Joku tuolla kyseli miksi Morrowindistä puhutaan kun se ei ole tullut yhdellekään konsolille. Väärin. Morrowind on jo julkaistu pari kuukautta sitten Jenkeissä Xboxille, ja puheiden mukaan siitä on saatu graafisesti enemmän irti koska pelitiimi joutui PC-versiossa tekemään kompromisseja, jotta peli saatiin pyörimään myös hieman vanhemmilla PC:illä. Siksi Xbox -versiossa on mm. pidempi piirtoalue.
[offtopic alkaa]
Sitten tähän Iisakin kirkkoon, eli tappelupelien paremmuuteen. Groover, olet oikeassa siinä että VF4 on pelattavuudeltaan loistava. Soul Caliburille se ei pärjää, mutta on se mättöpelien aatelia. Siinä, että väität DoA3:sta niin paljon huonommaksi kuin genren muita edustajia olet väärässä.
Tuo Metacriticin arvosana 88 kertoo jo aika paljon. Peli ei ole vain uskomattoman kaunis, vaan myös pelattava. Ehkä kaikki tappelupelit läpikäyneille se ei ole mikään ihmeellinen saatika parempi kuin muut, mutta kun minä jonka tappelupelikokemus on luokkaa SC, Tekken Tag ja VF4 pelikonsoleilla, otin DoA3:n testiin ekaa kertaa olin innoissani sen pelattavuudesta. Taistelut oli nopeita, niissä oli paljon variaatioita ja paketti yksinkertaisesti toimi. Itse en ikinä perustanut Tekken Tagista niin paljoa, joten DoA3 iskikin yllättävän hyvin.
Väitän vain, että vaikka olisi pelannut uusimpia tappelupelejä, voi DoA3:sta pitää hyvin paljon. Ja kyllä se omalla tappelupelilistallani toistaiseksi sijoittuu kolmannelle sijalle, kevyesti ohi Tekkenin.
[offtopic loppuu]