Vastaus: Tekken 5 [Hype]
Uusi traileri stremina Japanista: mms://wm2.streaming.ne.jp/namco/csop02.wmv
Uusi traileri stremina Japanista: mms://wm2.streaming.ne.jp/namco/csop02.wmv
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliver sanoi:Tekken 1, 2 ja 3 Tekken 5:een
Niiden pitäisi olla arcade-, ei psx-käännöksiä, joten järkeä on. Toimii tosi hyvänä vakuutena hyvästä ostoksesta, kun ainakaan itse en ole enää uuden Tekkenin vetovoimasta etukäteen vakuuttunut.nakkerton sanoi:Onpas kiinnostava uutinen. Voisi harkita jopa ostamista, mikäli tuon alkuperäisen trilogian käännöksissä on jotain järkeä (toivottavasti eivät ainakaan näytä ihan samalta). Neljännen osan räpellyksen jälkeen on sarjalla paljon tehtävää uuden kasvojen kohottamisen saavuttamiseksi.
No, sitä pelataan ympäri maailmaa ihan he**etisti. 2D-pelaajat pelaavat T5:ttä, monet VF4FT-pelaajat ovat siirtyneet T5:n pariin, puhumattakaan siitä että kaikki "old school" -tekkenistit (vanhan pelimoottorin, T1-TTT, ystävät) pitävät viitosesta. T4 oli uuden tiimin tekele, mutta T5 on sitä mitä pitääkin. Tekken 5 on tällä hetkellä _SE_ taistelupeli. Sekä #Reload että Final Tuned jäävät suosiossa taakse...vaikka niitäkin pelataan, noh, todella paljon.Hex sanoi:...ainakaan itse en ole enää uuden Tekkenin vetovoimasta etukäteen vakuuttunut.
Itse olen saanut toisen käsityksen, (en siis mitään haukkuja ole kuitenkaan lukenut), mutta ollaan luettu varmaan eri paikkoja. Avoimin mielin kuitenkin.illu sanoi:No, sitä pelataan ympäri maailmaa ihan he**etisti. 2D-pelaajat pelaavat T5:ttä, monet VF4FT-pelaajat ovat siirtyneet T5:n pariin, puhumattakaan siitä että kaikki "old school" -tekkenistit (vanhan pelimoottorin, T1-TTT, ystävät) pitävät viitosesta. T4 oli uuden tiimin tekele, mutta T5 on sitä mitä pitääkin. Tekken 5 on tällä hetkellä _SE_ taistelupeli. Sekä #Reload että Final Tuned jäävät suosiossa taakse...vaikka niitäkin pelataan, noh, todella paljon.
Mutta ei ole pakko tykätä.
Ehkä minusta saa jotain tuohon kategoriaan "uutta verta", jos pelin nyt japsiversion myötä hankin. Tekkeneistä ei muutenkaan ole kunnon kokemusta. Kahtellaan...Entomostracan sanoi:Kiinnostaisikos pääkaupunkiseutulaisia pelailla Tekken 5:ttä joskus vähän isommallakin porukalla? Dr Evil näköjään Keravalta, WoPe Vantaalta ja Hex Helsingistä... Uuden pelin myötä kun olis hauska saada Tekken-skeneen hieman taas eloa ja varsinkin uutta verta. Vilkaiskaapa suomalaisen taistelupelisaitin Arcticin Chargen foorumin Tapaamiset-osiota niin jutellaan tarkemmin. IRCistäkin meikäläisen löytää: #taistelupelit @ IRCnet.
Entomostracan sanoi:Kiinnostaisikos pääkaupunkiseutulaisia pelailla Tekken 5:ttä joskus vähän isommallakin porukalla?.