Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

feldon sanoi:
Heittäisin arviolta 6-7 tuntia. Kyllä siinä pelattavaa piisaa. Tietty riippuu miten paljon eksyy höntsäämään ja puuhastelemaan muita juttuja kesken seikkailun. Esim. jos reissaa jalkapatikassa joka alttarille rukoilemaan, tullee mittariin tunteja enemmänkin.

Mjoo, osa porukasta on puhunut jostain parista tunnista, niin en ole uskaltautunut sitä sen kummemmin ostelemaan. Teal'c-hahmoni on kuitenkin niin vahva, että hän vain murskaisi kaikki viholliset tieltään.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Minkä tasoisia ukkoja teillä on, mulla on 45 lvl nord jolla on kaikki taiat, blade, block, heavy armour, alchemy, armourer, sneak, acrobatics ja athletics täysissä eli on aika tankki ja sit oon kaikissa killoissa mestari :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Niin no mulla on sellanen Woodelf 26 lvl ja speed ja agility täysillä sekä skilleistä blade, marksman, sneak, acrobatics, athletics ja light armor täysillä, lisäksi olen grayfox ja darkbrotherhoodin listener.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

nyt on ekat tyypit otettu pelistä ja sanoisin et kannattava ostos oli 20euron hintaan. todella mahtava peli :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Joo itekki pistin cdon.comista tilaukseen kahdella kympillä. Koneellakin on Oblia väännetty reilu 40h, mut tohon hintaan oli pakko poistaa. Ja eihän tossa 40 tunnissa oo vielä päässy kunnolla alkuunkaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ensi kuussa tulee The Elder Scrolls IV: Oblivion (Game Of The Year Edition) kuten aikoinaan Morrowindistakin.

Tosin tämähän on hyödytön versio jos peli ennestän löytyy ja on Live.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tuli itsekin hommattua parillakympillä käytetty oblivion. Ihan mukaansatempaavalta peliltä vaikuttaa. Itseäni vaan häiritsee kun peli "nykii" ajoittain. Luolastoissa ja muissa sisätiloissa ongelmaan ei törmää, mutta ulkosalla laakeilla alueilla nykimistä esiintyy todella usein. Päättelin että vika tuskin on levyssä tai konsolissa. Varmaankin ohjelmointipuolella on lusmuiltu.. Onko muilla näin?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

venalaine sanoi:
Tuli itsekin hommattua parillakympillä käytetty oblivion. Ihan mukaansatempaavalta peliltä vaikuttaa. Itseäni vaan häiritsee kun peli "nykii" ajoittain. Luolastoissa ja muissa sisätiloissa ongelmaan ei törmää, mutta ulkosalla laakeilla alueilla nykimistä esiintyy todella usein. Päättelin että vika tuskin on levyssä tai konsolissa. Varmaankin ohjelmointipuolella on lusmuiltu.. Onko muilla näin?

toi on ihan tuttu juttu!
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

venalaine sanoi:
Tuli itsekin hommattua parillakympillä käytetty oblivion. Ihan mukaansatempaavalta peliltä vaikuttaa.

:eek: Miten niin vaikuttaa? Sehän on X0:n paras peli heti HALO 3:n jälkeen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Pitäisi tässä jouluunmennessä tulla hankittua Xbox360 Elite, ja ensimmäisenä pelinä joko tämä tai Halo 3... kumman hankin ensin?

Kuinka moni pysyy vampyyrina, jos muuttuu sellaiseksi? Hyvät ja huonot puolet?
Ja joo, kukaan hankkinut niitä lisäpaikkoja Oblivioniin, kuten Wizard's Tower tai Vile Lair?

Himputti tätät rahapulaa...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Frostheart sanoi:
Pitäisi tässä jouluunmennessä tulla hankittua Xbox360 Elite, ja ensimmäisenä pelinä joko tämä tai Halo 3... kumman hankin ensin?

Kuinka moni pysyy vampyyrina, jos muuttuu sellaiseksi? Hyvät ja huonot puolet?
Ja joo, kukaan hankkinut niitä lisäpaikkoja Oblivioniin, kuten Wizard's Tower tai Vile Lair?

Himputti tätät rahapulaa...

Jos hermo riittää, niin suosittelen odottelemaan Game Of The Year Editionia. Sisältää kaikki lisähärpäkkeet (Shivering Isles jne), mutta hintaa taitaa sitten ollakkin enemmän.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ulkomaalaisilla keskustelupalstoilla on ollut juttua että tuossa Game of the year versiossa olisi parempi ruudunpäivitys, ja parannellut valo/varjoefektit. Tuo parannellut valo/varjoefektit tarjoittaa, että soihtua oikeasti tarvitsee. Vesiefektit vähän laimeammat( lue tummemmat) kun normaalissa oblivionissa. Onko joku näitä versioita vertaillut, minä pääsen huomenissa vertailun tekemään kunhan Goty luukusta kolahtaa. Olisi kiva tietää onko joku eroa huomannut.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Frostheart sanoi:
Pitäisi tässä jouluunmennessä tulla hankittua Xbox360 Elite, ja ensimmäisenä pelinä joko tämä tai Halo 3... kumman hankin ensin?

Kuinka moni pysyy vampyyrina, jos muuttuu sellaiseksi? Hyvät ja huonot puolet?
Ja joo, kukaan hankkinut niitä lisäpaikkoja Oblivioniin, kuten Wizard's Tower tai Vile Lair?

Himputti tätät rahapulaa...

Kannattaa ostaa molemmat. Itse olen ladannut siihen niitä lisäosia. Vampyyrina olen ollut, en tykännyt siitä joten tein sen tehtävän, jotta muuttuisi takaisin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

suokukko sanoi:
:eek: Miten niin vaikuttaa? Sehän on X0:n paras peli heti HALO 3:n jälkeen.

Voihan se ollakin. Itseäni vaan hieman hirvitti käydä kiinni kyseiseen teokseen. Olen ollut pienen ikäni pääasiassa FPS-miehiä, joten tämän genren pelit jääneet hiukka vähemmälle huomiolle. Kai tuota meikeläisenkin älynlahjoilla pystyy pelaamaan :rolleyes:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

venalaine sanoi:
Voihan se ollakin. Itseäni vaan hieman hirvitti käydä kiinni kyseiseen teokseen. Olen ollut pienen ikäni pääasiassa FPS-miehiä, joten tämän genren pelit jääneet hiukka vähemmälle huomiolle. Kai tuota meikeläisenkin älynlahjoilla pystyy pelaamaan :rolleyes:

Ei kannata edes yrittää jos genre ei ole entuudestaan tuttu:D.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

venalaine sanoi:
Voihan se ollakin. Itseäni vaan hieman hirvitti käydä kiinni kyseiseen teokseen. Olen ollut pienen ikäni pääasiassa FPS-miehiä, joten tämän genren pelit jääneet hiukka vähemmälle huomiolle. Kai tuota meikeläisenkin älynlahjoilla pystyy pelaamaan :rolleyes:

Oblivion on juuri täydellinen peli tämän uuden maailman avaamiseen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ketään harmittanut tämä, että viholliset skaalautuvat tasosi mukaan? Et pysty menemään ulta-super hahmona tappamaan nyyppä vihuja. Tavallaan tylsää, vaikka se takaakin, että saat myös koko ajan hyviä varusteita.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Minua harmittaa se, että isolla levelillä ollessa n. jokaiselta vastaan tulevalta banditilta löytyy joku daedric armor tai miekka yms. Tuleekos GOTY edition muuten yhdellä dvdllä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Goty tulee kahdella levyllä. Toisella perus oblivion ja toisella lisäosat.
 
Ylös Bottom