Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kieltämättä tuntuu uudistavan pelin mekaniikkoja kivasti ja nosti kyllä kiinnostusta taas pykälän verran. Nuo mekaniikat antaa kyllä aikamoisen leikkikentän kokeilla asioita ja hölmöillä pitkin karttaa. Toivotaan että tarina on myös rautainen, eikä huviksi jää vain iso leikkikenttä.Kannatti odottaa, vaikuttaa aivan mahtavalta tuo uusi systeemi luoda asioita, en mene sen enempää yksityiskohtiin, koska täällä oli ihmisiä jotka eivät halunneet katselle traileria.
Tuleva Switch oled spessuversio
Itse asiassa hajoavat aseet eivät olisi niinkään itsessään ongelma, jos niitä pystyisi kuitenkin jossain tai jollakin tapaa korjaamaan. Se, että ne hajoavat muutaman iskun jälkeen ja lopullisesti on kyllä aivan käsittämättömän onnetonta pelisuunnittelua.WOU ja VAU, kun aiemmin olin skeptinen että miten pelinteossa on kestänyt näin kauan kun nähdyissä trailereissa meno näyttänyt likipitäen samalta niin nyt selvisi. Siis tämä vie kyllä open world konseptin aivan uudelle levelille, vaikka mappi näyttääkin pääosin samalta.
Toivottavasti Switchin rauta ei koidu pelin ongelmaksi.
Ja @Ippenator ja muut hajoavat aseiden ystävät, ne on tallella![]()
Itse asiassa hajoavat aseet eivät olisi niinkään itsessään ongelma, jos niitä pystyisi kuitenkin jossain tai jollakin tapaa korjaamaan. Se, että ne hajoavat muutaman iskun jälkeen ja lopullisesti on kyllä aivan käsittämättömän onnetonta pelisuunnittelua. Erityisesti muutenkin satunnaisgenerointia peleissä todella paljon inhoavana, tämä on aivan järkyttävän huono ominaisuus pelissä, ja jättää pelaajan lähes täysin RNG:n armoille ja minimoi hänen pelaamisensa kontrollointimahdollisuuksia. Saattaa nyt sitten koko peli jäädä kokonaan hankkimatta, kun näyttää muutenkin olevan kovin samanlainen kuin edeltäjänsä. Ja ne harvat uudistukset ovat juuri asioita, jotka eivät itseäni kiinnosta. No, on tässä keväällä paljon mielenkiintoistakin pelattavaa.
Ei kai hajoavilla aseilla ole mitään tekemistä RNG:n kanssa, vaikka sinänsä samaa "kontrollin menettämisen" fiilistä aiheuttavatkin?Itse asiassa hajoavat aseet eivät olisi niinkään itsessään ongelma, jos niitä pystyisi kuitenkin jossain tai jollakin tapaa korjaamaan. Se, että ne hajoavat muutaman iskun jälkeen ja lopullisesti on kyllä aivan käsittämättömän onnetonta pelisuunnittelua.
Erityisesti muutenkin satunnaisgenerointia peleissä todella paljon inhoavana, tämä on aivan järkyttävän huono ominaisuus pelissä, ja jättää pelaajan lähes täysin RNG:n armoille ja minimoi hänen pelaamisensa kontrollointimahdollisuuksia. Saattaa nyt sitten koko peli jäädä kokonaan hankkimatta, kun näyttää muutenkin olevan kovin samanlainen kuin edeltäjänsä. Ja ne harvat uudistukset ovat juuri asioita, jotka eivät itseäni kiinnosta. No, on tässä keväällä paljon mielenkiintoistakin pelattavaa.
Tässä on herkimmille jo aika paljon spoileria mukanaToki näitä näytti pystyvän vahvistamaan vähintäänkin. Esim risuun pystyy yhdistämään kiven, jolloin aseesta tulee vahvempi ja kestävämpi.
Ei tämä toki ole ihan sitä mitä ajat takaa.
Näytti kyllä oman silmään hyvältä. Kaikenlainen rakentelu näytti ihan hauskalta. Ehkä vähän pettymykseltä tällä hetkellä tuntuu nuo taivaskaupungit. Vähän vaikuttavat geneerisiltä.
Toki tässä ei nyt ole vielä kaikkea nähty ja siellä voi olla vaikka mitä piilossa.
Millä on korvattu shrinet ja divine beastit, onko vihdoin kunnon luolastoja jne jne.
Tässä on herkimmille jo aika paljon spoileria mukana
No jaa-a. Minusta pystyi jo ennen tätä uusinta traileria sanomaan että se on Breath of the Wild 2.Niin vähän tuosta tosiaan nyt oikeasti tiedetään että pakko tuo on katsoa.
Tämäpä juuri. Lukemani perusteella ei kyllä edes tarjoa mitään minulle ihmeellistä. Ei jaksa rakennella. Pätee niin Minecraftissa, Fortnitessä kuin about missä tahansa pelissä. Vaikuttaa että lisää sitä hengailua, jossa keitellään soppia ja rakennellaan jotain vehkeitä ilman sen suurempia päämääriä.Mä kyllä katson, trailereissa nähdyt uudet ominaisuudet on olleet todella maltillisia niin kiinnostaa nähdä tarjoaako peli oikeasti jotain uutta
Täysin samaa mieltä luetun perusteella.Ei oikein napostellut tämän perusteella. Ilmeisesti pääosin sama kartta kuin ykkösessä, vain nuo taivaspaikat lisänä. Suurimpana uudistuksena toki sinänsä vaikuttavasti tehty rakentelu, mikä ei kuitenkaan henkkoht jaksa innostaa. Tuli vähän DLC-vibat.
Niin, hajoavat tai kuluvat aseet ei minustakaan ole itsessään ongelma vaan se, miten ne hajoavat. Parista iskusta "räjähtävät" aseet ei oikein innosta kun taas esimerkiksi Witcher 3:ssa en kokenut sitä aseiden ajoittaista teroittamista isonakaan ongelmana.Itse asiassa hajoavat aseet eivät olisi niinkään itsessään ongelma, jos niitä pystyisi kuitenkin jossain tai jollakin tapaa korjaamaan. Se, että ne hajoavat muutaman iskun jälkeen ja lopullisesti on kyllä aivan käsittämättömän onnetonta pelisuunnittelua.
Saako noita OLEDin mukana tulevia joy-coneja ostettua erikseen? Saa linkata jos tulee jossain vastaan, kiitokset!
Tarkoitin sitä, että taistelu pelissä on täysin siitä kiinni mitä aseita peli suvaitsee sinulle tarjota RNG:n toimesta. Aivan helvetin ärsyttävä elementti itselleni. Minä haluan itse päättää taistelutyylini ja siis käyttää niitä mieluisimpia aseita mitä pelimaailmasta löydän. Jos joku ase ei minua miellytä, niin sitten en sitä peleissä käytä ollenkaan. Siksi en pidä siitä kun pelintekijät heittävät pelaajan juuri tällaisissa asioissa täysin RNG:n armoille ja pakottavat jatkuvasti vaihtamaan käytössä olevaa asetta sen kautta, että aseet hajoavat lopullisesti vain muutaman iskun jälkeen. Ja vieläpä niin hiton tiheässä tahdissa BotW:issa. Ei siis kiinnosta pätkääkään missään pelissä tuollainen.Ei kai hajoavilla aseilla ole mitään tekemistä RNG:n kanssa, vaikka sinänsä samaa "kontrollin menettämisen" fiilistä aiheuttavatkin?
Vähän kuin toteaisin, että itseäni harmitti Elden Ringissä se RNG, kun aina uuden nurkan takaa tuli joku erilainen vihollinen vetämään turpaan
Mutta sanamuodoista saivartelu sikseen (sori, meinaan tarttua liiankin hanakasti jos pelimaailman muotitermejä ympätään vähän kaikkeen): Ymmärrän jos joku haluaisi pitää tutuista aseista ja taistelutyylistä kiinni ja silloin sattumanvaraisuus tai soveltamisen pakko tuntuu myrkyltä.