Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Läpi meni. 8h50min täyttä rautaa, tää iski meikäläiseen ihan täydestä. Täällä mainituista ongelmista koin vaan kerran tuon että kuoleman jälkeen piti ostaa uusiks tavarat, joo tyyliin se 1 update pamppuun, en kokenu tätä minään ongelmana, vaikka kuolo korjasikin useita kertoja. Loistava peli ja oli itseasiassa parempi mitä kuvittelin kun arviot lyttäs pelin, nyt vaa toivon ettei se vaikuta pelin jatkoon, toivon todella että tulis toka osa tai story dlc! Tekis mieli pelaa uusiks vaikeimmalla mutta toi loppu oli sen verran vaikea että menis kyllä masokismin puolelle. Ehkä myös odottelen helmikuun newgame+
Noi oli hyvää antia myös, kerran kattelin kun örveltäjä oli kalterien takana, sit se hävis viemäriin ja rupes kuuluu ääniä että se kulkee mun ohi, mielessä kävi heti että "ei, ei saakeli jos se tulee mun taakse ja kun käännyin ni sieltähän se tulee ja kylmät väreet nousee kun tajusin et mun alitajunta oli oikeessaAi tää on noin lyhyt. Nooh, itsellä menee varmaan puolet pidempään, kun seison jossain nurkassa kuunnellen kaikkia kolahduksia ja örinöitä:-)
Läpi meni. 8h50min täyttä rautaa, tää iski meikäläiseen ihan täydestä. Täällä mainituista ongelmista koin vaan kerran tuon että kuoleman jälkeen piti ostaa uusiks tavarat, joo tyyliin se 1 update pamppuun, en kokenu tätä minään ongelmana, vaikka kuolo korjasikin useita kertoja. Loistava peli ja oli itseasiassa parempi mitä kuvittelin kun arviot lyttäs pelin, nyt vaa toivon ettei se vaikuta pelin jatkoon, toivon todella että tulis toka osa tai story dlc! Tekis mieli pelaa uusiks vaikeimmalla mutta toi loppu oli sen verran vaikea että menis kyllä masokismin puolelle. Ehkä myös odottelen helmikuun newgame+
Myös ottaen huomioon tän pelin luonteen niin mielestäni just hyvä pituus, piti mut otteessa läpi asti eikä puutumista tullut missään vaiheessa niinku monessa pelissä käy. 9h on vielä jatkuvaa etenemistä kun hyvin harvoin sitä juoksi samaa käytävää useemmin.Noin lyhyt rykäsy Noh, ite olen sitä mieltä että ei se pituus vaan...Tosiaan jos laatu on kohallaan mä en mittaa sitä peliä määrässä vaan laadussa. Ikävä kyllä tässä taitaa olla vielä näitä laatuongelmia. Ite kun hommaan tän joskus niin taidan pelata vaikeemmalla ihan jo sen selviytymiskauhu fiiliksen vuoksi.
Toi on varmaan ihan hyvä pituus tälle pelille.Myös ottaen huomioon tän pelin luonteen niin mielestäni just hyvä pituus, piti mut otteessa läpi asti eikä puutumista tullut missään vaiheessa niinku monessa pelissä käy. 9h on vielä jatkuvaa etenemistä kun hyvin harvoin sitä juoksi samaa käytävää useemmin.
Myös ottaen huomioon tän pelin luonteen niin mielestäni just hyvä pituus, piti mut otteessa läpi asti eikä puutumista tullut missään vaiheessa niinku monessa pelissä käy. 9h on vielä jatkuvaa etenemistä kun hyvin harvoin sitä juoksi samaa käytävää useemmin.
Mä taas käytin aseita ihan pirusti ja ne tekee tosta hyvin hauskan omaan mieleen, juuri kuten sanoit, polvet klesaks toimiiJossain arvostelussa haukuttiin, kun ei sillä pistoolillakaan tee mitään, mutta kokeilkaa silmän sijasta polvea ja sitten kun polvea ei enää ole, niin saapasta naaman
Vihaan tämäntyyppisiä autosaveja peleissä. Näiden kanssa tulee myöskin välillä kiitä tallennusten tuhoutumisiakin helpommin kuin manuaalitallennuksillla.Peli ei muuten taida tallentaa ollenkaan niissä vaihtoehtoisissa reiteissä ja koska niissä on yleensä loottia, niin jos huomaat pelin tallentavan, kun menet johonkin suuntaan on siinä vaiheessa hyvä kääntyä takaisin (jos mahdollista) ja käydä tarkistamassa jäikö joku huone tutkimatta.
Ns. toisella kierroksella tuli löydettyä hyvinkin tärkeää loottia, mitä en ollut ensimmäisellä kerralla huomannut. Syynä oletettavasti mainitsemasi meno "oikealle reitille", jolloin peli eteni ja takaisin ei voinut enää mennä. Tuo on Callistolle hyvin tyypillistä: uuden alueen auetessa yksi on saman tien historiaa.Peli ei muuten taida tallentaa ollenkaan niissä vaihtoehtoisissa reiteissä ja koska niissä on yleensä loottia, niin jos huomaat pelin tallentavan, kun menet johonkin suuntaan on siinä vaiheessa hyvä kääntyä takaisin (jos mahdollista) ja käydä tarkistamassa jäikö joku huone tutkimatta.
Tämä on muuten itelle ollut yksi isoimmista valituksen aiheista tähän mennessä, että mitenkään ei näe sitä mihin pitäisi mennä niin voisi välttää sitä reittiä niin pitkään, että on saanut ne muut alueet tutkittua loppuun. Ei siinä jos tosiaan pääsisi palaamaan takaisinpäin niin sittenhän tuo ei olisi ongelma.Ns. toisella kierroksella tuli löydettyä hyvinkin tärkeää loottia, mitä en ollut ensimmäisellä kerralla huomannut. Syynä oletettavasti mainitsemasi meno "oikealle reitille", jolloin peli eteni ja takaisin ei voinut enää mennä. Tuo on Callistolle hyvin tyypillistä: uuden alueen auetessa yksi on saman tien historiaa.
Vasta toisella kierroksella löytynyt lootti: Skunk Gunin eli haulikon rakennuskaava löytyi kellarista. Tärkeä vempain pistoolin rinnalle.
Varsin usein on tullut optimoitua omaa etenemistä ja lootit maksimoiden, se on hidastanut matkaa paljon. Looteissa on muuten tietty RNG – vaihtelee, mitä milloinkin saa.
Tämä on muuten itselle ollut yksi isoimmista valituksen aiheista tähän mennessä, että mitenkään ei näe sitä mihin pitäisi mennä niin voisi välttää sitä reittiä niin pitkään, että on saanut ne muut alueet tutkittua loppuun. Ei siinä jos tosiaan pääsisi palaamaan takaisinpäin niin sittenhän tuo ei olisi ongelma.
Jep, tuo oli kyllä hieno ominaisuus tossa pelissä ja ihmettelen kyllä samaa, kun joku muukin täällä, että miten tuo ei ole rantautunut kunnolla muihin peleihin sen jälkeen. Tosin tuohon scifi-teemaan se sopikin hyvin luontevasti.Tämän takia Dead Spacen viiva maassa on loistava keksintö. Se ei riko immersiota kun ei jatkuvasti maassa joku nuoli näyttämsäsä mihin mennä tai hudisss merkkiä mutta antaa selkeästi suunnsn mihin mennä niin voi kääntyä toiseen suuntaan.