Miqz
Active Member
Vastaus: The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Nurmipaloja on porukka saanut aikaiseksi (itse en ole kokeillut). Lisäksi ainakin olen itseäni polttanut nuotiolla ja hevosta olen vahingossa lyönyt miekalla ja molemmissa tilanteissa pelimaailmasta on tullut vastinetta, joten uskoisin että myös hevonen reagoisi tulessa seisomiseen. En ole tosiaan kokeillut hevosta lihoiksi lyödä, mutta muita eläimiä olen metsästänyt kyllä ja niistä saatavat lihat voi paistaa pihveiksi. Siitä vaan kokeilemaan oman hevosen teurastusta ja paistamista, itse en omaa heppaani kehtaa enää lyödä . Niin ja yhtä kanaa tai kukkoa koitin iltapalaksi miekalla hakata niin se alkoi rääkymään ja kutsui 10 kukkoa mun kimppuun .
Okei, en tosiaan ole pelannut, mutta laitetaas nyt muutamia ehdolle:
- voitko sytyttää nuotiossa puupalikan ja polttaa sillä metsän tai talon tai nurmialueen?
- voitko polttaa nuotiossa hevosesi?
Nämä vaan siksi että olen aika varma että ne rajoitteet alkavat tulla vastaan.
En epäile sinänsä etteikö tehoja olisikin voitu käyttää maailmaan enemmän, eihän zeldassa ole esim. Skyrimin tapaista mahdollisuutta pelata ihan erilaisilla hahmoilla, olla vampyyri/ihmissusi jne. Mutta switch on silti switch ja mitään ihmevimpaimia ei ole siihen että tehoja on vähemmän, vaikka ne käytettäisiin oikeinkin.
Nurmipaloja on porukka saanut aikaiseksi (itse en ole kokeillut). Lisäksi ainakin olen itseäni polttanut nuotiolla ja hevosta olen vahingossa lyönyt miekalla ja molemmissa tilanteissa pelimaailmasta on tullut vastinetta, joten uskoisin että myös hevonen reagoisi tulessa seisomiseen. En ole tosiaan kokeillut hevosta lihoiksi lyödä, mutta muita eläimiä olen metsästänyt kyllä ja niistä saatavat lihat voi paistaa pihveiksi. Siitä vaan kokeilemaan oman hevosen teurastusta ja paistamista, itse en omaa heppaani kehtaa enää lyödä . Niin ja yhtä kanaa tai kukkoa koitin iltapalaksi miekalla hakata niin se alkoi rääkymään ja kutsui 10 kukkoa mun kimppuun .