Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Tjaa, minusta tuntuu, että ympärillä nykyy horisontissa koko ajan jotain kiinnostavaa, minne tekee mieli poiketa. Lähes aina noista kohteista myös löytyy jotain vähemmän tai enemmän kivaa. Jos juoksee quest markerilta toiselle, niin varmaan onkin puuduttavaa. Mitä tulee maailman tyhjyyteen, niin se nimenomaan luo merkitystä niille tapahtumille, mitä eteen lopulta tulee. Oikeastaan huvittavaa, kun monessa avoimen maailman pelissä kaikki pöpeliköt kuhisee kaneja, hirviä, possuja sun muita öttiäisiä. Tulee melko keinotekoinen fiilis.
Tiivistääkseni, mikä tästä tekee niin hyvän pelin, lainaan Mahewcoroa:
Ei sitä kai 9 peliin sen kummempaa tarvitse. Onko tämä sitten "merkkipaalu" tai 9,5:n peli? Riippuu varmaan aika pitkälti omista pelimieltymyksistä.
Tjaa, minusta tuntuu, että ympärillä nykyy horisontissa koko ajan jotain kiinnostavaa, minne tekee mieli poiketa. Lähes aina noista kohteista myös löytyy jotain vähemmän tai enemmän kivaa. Jos juoksee quest markerilta toiselle, niin varmaan onkin puuduttavaa. Mitä tulee maailman tyhjyyteen, niin se nimenomaan luo merkitystä niille tapahtumille, mitä eteen lopulta tulee. Oikeastaan huvittavaa, kun monessa avoimen maailman pelissä kaikki pöpeliköt kuhisee kaneja, hirviä, possuja sun muita öttiäisiä. Tulee melko keinotekoinen fiilis.
Tiivistääkseni, mikä tästä tekee niin hyvän pelin, lainaan Mahewcoroa:
Mahewcoro sanoi:Siellä on vaan pohjalla se Zelda-sarjan myytos ja pelattavuus, joka on kuitenkin laadukasta
Se oli uusi Zelda-peli Wii U:lle ja Switchille, entistä laajemmalla avoimella maailmalla ja tuunatulla fysiikkamoottorilla
Ei sitä kai 9 peliin sen kummempaa tarvitse. Onko tämä sitten "merkkipaalu" tai 9,5:n peli? Riippuu varmaan aika pitkälti omista pelimieltymyksistä.