Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En muista ees nimee enää mihin kiltaan liityin mut ainaki se oli kaukana laillisesta :D Tarina etenee kohtuu maltilla ku häröö kaikkea muuta. Tän pelin pysty jättää tauolle ja jatkamaan taas!

Ox tästä tulossa joskus ehkä mahdollisesti fyysinen versio? Vaikkei digihinta nyt paha ole, tätä en ps3 aikoina ikinä pelannut, vähän kiinnostais, onxtää niiku openworld? Onko vähän niiku skyrim mut hieman pienempi?

Ox tästä tulossa joskus ehkä mahdollisesti fyysinen versio? Vaikkei digihinta nyt paha ole, tätä en ps3 aikoina ikinä pelannut, vähän kiinnostais, onxtää niiku openworld? Onko vähän niiku skyrim mut hieman pienempi?
Openworld, samantapainen kun Skyrim. Vaikka Skyrimissäkin on paljon rotuja, niin itse peli sijoittuu Nordien alueelle. Oblivionissa puolestaan liikutaan eri rotujen omilla kotialueilla, eli maasto on muutakin kun vuoria ja lunta. Voi olla että Skyrim on vähän laajempi, mutta ei Oblivioniakaan voi pieneksi sanoa.

Oblivionin juoni liittyy helvetin portteihin. Suuremmin spoilaamatta sanon että itse en niistä ps3:sen aikoina juuri tykännyt. Lähimpänä niitä ehkä Skyrimin DLC:n mukana tulleet black bookkiin liittyvät tehtävät. Kyllähän Skyrimissäkin tietyssä vaiheessa lohjarit hyökkäilevät mikä on aika ärsyttävää.

Open World tämä on. Oikeasti voi mennä mihin vain heti tutoriaalin jälkeen. Toki en tiedä onko Skyrim isompi. On tässä aika iso maailma myös ja vissiin on myös joku DLC alue?

Mites porukka on pelannut tätä, onko menty läpi jne? Itse en vielä osta, menee luultavasti syksyyn kiireiden vuoksi.
Noin 20 tuntia takana. Kaipa pääjuonen tuossa ajassa ehtisi pelata läpi, mutta kyllä Oblivion on sellainen peli että herkästi eksyy tekemään muutakin kuin vain pääjuonta. Tein Knights of the Nine -lisärin, jota en alkuperäisessä Xbox 360 -versiossa koskaan pelannut. Ihan pätevä tehtävä. Aika laaja ja lopussa ihan kelpo palkinto.

Kaikkiin muihin kiltoihin olen myöskin liittynyt paitsi Varkaiden. En muista miten siihen liitytään, enkä haluaisi katsoa mitään ohjetta. Kyllä se ajan kanssa löytyy. :)

Hiton hyvä peli tämä on edelleen ja nyt vielä nätin näköinenkin. Tässä on vaan tosi onnistuneita tehtäviä ja älyttömästi imua pelimaailmassa. Olen aina tykännyt tästä selvästi enemmän kuin Skyrimista. Tämä remaster vain vahvistaa sitä fiilistä.

Noin 20 tuntia takana. Kaipa pääjuonen tuossa ajassa ehtisi pelata läpi, mutta kyllä Oblivion on sellainen peli että herkästi eksyy tekemään muutakin kuin vain pääjuonta. Tein Knights of the Nine -lisärin, jota en alkuperäisessä Xbox 360 -versiossa koskaan pelannut. Ihan pätevä tehtävä. Aika laaja ja lopussa ihan kelpo palkinto.

Kaikkiin muihin kiltoihin olen myöskin liittynyt paitsi Varkaiden. En muista miten siihen liitytään, enkä haluaisi katsoa mitään ohjetta. Kyllä se ajan kanssa löytyy. :)

Hiton hyvä peli tämä on edelleen ja nyt vielä nätin näköinenkin. Tässä on vaan tosi onnistuneita tehtäviä ja älyttömästi imua pelimaailmassa. Olen aina tykännyt tästä selvästi enemmän kuin Skyrimista. Tämä remaster vain vahvistaa sitä fiilistä.
Tuleeko nuo lisäreiden tehtävät jossain vaiheessa eteen? En ole vielä törmännyt.

Kun muistelen että esim Fallout 3:ssa ne lisärit heti tuli questlogiin.

Tuleeko nuo lisäreiden tehtävät jossain vaiheessa eteen? En ole vielä törmännyt.

Kun muistelen että esim Fallout 3:ssa ne lisärit heti tuli questlogiin.
Mulle tuli tämä Knights of the Nine aika alussa, tosin en muista puhuinko siinä jollekin vai mistä se lähti, mutta en aluksi tiennyt, että se edes oli Knights of the Nine -tehtävä, kun tehtävän nimi on pyhinvaellukseen liittyvää, eikä suoraan että "Knights of the Nine".

Pitäisi tosiaan nyt löytää mistä Shivering Isles -lisäri lähtee. Se on kai se isompi näistä lisäsisällöistä.

Mulle tuli tämä Knights of the Nine aika alussa, tosin en muista puhuinko siinä jollekin vai mistä se lähti, mutta en aluksi tiennyt, että se edes oli Knights of the Nine -tehtävä, kun tehtävän nimi on pyhinvaellukseen liittyvää, eikä suoraan että "Knights of the Nine".

Pitäisi tosiaan nyt löytää mistä Shivering Isles -lisäri lähtee. Se on kai se isompi näistä lisäsisällöistä.
Shivering Isles on huikea, omasta mielestä heittämällä paras lisäri mitä Bethesda on mihinkään peliinsä tehnyt. Sillo alkuperäsellä leuka tippu lattiaan, en malta odottaa että pääsee sinne takas.

Sen voi alottaa millä levelillä vaan mutta varusteiden puolesta paras hyöty siin lv20-30 tienoil. Eli oottelen viel hetken, nyt lv16 itellä :)

Onhan tätä tullut nyt jonki verran pelattua ja uppoaa hyvin! Pitkästä aikaa sitä samaa fiilistä mitä esim. Skyrim ja Fallout 3 jo aikanaan tarjosi.

Muutama hiukan vanhentunutta mekaniikkaa aluksi vähän ärsytti (mm. tavaroiden hajoaminen ja kartan puute dunkuissa) mutta noihin kun on tottunut niin ei mitään ongelmaa. Hyvä vain että on jotain pirullisuuksia.

Jonkunlaista battlemage tyyppistä kehityspolkua oon menny eteenpäin, sneak / bow jutut oon tarkotuksella jättänyt taka-alalle, niitä tykkäsin harrastaa Skyrimissä jo.

Ostin vähän aikaa sitten hevosen, joka aiheutti tahatonta komiikkaa siinä määrin että pitkästä aikaa repesin nauruun videopeliä pelatessa. Heti ekalla matkalla kun latoin hepan parkkiin niin hetken päästä kaks rosvoa, susi ja villisika jahtaavat kaikki hevos parkaa kuin lynkkausjoukko enkä meinaa itte pysyä perässä. Miks kaikki haluaa tappaa mun hevosen!! Argh, piti ottaa loadista pari kertaa. Fantastista!

Ylös Bottom