, ruudunpäivitysnopeus ja latausajat ovat myöskin vaikuttajia. PS2 jää nimeomaan näissä kolmessa. Ruudunpäivityksen ongelmat johtuvat niinkin yksinkertaisesta asiasta kun tehon puutteesta, kuten piirtoetäisyyskin. Tuohon on myös varsinaisen toimivan HSR:n puute osasyynä (okei, liittyy tehoon), ja latausajat johtuvat teksturointiongelmista. Aliasointi on ainoa eroavaisuus millä erottaa toisistaan screenshotit, sillä PS2ta tuo vaivaa hyvin usein.
Mutta pelit kuten Halo tai Morrowind olisi täysin mahdoton tehdä PS2lle vaikka sen tekisi raudalle alusta alkaen. Teho loppuisi armotta kesken. Kuitenkin graafisesti vähemmän tehoa imuroivat pelit kuten autopelit näyttävät PS2llakin yleensä hyvältä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Ei voi mitään...näin se vaan on. Olen kuitenkin nähnyt ja pelannut kaikkien konsolien yleisen sanan mukaan parhaimman näköisiä pelejä.
Ulkonäkö sikäli ei pelissä ole se grafiikka. Piirtoetäisyys, ruudunpäivitysnopeus ja latausajat ovat myöskin vaikuttajia. PS2 jää nimeomaan näissä kolmessa. Ruudunpäivityksen ongelmat johtuvat niinkin yksinkertaisesta asiasta kun tehon puutteesta, kuten piirtoetäisyyskin. Tuohon on myös varsinaisen toimivan HSR:n puute osasyynä (okei, liittyy tehoon), ja latausajat johtuvat teksturointiongelmista. Aliasointi on ainoa eroavaisuus millä erottaa toisistaan screenshotit, sillä PS2ta tuo vaivaa hyvin usein.
Mutta pelit kuten Halo tai Morrowind olisi täysin mahdoton tehdä PS2lle vaikka sen tekisi raudalle alusta alkaen. Teho loppuisi armotta kesken. Kuitenkin graafisesti vähemmän tehoa imuroivat pelit kuten autopelit näyttävät PS2llakin yleensä hyvältä.