Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
...kai sen voi jo tässä vaiheessa sanoa lyhyesti, että BotW lienee paras peli mitä olen koskaan pelannut - ja se on paljon sanottu, ottaen huomioon että olen pelannut aktiivisesti 80-luvulta asti.
Minua kiinnostaa jo aika paljon tämä peli, mikä sästä tekee niin hyvän että metascorekin 98? Wii U:lle ostaisin jossakin kohtaan. Onko jotai erilaista verrattuna vastaavan tyyppisin peleihin muilla alustoilla? joo hakataa mörköä ja tehdään tehtävia? Lisätään, että zelda sarja ole ollenkaan tuttu.
Enpä edes moiseen kiinnittänyt huomiota. Mutta kiitos selkeestä vastauksesta!Pakkasta ja kuumuutta kuvaa siinä ruudulla se lämpömittari. Siinä on kolme sinistä (kylmä) ja kolme oranssia (kuuna) palkkia. Mitä enemmän kestät kylmää, tai kuumaa, sitä vähemmän sen värisiä palkkeja siinä on.
Eli pienimmällä suojalla siitä lähtee yksi palkki, keskitasolla toinen palkki ja parhaimmalla suojalla katoaa kaikki palkit ja kestät maksimi kuumuuden/kylmän.
Esim voi olla niin, että päähine, paita ja housut vie jokainen yhden palkin, yhdessä maksimi suoja. Tai sitten ruoalla yksi palkki, vaatteilla kaksi jne.
Lisäksi voi olla vaate komboja, jolloin koko asukokonaisuus saa vaikka yhden palkin pois.
Tuli mieleen, mihin sitä d-padilla olevaa vihellystä tarvitaan? Olen koittanut sillä kutsua hevosta mutta ei ne tule
Tuli mieleen, mihin sitä d-padilla olevaa vihellystä tarvitaan? Olen koittanut sillä kutsua hevosta mutta ei ne tule
Hevonen pitää kesyttää ja käydä rekisteröimässä tallilla, tämän jälkeen kun hevosen selästä hyppää pois sen voi kutsua luokse viheltämällä, en ole testannut miten kaukaa tulee.
Sillä kutsutaan hevonen kun olet sen lähellä. Tässä pelissä ei ole teleport hevosta kuten monissa muissa open world peleissä.
Yli viikko tuli peliä tahkottua niin innoissaan ja nyt se sitten on läpi. Kaikkia sivutehtäviä en jaksanut tehdä ja shrinejä tuli suoritettua 52 kpl. Ja suurin osa on viellä jossain piilossa. Lopputaistelu oli positiivinen yllätys. Jos jostain pitää mäkättää, niin erillaisia vihollisia olisi saanut olla enemmän. Tuntui, että suurin osa vihollisista oli eriväreillä maalattuja mobliineja ja niitä liskoja, mitkä naamioituivat maastoon.
Itse olen vähän siinä vaiheessa, etten löydä mistään aseita millä pärjätä ketään vastaan, en pysty tekemään sen takia mitään tehtäviä, enkä onnistu yhden yhtä kertaa tekemään väistöä, jotta aika hidastuisi. :/
Semmoinen 64.20 näyttää Daily login mukaan menneen tuohon läpäisyyn. Ajattelin, että jos jaksaisi vielä selvittää nuo kartalla näkyvät labyrintit ja nuoKauankos muuten tuossa kesti, vaikka sieltä Wii U:n peliaikalogista?
En ole tarkastanut viimeisimpiä lukemia mutta varmaan jossain 20 tunnin päällä menen, ja veikkaan että pääseikkailuunkin menee ainakin sellaiset 50 tuntia tuollaisella samanlaisella "osa shrineista ja muista sivutehtävistä"-otteella, ilman että edes lähtee selvittämään kaikkia mahdollisia sivuquesteja.
Semmoinen 64.20 näyttää Daily login mukaan menneen tuohon läpäisyyn.
hevosvihellys...
Semmoinen 64.20 näyttää Daily login mukaan menneen tuohon läpäisyyn.