Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Openworld, samantapainen kun Skyrim. Vaikka Skyrimissäkin on paljon rotuja, niin itse peli sijoittuu Nordien alueelle. Oblivionissa puolestaan liikutaan eri rotujen omilla kotialueilla, eli maasto on muutakin kun vuoria ja lunta. Voi olla että Skyrim on vähän laajempi, mutta ei Oblivioniakaan voi pieneksi sanoa.Ox tästä tulossa joskus ehkä mahdollisesti fyysinen versio? Vaikkei digihinta nyt paha ole, tätä en ps3 aikoina ikinä pelannut, vähän kiinnostais, onxtää niiku openworld? Onko vähän niiku skyrim mut hieman pienempi?
Open World tämä on. Oikeasti voi mennä mihin vain heti tutoriaalin jälkeen. Toki en tiedä onko Skyrim isompi. On tässä aika iso maailma myös ja vissiin on myös joku DLC alue?Ox tästä tulossa joskus ehkä mahdollisesti fyysinen versio? Vaikkei digihinta nyt paha ole, tätä en ps3 aikoina ikinä pelannut, vähän kiinnostais, onxtää niiku openworld? Onko vähän niiku skyrim mut hieman pienempi?
Noin 20 tuntia takana. Kaipa pääjuonen tuossa ajassa ehtisi pelata läpi, mutta kyllä Oblivion on sellainen peli että herkästi eksyy tekemään muutakin kuin vain pääjuonta. Tein Knights of the Nine -lisärin, jota en alkuperäisessä Xbox 360 -versiossa koskaan pelannut. Ihan pätevä tehtävä. Aika laaja ja lopussa ihan kelpo palkinto.Mites porukka on pelannut tätä, onko menty läpi jne? Itse en vielä osta, menee luultavasti syksyyn kiireiden vuoksi.
Tuleeko nuo lisäreiden tehtävät jossain vaiheessa eteen? En ole vielä törmännyt.Noin 20 tuntia takana. Kaipa pääjuonen tuossa ajassa ehtisi pelata läpi, mutta kyllä Oblivion on sellainen peli että herkästi eksyy tekemään muutakin kuin vain pääjuonta. Tein Knights of the Nine -lisärin, jota en alkuperäisessä Xbox 360 -versiossa koskaan pelannut. Ihan pätevä tehtävä. Aika laaja ja lopussa ihan kelpo palkinto.
Kaikkiin muihin kiltoihin olen myöskin liittynyt paitsi Varkaiden. En muista miten siihen liitytään, enkä haluaisi katsoa mitään ohjetta. Kyllä se ajan kanssa löytyy.
Hiton hyvä peli tämä on edelleen ja nyt vielä nätin näköinenkin. Tässä on vaan tosi onnistuneita tehtäviä ja älyttömästi imua pelimaailmassa. Olen aina tykännyt tästä selvästi enemmän kuin Skyrimista. Tämä remaster vain vahvistaa sitä fiilistä.
Ainakin itselle tulivat ihan satunnaisesti vastaan kun tuttuja paikkoja samoili.Tuleeko nuo lisäreiden tehtävät jossain vaiheessa eteen? En ole vielä törmännyt.
Kun muistelen että esim Fallout 3:ssa ne lisärit heti tuli questlogiin.
Mulle tuli tämä Knights of the Nine aika alussa, tosin en muista puhuinko siinä jollekin vai mistä se lähti, mutta en aluksi tiennyt, että se edes oli Knights of the Nine -tehtävä, kun tehtävän nimi on pyhinvaellukseen liittyvää, eikä suoraan että "Knights of the Nine".Tuleeko nuo lisäreiden tehtävät jossain vaiheessa eteen? En ole vielä törmännyt.
Kun muistelen että esim Fallout 3:ssa ne lisärit heti tuli questlogiin.
Shivering Isles on huikea, omasta mielestä heittämällä paras lisäri mitä Bethesda on mihinkään peliinsä tehnyt. Sillo alkuperäsellä leuka tippu lattiaan, en malta odottaa että pääsee sinne takas.Mulle tuli tämä Knights of the Nine aika alussa, tosin en muista puhuinko siinä jollekin vai mistä se lähti, mutta en aluksi tiennyt, että se edes oli Knights of the Nine -tehtävä, kun tehtävän nimi on pyhinvaellukseen liittyvää, eikä suoraan että "Knights of the Nine".
Pitäisi tosiaan nyt löytää mistä Shivering Isles -lisäri lähtee. Se on kai se isompi näistä lisäsisällöistä.