P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Ja olihan Last of Us ykkösessäkin yksi homo mukana. Kummasti se ei tarinaa kuitenkaan näille pilannut.
Nyt en muista että kuka, laitatko spoilereihin

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja olihan Last of Us ykkösessäkin yksi homo mukana. Kummasti se ei tarinaa kuitenkaan näille pilannut.
Erittäin oivaltavaaAinahan peli jää ostamatta/pelaamatta siksi ettei sitä peliä halua pelata.![]()
Nyt en muista että kuka, laitatko spoilereihinei siinä että olisi ikinä haitannut tai kyseenalaistaisin viestiäsi vaan en saa päähäni että kuka hahmoista se oli.
On kyllä jännä miten tämä ei noussut aikoinaan esille. Kuitenkin aika selvästi esiin tuotu asia.Bill. Sen lisäksi, että miekkonen oli aavistuksen liian pulska post-apokalyptiseen maailmaan, niin kaiken lisäksi vielä tekivät hänestä homoseksuaalin. Ai kauheeta. Tähän sitten tuhat hymiötä ja ihmettely miksei tästä asiasta nostettu aikanaan minkäänlaista öyhötystä kun jatko-osan kohdilla oltiin/ollaan vieläkin niin huolissaan realismista ynnä muusta joutavasta.
ps: Bill on yksi omia suosikkihahmoja ykkösestä, hyvin kirjoitettu moniulotteinen hahmo.
![]()
Bill
Bill is a supporting character in The Last of Us Part I. He is a survivor who maintains an uneasy alliance with Joel and Ellie.[3] Bill was well-equipped for survival before the Cordyceps brain infection outbreak, having obtained mechanical skills at some point in his life as he is able to...thelastofus.fandom.com
Bill. Sen lisäksi, että miekkonen oli aavistuksen liian pulska post-apokalyptiseen maailmaan, niin kaiken lisäksi vielä tekivät hänestä homoseksuaalin. Ai kauheeta. Tähän sitten tuhat hymiötä ja ihmettely miksei tästä asiasta nostettu aikanaan minkäänlaista öyhötystä kun jatko-osan kohdilla oltiin/ollaan vieläkin niin huolissaan realismista ynnä muusta joutavasta.
ps: Bill on yksi omia suosikkihahmoja ykkösestä, hyvin kirjoitettu moniulotteinen hahmo.
![]()
Bill
Bill is a supporting character in The Last of Us Part I. He is a survivor who maintains an uneasy alliance with Joel and Ellie.[3] Bill was well-equipped for survival before the Cordyceps brain infection outbreak, having obtained mechanical skills at some point in his life as he is able to...thelastofus.fandom.com
Never underestimate the tyhmyys ja epäloogisuus of nettikohut.On kyllä jännä miten tämä ei noussut aikoinaan esille. Kuitenkin aika selvästi esiin tuotu asia.
Never underestimate the tyhmyys ja epäloogisuus of nettikohut.
Eihän nämä juuri koskaan perustu mihinkään omakohtaiseen ärsytykseen tai huomioon, vaan jonkun toisen esiin nostaman valituksen papukaijana toistamiseen.
Hyvä. Ei tarvitsisi tulla uutta jatkoajan foorumia tästäkin palstasta, as in vähän liiankin lukukelvotonta kun joka ketjussa väännetään ties mistä typerästä sivutolkulla.Siivottu viestejä kohteeseen Palautteet ja tiedotteet >> Henkilökohtaiset avautumiset, kun aihe karkasi juonen sivupoluille. Ei nyt periaatteessa mitään isoa "avautumista", mutta pääasia, että osittainen tai pelkkä offtopic saadaan ketjusta pois.
Huomasin myös itse, että avautumiseni muutti tämän keskustelufoorumin Twitter kanavaksi, ja aihe karkasi käsistä. Minulla on asiasta yksi näkökulma, jokainen saa sitten olla siitä mitä mieltä haluavat. Ehkä ne voisi sitten laittaa tulevaisuudessa vaikka yksityisviestinä suoraan minulle? Niin ei tukita koko foorumia juupas, eipäs väittelyyn.Siivottu viestejä kohteeseen Palautteet ja tiedotteet >> Henkilökohtaiset avautumiset, kun aihe karkasi juonen sivupoluille. Ei nyt periaatteessa mitään isoa "avautumista", mutta pääasia, että osittainen tai pelkkä offtopic saadaan ketjusta pois.
Ihan muiden viihtyvyyttä ajattelin. Itse olen sitä sukupolvea joka ei laita päätä pensaaseen kun vähän paskaa lentää tuulettimeen.Ok, varmaan hyvä käytäntö, että voi paskantaa mitä tahansa trollausta foorumille ja odotella sitten yksityisviesteillä kommentteja, ettei keskustelu mene pilalleVarmaan voisi ensin miettiä, onko tarpeen avautua mielipiteistään
Silti vain tämä spämmi ja offtopic senkun jatkuu.Ihan muiden viihtyvyyttä ajattelin. Itse olen sitä sukupolvea joka ei laita päätä pensaaseen kun vähän paskaa lentää tuulettimeen.
Jep. Mä mietin että olisin remaken ostanut joskus alesta mutta tää on niin hyvin pinnalla kokoajan näiden vääntöjen takia että kiinnostaa kokoajan vaan enemmän. Jos 50+€ löytyy jostain fyysinen niin lähtee jo julkaisussa. Isot julkaisut kerää aina keskustelua, oli se sitten negatiivista, positiivista, leffa tai peli.Silti vain tämä spämmi ja offtopic senkun jatkuu.
Syyskuussahan tämä Remake vissiin jo tulee. Melkein tekisi mieli pistää enakkotilausta kun niin kova hinku on hypätä peliin takaisin. Ehkä odottelen sitä ja heti sen pelaan kakkosen uusiksi. Ja tottakai vaikeimmalla kun se on tekemättä.
Täällä ilmoittautuu yksi pelaaja, joka osti Part II:n käytännössä pelkästään sen kohun seurauksena. Ennen sitä pidin tätä turhana jatkona edellisen lähes täydelliselle lopetukselle, mutta kun kävi ilmi, että nyt on uskallettu tehdä jotain mikä ei varmasti miellytä kaikkia, niin peli oli pakko kokea omin aistein. Loppu on sitten historiaa, niin kuin ylempää voi lukea.Tavallisesti en nillitä pelistä joka ei itselle maistu. Last Of Us on vain itselle tärkeä peli. Sitten naughty dog meni ja kusi alkuperäisen pelin päälle, vain saadakseen joltain lgbtqia+ Twitter väeltä ylistystä. (Se samainen porukka ei myöskään osta tuotteita joilta vaativat sitä sun tätä) Niin kyllä se ärsytti.