Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Mulla ei oikeasti ole mitään antipatioita Zeldaa kohtaan ja mä olen varma että kyseessä on loistava peli/pelit. Ei peleistä turhaan tule klassikoita. Mua ei myöskään häiritse yhtään se että ihmiset ylistävät peliä. Niin mäkin teen monen pelin kohdalla.

Kuten sanoin, mulla meni hermot tuolla youtuben puolella. Halusin katsoa videoita uudesta Zeldasta koska se oikeasti kiinnostaa mua. Liian monen videon tärkein sanoma oli: "nyt ne kateelliset horizon-pelaajat itkee kun zelda teki kaiken taas paremmin ja Aloy on läski homo lesbo"
En anna yleensä trollaamisen mennä tunteisiin mutta tuossa kiteytyi niin moni mua ärsyttävä asia netin polarisoituneessa ja toxisessa ilmapiirissä.
Väännetään väkisin eri asioista kilpailijoita ja muodostetaan viholliskuvia, kuvitellaan näiden "vihollisten" ajatuksia/reaktioita ja sitten pilkataan niitä omia kuvitelmia. Siihen päälle vielä annos misogyniaa ja muuta paskaa. Mulla meni yksinkertaisesti hermot. Ei minkään pelin paremmuuteen tai huonommuteen vaan näiden ihmisten typeryyteen jotka haluavat väkisin riidellä olemattomista asioista.

Valitettavasti mä sorruin itse projisointiin täällä. Mun tekstissä piti olla ihan muuta asiaa mutta kirjoittaessani mulle tuli mieleen ne youtube-videot ja teksti lähti käsistä. Kirjoitin sitä tavallaan niille trolleille mutta kohdistin sen valitettavasti tänne. Se vähän niin kuin lipsahti.

Mulla ei siis todellakaan ole mitään Zeldoja vastaan eikä minkäänlaista epäilystä siitä etteivätkö ne olisi upeita pelejä. Päinvastoin, mä olen aina ikään kuin kannustanut nintendoa ja sen pelejä koska se on ollut niin pitkään altavastaajana Playstationin ja Xboxin hallitessa markkinoita.
Toivottavasti tämä tuli nyt selväksi.

Nii no toi on sitä typerää mitä on twitterit ym pullollaa jossa nostetaa jonkun firman teos jalustalle ja painetaan muita alas että siitä nyt tulis jotenkin muka parempi ja "voittajan" fiilis että meidän leirissä menee paljon paremmin. Mulle ihan sama missä leirissä jos peli on hyvä, vertauksia toki tulee hieman muihin peleihin ja miten muut(kin) firmat voisi ottaa mallia hyvällä tavalla eikä ole tarkoitus haukkua tai painaa alas muita. Yhtälailla mä täs vähän aikaa sitten saatoin AC valhallan jäätävän 300h jöötin pakettiin ja ei mulla ollut/ole siitä mitään pahaa sanottavaa, vaikka siinä olikin jäätävä määrä "checklist" ja mappi täynnä pisteitä, siitä huolimatta jokainen piste tuli käytyä läpi. Enkä mä nyt tätä zeldaa pelatessa ajattele, "olipa se ac valhalla sitten paska peli tähää verrattuna".

Tämä on peli muiden joukossa, mutta erittäin laadukas sellainen ja hyvin erilainen mitä itse olen pelannut mitä tulee seikkailuun/openworld miten kaikki on vaan niin fiksusti rakennettu ison maailman ympärille ja kehuja tulee koska noh, peli on vaan mun mielestä enemmän kun vaan hyvä. Tämä tekee jotain mitä harvoin peleissä olen nähnyt.
 
No hei mutta jos me nyt kuitenki vaan tykätään tästä, koska nimessä lukee Zelda ja tekijä on Nintendo?!?
Joo mä varmaan ainakin tykkäsin BotWista vain, koska ”Zelda ja nintendo” :D Nimim. olin aiemmin pelannut ainoastaan Wind wakeria wiiulla joka ei iskenyt lainkaan ja jäi kesken (pelasin tätä sittemmin uusiksi ja iski kyllä paremmin, mutta jäi silti silloisten muutto- ja remppatohinoiden takia kesken, ehkä kolmas kerta jne…). Lainasin siis miehen työkaverilta BotWin, koska kaipasin Mario Odysseyn jälkeen jtn pelattavaa, mutta WW:n jälkeen epäilin tykkäänkö BotWistakaan, mutta lopputulemana taisin yhden päivän pelata tota lainapeliä ennen kuin kävelin kauppaan ja ostin oman kappaleen :p Reilu 150h tais paukkua ekan osan kanssa ja veikkaan tän uuden kanssa menevän kyllä reippaasti kauemmin.

BotW on kyllä se peli jonka haluaisin kokea uusiksi ekan kerran jos olis mahdollista. Oli se vaan niin huikea kokemus ekan kerran. Ja ihan käsittämätöntä miten TotKin kanssa ollut ihan samoja fiiliksiä vaikka alkuun vähän jännäsin, että onko liian samanlainen. No ei ole. Ainakaan mun mielestä.
 
Nii no toi on sitä typerää mitä on twitterit ym pullollaa jossa nostetaa jonkun firman teos jalustalle ja painetaan muita alas että siitä nyt tulis jotenkin muka parempi ja "voittajan" fiilis että meidän leirissä menee paljon paremmin. Mulle ihan sama missä leirissä jos peli on hyvä, vertauksia toki tulee hieman muihin peleihin ja miten muut(kin) firmat voisi ottaa mallia hyvällä tavalla eikä ole tarkoitus haukkua tai painaa alas muita. Yhtälailla mä täs vähän aikaa sitten saatoin AC valhallan jäätävän 300h jöötin pakettiin ja ei mulla ollut/ole siitä mitään pahaa sanottavaa, vaikka siinä olikin jäätävä määrä "checklist" ja mappi täynnä pisteitä, siitä huolimatta jokainen piste tuli käytyä läpi. Enkä mä nyt tätä zeldaa pelatessa ajattele, "olipa se ac valhalla sitten paska peli tähää verrattuna".

Tämä on peli muiden joukossa, mutta erittäin laadukas sellainen ja hyvin erilainen mitä itse olen pelannut mitä tulee seikkailuun/openworld miten kaikki on vaan niin fiksusti rakennettu ison maailman ympärille ja kehuja tulee koska noh, peli on vaan mun mielestä enemmän kun vaan hyvä. Tämä tekee jotain mitä harvoin peleissä olen nähnyt.
Juuri näin. Tuskin kukaan on kateellinen sille omalle "vihollisalustalleen/vihollispelilleen". Mä muistan kyllä sen ajan kun nintendoa(oliko se switch?) haukuttiin(PS3&XBox-pelaajien toimesta)"naisten/lasten" konsoliksi jolla on vain paskoja pelejä ym. mukavaa. Siksi mä olen todella iloinen että nintendolla on tällainen lippulaiva kuten Zelda. Ei muuta kun antaa palaa Zelda ja pidä lippu yhtä korkealla kuin ennenkin! Olet pelimaailman ikoni. :)
 
Joo, itsekkin uskon pelin olevan laadukas ja erittäin mielenkiintonen. En tosiaan itsekkään tykkää...särkyvistä aseista. Mutta peli vaikuttaa erittäin mielenkiintoselta enkä sitä ala haukkumaan millään tapaa, varsinkaan kun en sitä ole pelannut.
 
Joo ei täälläkään pelkkä ”Zelda” kannessa ole koskaan ollut oikotie onneen. Olen pitänyt aina käsikonsoleiden Zelda-peleistä, mutta kaikki konsolizeldat olivat ennen BOTW:ia jääneet poikkeuksetta kesken. Skyward Swordin HD-version pelasin toki läpi vuosi takaperin hampaita purren vain, koska tyttäreni oli aivan pähkinöinä tillittämään peliä. Peli oli mielestäni raivostuttavan huono, vaikka äänimaailma ja tunnelma olivatkin tutun Zeldamaisia, mikä sai viihtymään pelin parissa edes hieman. Kiinnostavinta olikin ehkä huomata, mitkä ääniefektit / pikkujutut olivat siirtyneet lähes sellaisinaan Breath Of The Wildiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tämän päivän saavutus! Hoksasin kuinka päästee Lost Woodsiin! Wuhuu! On tää hyvä! Muistan kuinka siistiä oli päästä BOTWissa tuonne samaan paikkaan ja aattelin, että tuskin tässä niin hieno mutta olipahan tuo vaan tälläkin kertaa. :)
 
Jotkut rivivihut tekee kyl ihan älytöntä damaa, mullaki on 12 sydäntä joka ei nyt viel ole hirveesti mut monesti ykkösel on lähtenyt kaikki tai jää ehkä just puolikas luiru. Sit välil hieman isompia bosseja vastaan niin ei oo mitään hätää. Kyl tässä pitää välil syödä koko ajan, ihme ettei Link läskisty. Tosin se urheilee nii paljon et kai se sit myös kuluttaa.
 
On ollut mukava lukea täällä toisten kommentteja miten hienoja hetkiä ollut pelin parissa, itsellähän menikin toki kovassa kuumessa julkaisun jälkeinen viikko, miten osasikin just silloin iskeä. Ei kovin paljon siinä jaksanut pelailla mutta nyt sentään päässyt jo vähän peliin kiinni ja onhan tämä ollut taas todella hieno ja ainutlaatuinen kokemus. Välillä huomaa että mennyt tunteja eikä ole päässyt lähellekään alkuperäistä päämäärää, on kyllä ihan huikea määrä uutta sisältöä ja tekemistä lisätty maailmaan ja parannuksia tehty missä ollut tarvetta. Erityismaininta täytyy antaa Addison "kylttikaverille" sekä reppuselkä Korokeille, joiden parissa ollut monenlaisia hulluja hetkiä. :)

Itselle yksi mieluisimmista muutoksista on pelin vaikeustaso, joka tuntuu olevan korkeampi joka osa-alueella, tutkimisessa, taisteluissa ja puzzleissa. (BotW:ia tullut tahkottua satoja tunteja niin eron huomaa heti) Rahaa, aarteita ja kokattavaa ei myöskään löydy yhtä avokätisesti, joten tutkiminen pysyy varmasti palkitsevampana pidempään. Lähes joka kukkulan ja mutkan takana onkin jotain kiehtovaa tutkittavaa ja maailma kutsuu seikkailemaan. Tuo maailma onkin oikeastaan oma puzzlensa ja välillä saa ihan miettiä mikä olisi paras tapa edetä ja muutenkin pelin ongelmissa tuntuu olevan lukuisia ratkaisuja. Omalla pelityylillä menee varmaan viikkoja ennenkö tulee pelattua läpi ja nyt on vielä kokonaan tutkimatta, Goro, Gerudo ja viidakko.

Lyhyesti sanottuna tätä on vaan niin hauska pelata ja ajankulua ei edes huomaa, voikin jo sanoa tässä vaiheessa että selvästi paras peli sitten Elden Ringin ja jo toinen huippu julkaisu tänä vuonna RE4:sen lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
On tämä munki mielest vaikeempi mitä botw tai sit en muista, mut jotenki tuntuu et ihan riviviholliset huitase paril iskul, ohan näitä löysii pieruiki tässä mut monesti sitä joutuu oikee taistelee tiettyi vihui vastaan, mikä on siis hyvä juttu. Puzzlet ei oo tuonut toistaseks mitään ylivaikeeta päänvaivaa, kyl niis aina pähkäilee joutuu mut mitää totaallista jumitusta ei ole vielä syntnyt enkä tiie kaipaisinko mä ees semmosta missä hakkaa vaa päätään seinään.

Alkuu sitä pähkäili enemmän ku ei vielä tuntenut peliä, nyt pelimekaanikat on jo sen verran takaraivos että tietää suurinpiirtein mitä pitää mitenki ratkoo. Mutta erittäin monipuolisia ja hauskoja ne on kyl jo nyt 150h jälkeen, jokainen shrine tähää mennes oisko niitä jotain 79 tehnyt on tarjonnut jotain erilaista.

Mapista puuttuisi 1 slaissi ja siel olis se neljäs päätehtävistä. Mutta loppu tuskin häämöttää, kun olis viel kasapäin tehtäviä ja kilometri tolkulla maita ja mantuja tutkimatta ja maanalainen maailma ei oo mikään pikkumesta sekä pilvilinnoja ja ihme mysteerejä mihii en oo vielä löytänyt vastauksia.

Tavaraa kyllä väkisinki jo tässä vaiheessa on kertynyt alku pula ajan jälkeen. Mut mikään ei oo turha ja kaikelle on käyttöä, toistaseks mitään ei myöskään ole liikaa koska kaikki on tullut ihan vaan täs häröiles et mitään grindiä en oo toistaseks harrastanut. Tänään tutkin hieman invertoria ja hieman kun jaksaa lukee nii esim nuolenpäihin fusettamal löytyi vaikka mitä uutta hyödyllistä. Tuntuu et ei oo mitään ns turhaa itemiä tässä pelissä mille et keksis jotain.

Tekis mieli laittaa pari kuvaa mitä näkyi ja mitä oli, mut siinä menee muilta se löytämisen ja näkemisen ilo.
 
Mulla ei oikeasti ole mitään antipatioita Zeldaa kohtaan ja mä olen varma että kyseessä on loistava peli/pelit. Ei peleistä turhaan tule klassikoita. Mua ei myöskään häiritse yhtään se että ihmiset ylistävät peliä. Niin mäkin teen monen pelin kohdalla.

Kuten sanoin, mulla meni hermot tuolla youtuben puolella. Halusin katsoa videoita uudesta Zeldasta koska se oikeasti kiinnostaa mua. Liian monen videon tärkein sanoma oli: "nyt ne kateelliset horizon-pelaajat itkee kun zelda teki kaiken taas paremmin ja Aloy on läski homo lesbo"
En anna yleensä trollaamisen mennä tunteisiin mutta tuossa kiteytyi niin moni mua ärsyttävä asia netin polarisoituneessa ja toxisessa ilmapiirissä.
Väännetään väkisin eri asioista kilpailijoita ja muodostetaan viholliskuvia, kuvitellaan näiden "vihollisten" ajatuksia/reaktioita ja sitten pilkataan niitä omia kuvitelmia. Siihen päälle vielä annos misogyniaa ja muuta paskaa. Mulla meni yksinkertaisesti hermot. Ei minkään pelin paremmuuteen tai huonommuteen vaan näiden ihmisten typeryyteen jotka haluavat väkisin riidellä olemattomista asioista.

Valitettavasti mä sorruin itse projisointiin täällä. Mun tekstissä piti olla ihan muuta asiaa mutta kirjoittaessani mulle tuli mieleen ne youtube-videot ja teksti lähti käsistä. Kirjoitin sitä tavallaan niille trolleille mutta kohdistin sen valitettavasti tänne. Se vähän niin kuin lipsahti.

Mulla ei siis todellakaan ole mitään Zeldoja vastaan eikä minkäänlaista epäilystä siitä etteivätkö ne olisi upeita pelejä. Päinvastoin, mä olen aina ikään kuin kannustanut nintendoa ja sen pelejä koska se on ollut niin pitkään altavastaajana Playstationin ja Xboxin hallitessa markkinoita.
Toivottavasti tämä tuli nyt selväksi.

OT: Tämä kohta ehkä hieman pisti silmään. En tarkalleen tiedä mistä asteikosta on kysymys mutta en nyt ihan kutsuisi Nintendoa altavastaajaksi, Switch taitaa olla nyt jo kaikkien aikojen kolmanneksi myydyin konsoli ja lähes 20 Switch peliä myynyt jo 10 miljoonaa tai yli. Lisäksi kun kaikkien aikojen pelejä valitaan niin Nintendo on aina todella vahvasti edustettuna. Enemmänkin sanosin että Nintendo on usein se kultainen standardi josta muut sitten ottaa mallia, varsinkin mitä tulee pelattavuuteen. Muuten kyllä ihan asiaa kerroit viestissä.
 
Viimeksi muokattu:
OT: Tämä kohta ehkä hieman pisti silmään. En tarkalleen tiedä mistä asteikosta on kysymys mutta en nyt ihan kutsuisi Nintendo altavastaajaksi, Switch taitaa olla nyt jo kaikkien aikojen kolmanneksi myydyin konsoli ja lähes 20 Switch peliä myynyt jo 10 miljoona tai yli. Lisäksi kun kaikkien aikojen pelejä valitaan niin Nintendo on aina todella vahvasti edustettuna. Enemmänkin sanosin että Nintendo on usein se kultainen standardi josta muut sitten ottaa mallia, varsinkin mitä tulee pelattavuuteen. Muuten kyllä ihan asiaa kerroit viestissä.
Mä sekoitin switchin wii:hin mutta ihan miten vaan.
 
Jotkut rivivihut tekee kyl ihan älytöntä damaa, mullaki on 12 sydäntä joka ei nyt viel ole hirveesti mut monesti ykkösel on lähtenyt kaikki tai jää ehkä just puolikas luiru. Sit välil hieman isompia bosseja vastaan niin ei oo mitään hätää. Kyl tässä pitää välil syödä koko ajan, ihme ettei Link läskisty. Tosin se urheilee nii paljon et kai se sit myös kuluttaa.
Kannattaa päivitää myös vaatteita, että on vähän suojaa myös iskuilta. :)
 
Kannattaa päivitää myös vaatteita, että on vähän suojaa myös iskuilta. :)
Kaipaisi jotain pikavalintaa noihin, kun on aika vakiosetit erikseen tutkimiseen kylmässä/kuumassa/pimeässä/muualla ja sitten tappeluun. Mutta ei tuo iso ongelma ole kun oppii missä mikäkin kama on. Isoin ongelma tuossa on muistaa vaihtaa tappeluun kamat joista saa +10 def ja +3 atk bonus verrattuna muihin.

Näitäkin on ihan hurja määrä, ehkä jossain vaiheessa kompletionisti ostaa kaiken, mutta nyt ei kyllä ole ollut kosmeettisille asusteille tarvetta, tämä ei ole Fashion Souls vaan kuteet käyttötarpeen mukaan.
 
Pieni parannusehdotus tuli mieleen. Nykyisellään fusen purkaminen aseesta/ kilvestä on aika työlästä. Mikseiköhän se olisi voinut onnistua suoraan aseen/ kilven pikavalinnasta (nuolinäppäimien takaa avautuva valikko)?

Ainakin oma pelityyli vielä alkuun on sellainen, että fuseyhdistelmiä mielellään haluaisi vaihdella joko aivan testimielessä / sen mukaan kun parempaa yhdistelmää tulee vastaan. Nyt yhdistelmän purkaminen on turhan työlästä ja aseen mielummin melkein käyttää hajalle tarkoituksella ja tekee halutun fusen uudelle aseelle. Kun yhtään inventaariopäivitystäkään en ole saanut vielä, niin ase-ja kilpipaikat ovat jatkuvasti täynnä jo ”fusetettuja” kamoja.
 
Kannattaa päivitää myös vaatteita, että on vähän suojaa myös iskuilta. :)

Olen vasta yhen keijukaisen saanut, joten siitä ei kai vielä kauheesti tuu suojaa, kyl täs monesti on henki lähteny yhestä tai parista iskusta ellei ehi vetää jotain ateriaa naamaan.

Eilen pääsin pelissä kohtaan joka nyt varmaa oli kaikille tiedossa, liittyy rakenteluun.

Eli talon rakenteluun, olishan se outoa kun rakentelu tehty tähää peli ettei sitten Link voisi rakentaa itseleen unelmakotia. Ykkösessäki oli vastaava mut siel rakennettiin "valmis talo". Tässä on viety homma paljon pitemmälle, rakenteluaha nyt on ollut monissa peleissä et se ei nyt ole uutta mutta se on tämmöselle puuhapetelle hauskaa ajanvietettä, vaikka seikkailun jälkeen hieman puuhastella. Aikasemmin ku sanoin että mitä tällä rahalla täs pelis oikee tekee, nii tämä sit on se rahareikä. On mul nyt 10k et kyl sil jonkun hökkelin jo saa.
Pieni parannusehdotus tuli mieleen. Nykyisellään fusen purkaminen aseesta/ kilvestä on aika työlästä. Mikseiköhän se olisi voinut onnistua suoraan aseen/ kilven pikavalinnasta (nuolinäppäimien takaa avautuva valikko)?

Ainakin oma pelityyli vielä alkuun on sellainen, että fuseyhdistelmiä mielellään haluaisi vaihdella joko aivan testimielessä / sen mukaan kun parempaa yhdistelmää tulee vastaan. Nyt yhdistelmän purkaminen on turhan työlästä ja aseen mielummin melkein käyttää hajalle tarkoituksella ja tekee halutun fusen uudelle aseelle. Kun yhtään inventaariopäivitystäkään en ole saanut vielä, niin ase-ja kilpipaikat ovat jatkuvasti täynnä jo ”fusetettuja” kamoja.

Kyl toi olis ollut hyvä, ne voi tuhota invertorys suoraa mut niitä ei voi irrottaa. Ite yleensä irrotan ainostaan harvinaiset vahvat fusepalat jos invertorys on vain 1, mut en mä niistä mitää ressiä ota jos ne nyt hajoo. Monesti ruby aseet mitä löytää nii käyn irrottaa ihan sen takia et ne voi myydä. Fast travel kyseiseen paikkaan käy kuitenkin melko nopsaa että ei siitä sinänsä vaivaa ole mut ei sitä kesken seikkailujen aina viiti lähtee. Plus sit just se että ois kiva testi mieles irrottaa ja kokeilla muita jne.
 
Olen vasta yhen keijukaisen saanut, joten siitä ei kai vielä kauheesti tuu suojaa, kyl täs monesti on henki lähteny yhestä tai parista iskusta ellei ehi vetää jotain ateriaa naamaan.

Eilen pääsin pelissä kohtaan joka nyt varmaa oli kaikille tiedossa, liittyy rakenteluun.

Eli talon rakenteluun, olishan se outoa kun rakentelu tehty tähää peli ettei sitten Link voisi rakentaa itseleen unelmakotia. Ykkösessäki oli vastaava mut siel rakennettiin "valmis talo". Tässä on viety homma paljon pitemmälle, rakenteluaha nyt on ollut monissa peleissä et se ei nyt ole uutta mutta se on tämmöselle puuhapetelle hauskaa ajanvietettä, vaikka seikkailun jälkeen hieman puuhastella. Aikasemmin ku sanoin että mitä tällä rahalla täs pelis oikee tekee, nii tämä sit on se rahareikä. On mul nyt 10k et kyl sil jonkun hökkelin jo saa.


Kyl toi olis ollut hyvä, ne voi tuhota invertorys suoraa mut niitä ei voi irrottaa. Ite yleensä irrotan ainostaan harvinaiset vahvat fusepalat jos invertorys on vain 1, mut en mä niistä mitää ressiä ota jos ne nyt hajoo. Monesti ruby aseet mitä löytää nii käyn irrottaa ihan sen takia et ne voi myydä. Fast travel kyseiseen paikkaan käy kuitenkin melko nopsaa että ei siitä sinänsä vaivaa ole mut ei sitä kesken seikkailujen aina viiti lähtee. Plus sit just se että ois kiva testi mieles irrottaa ja kokeilla muita jne.
Mistä nää oot saanu noin paljon rahaa? :D Mullaon ollu parhaimmillaanki joku 800 ja seki oli aika kovan työn takana saada.
 
Mistä nää oot saanu noin paljon rahaa? :D Mullaon ollu parhaimmillaanki joku 800 ja seki oli aika kovan työn takana saada.
Jalokiviä myymällä? Timanteista saa 500, ainoa jota olen säästänyt muuhun käyttöön on safiirit.
 
Mistä nää oot saanu noin paljon rahaa? :D Mullaon ollu parhaimmillaanki joku 800 ja seki oli aika kovan työn takana saada.

Botw tapaan suurin tulonlähde kuten tässäki on että noh, ensinnäki haahuilua ja sit kokkailen ja myyn ruokia, niistä kertyy ihan kivasti ajan myötä. Sit luolastoista löydetyt jalokivet ja timantit, sekä kaikkea ylimäärästä krääsää jos sitä on invertorys enemmän kun x1. Aina kun tulee että "you cant carry more food" myyn tyylii 10 niistä, kokkaan lisää, myyn, kokkaan lisää jne. Sit taas seikkailua ja resurssien keräilyä.

Mut sit kun luulin et kyl 10k riittää.

Aloin täs rakentaa taloo ja ostaa lisää palikoita nii tilil oliki enää 900 euroa, päätin sit et joo jätetää tää rakennusprojekti myöhemmäksi ja latasin vanhan saven takas. Tähää meinaan voi mennä tuhansia jos innostuu.
 
Pelailin äsken viimeisenkin neljästä pääjuonen alueesta läpi. Venyttelin tätä aika pitkään ja keskityin välissä tekemään vaan mahdollisimman paljon sivutehtäviä pois ja niitä onkin enää tekemättömänä adventure logissa reilusti alle 20 (tietty en varmasti kaikkia pelin sivutehtäviä ole vielä edes löytänyt). Latausruudun kriittiset numerot tällä hetkellä 115, 57 ja 243 eli niiden osalta kyllä riittää vielä tekemistä. Kyllä tässä silti aletaan kai pikkuhiljaa lähestyä pelin loppua.

Mulla ei kyllä missään kohtaa peliä ole myöskään kertynyt isoa kasaa rahaa talteen. BotW:stä oppineena myin aika minimaalisesti mitään vihollisten osia, koska arvasin että niitä käytetään tässäkin asujen parantamiseen. Rahaa on tullut siis enimmäkseen sivutehtävien suorittamisesta, arkuista ja jonkin verran myös jalokivien myynnistä (mutta olen näitäkin säilyttänyt aina varastossa parikymmentä joka lajia asujen päivityksien tai sivutehtävien varalle). Rahaa taas on palanut uusien asujen ostoon, kodin rakenteluun ja asujen parantamiseen. Kertaakaan ei ole rahasumma näin pelaten kasvanut viisinumeroiseksi. Toisaalta sitten mulla on nyt aika kiva koti jo (vaikkakaan ei ihan valmis), osa asuista on paranneltu neljään tähteen saakka ja asuja on muutenkin ihan kiva valikoima (vaikka läheskään kaikkia en vieläkään omista).
 
Ylös Bottom