Huom! Kaikki osallistujat lukekaa huolella:
Pistäkääpäs kaikki miittiin tulevat mun kännynumero ylös (040-7622598, oikea nimi Juho) ja lähettäkää oma numeronne mulle sähköpostilla (juho_gebhard@hotmail.com) tai privaviestinä (painatte vaan tuota "Privaattiviesti"-nappia tän viestin alalaidassa). Saan teidät sitten tarvittaessa kiinni. Pistäkää viestiin myös oikea nimi ja sukunimi. Aika paljon kallista elektroniikkaa kuitenkin paikalla, joten haluan varmuuden vuoksi tietää minkänimistä porukkaa on paikalla.
Lauantaina tulevat voivat joko tulla tuonne kerhohuoneelle omin neuvoin (soitto/tekstari minulle kun olette lähistöllä) tai sitten tulette Pasilan asemalle ja haen sieltä. Matkaa kerhohuoneelle on sen verran paljon että jokaista ei voi hakea erikseen eli kaikki asemalle tiettyyn aikaan. Sanotaan nyt vaikka klo 12.00. Tavataan vaikkapa Hesburgerin edessä, sen pitäisi löytyä aika helposti. Jos tuo "tietty aika" ei jollekin käy, ilmoita niin sovitaan haku erikseen. Niille ketkä tulevat vain sunnuntaina (jos sellaisia on) järjestetään samanlainen haku, sunnuntaina klo 12.00 Hesburgerin edessä.
Ja yhteenvetona vielä: Perjantaiporukka tapaa rautatieasemalla raiteen 4 takana terassilla. Kaikki paikalle 17.30 mennessä.