Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]
Itse olen huomannut lagia alchemyn parissa. Onko muilla käynyt niin, että kun tekee todella paljon potioneja, niin jokaisen potionin tekemisen jälkeen kun pitäisi valita seuraavat ingredientit seuraavaa potionia varten, niin valikko ei suostu liikkumaan, vaan pitää odottaa 5-15 sekuntia ennen kuin pystyy taas toimimaan valikossa. Itselläni kävi näin kun olin kerännyt todella paljon ingredienttejä ja tein yhdellä kertaa 100+ potionia.
Miten paljon alchemyn harrastajia täällä on? Itse lähes pakkomielteisesti keräilen kaikki kasvit, sienet, perhoset yms., tutkin kaikki tynnyrit ja ostan kaikilta kauppiailta ingredienttejä koska potionien tekeminen on mahtavaa!

Alchemy skilli muuten kasvaa aika hitaasti.
Oletteko muuten masterannut vielä mitään skillejä? Mulla on Sneak jotain ~90 tällä hetkellä ja pian saan sen 100. Pelitunteja n.30h. Muut skillit laahaakin pääsääntöisesti kaukana perässä. Käytättekö muuten skill trainereita? Jostain syystä en itse halua käyttää niitä, koska on jotenkin kivempi tietää, että on kehittänyt kaikki itse.
Ja mitä perkkejä olette kerännyt? Mulla on Sneak tree viimeistä perkkiä vaille täynnä, One handedistä ja archerystä olen ottanut ensimmäiset damagea lisäävät perkit niin pitkälle kuin saan. En muista olenko muita vielä ottanut, mutta ajattelin Speechistä merchantile perkkejä kerätä, kun vaikuttaa aika hyvältä jos tahtoo paljon rahaa. Kun en ole löytänyt oikein rikkaita kauppiaita vielä mistään, niin olisi kiva päästä itse investoimaan heidän kauppoihinsa, jolloin ilmeisesti heidän varansa kasvaa pysyvästi, jolloin olisi helpompi myydä kertyneitä romuja. Vaikka sitä rahaa kyllä kertyy muutenkin aika paljon. Tällä hetkellä jotain 20000 septimiä taskussa, ja pitäisi löytää jostain uusi kämppä ostettavaksi. Tai mihin muuhun niitä voisi kunnolla tuhlata? Ideoita?
Onko Skyrimissä muuten areenaa ollenkaan?`En ole ainakaan itse löytänyt...
Juttua riittäisi vielä, mutta pitää katkaista tässä vaiheessa, ettei tule liian pitkä viesti ja joku ehkä jaksaa vielä lukeakin.