Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Hmm tuo http://poding.digitalitcc.com/~harikaried/zelda.mpg
linkki ei oikein toimi mulla. Toimiiko muilla?
Linkki kyllä toimii, mutta servu näyttäisi olevan aika tukossa (kaapelilla 15.6kb/sec).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Jaa. Mulle on ihan sama (hui, samanlainen alku kuin edellisessä viestissäni) kuinka arvostettu joku japanilainen pelilehti on. Famitsu on aina arvostellut päin honkia (paitsi Soul Caliburin tapauksessa), joten en nakkaa paskaakaan lehden arvosteluista. Tai no, tykkäähän jotkut animestakin...

Famitsu siis arvostelee päin honkia koska se on Japanilainen ja Animekin on sun mielestä ihan perseestä. Mä taas ajattelen päinvastoin. Mä tykkään animesta, Japanilaisista peleistä ja niin edelleen. Mulle on ihan sama mitä joku amerikkalainen IGN sanoo. Tai no ei ihan. Muistellaanpa hieman mitä IGN sanoi esim. Ocarina Of Timesta:

http://ign64.ign.com/articles/150/150437p1.html

Hui. IGN ja Famitsu ajattelivat samalla tavalla.

Ja olen edelleen sitä mieltä että Star Fox Adventures on huono Zelda-kopio. Mutta sehän on aina ollutkin Raren tyyli tehdä pelejä: Kopataan peli-ideat muilta ja panostetaan hyvään toteutukseen. Ja anteeksi nyt kun puhun sinulle näin vittumaiseen sävyyn, E-Razor, mutta mielessäni kummittelee edelleen se keskustelu jossa arvostit Raren paremmaksi pelitaloksi kuin Segan. Nooh oon myös humalassa joten sori...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Famitsu siis arvostelee päin honkia koska se on Japanilainen ja Animekin on sun mielestä ihan perseestä.
En nyt minäkään niin pervo ole etten japseista pitäisi! Anime on sitten ihan eri asia...
 
Mitens sen Ura-Zeldan (vai mikä OOT GC versio) laita? Onkos jollakin tietoo että tuleeko eurooppaan se OOT gamecuben käänös?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Mitens sen Ura-Zeldan (vai mikä OOT GC versio) laita? Onkos jollakin tietoo että tuleeko eurooppaan se OOT gamecuben käänös?
Amerikkaan tulee ainakin, mutta tietäen miten Nintendo meitä eurooppalaisia kohtelee ei voi olla varma miten meidän käy.
 
Tietääkös kukaan muuten, että onko Wind Wakerissä yhtään ääninäyttelyä vai tuleeko Linkin ja muiden henkilöiden puheet koko pelin ajan vain tekstinä???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Tietääkös kukaan muuten, että onko Wind Wakerissä yhtään ääninäyttelyä vai tuleeko Linkin ja muiden henkilöiden puheet koko pelin ajan vain tekstinä???
Japsi-versiossa tulee vain tekstinä, joten arvelisin, että asian laita on myös näin US ja PAL -versioissa.
 
Tuorehko arvostelu Zeldasta.

http://www.ntsc-uk.com/MainContent/Gamecube/ZeldaWindsOfTakuto/ZeldaWindWaker.htm

NTSC-UK on omaan makuuni fiksuin pelisaitti arvostelujen kannalta. Hyvää joulua!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Tuorehko arvostelu Zeldasta.

http://www.ntsc-uk.com/MainContent/Gamecube/ZeldaWindsOfTakuto/ZeldaWindWaker.htm

NTSC-UK on omaan makuuni fiksuin pelisaitti arvostelujen kannalta. Hyvää joulua!

Taas 10/10 lupaa hyvää, mutta odotus on vielä pitkä!
 
E-Razor älä aina oo joka paikassa vänisemässä ärsyttävästi!!
Murrosikänen nalikka on rasittavin asia maailmassa.
Soul Caliburin lisäks famitsu on jakanu oikeet pisteet lähes aina.. esim. Ocarina of time 10/10
 
Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen, Kymmenen,

Hanki parempaa luettavaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
*istuu paikallaan hengittämättä kunnes jo jenkeistä ennakkotilattu import zelda ja gc putkahtaa postiluukusta* :D:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Eikös julkaisupäivä ole kuitenkin 16 Helmikuuta!
Pressitiedotteesta napattu: "REDMOND, Wash., Dec. 17, 2002 The Legend of Zelda: The Wind Waker is set to launch for Nintendo GameCube on March 24, 2003."

Eli maaliskuussa tulee Wind Waker.
 
Mitenköhän tämä on japanissa myynyt? Ei oo ollu pahemmin hehkutusta ainakaan..:confused:

Eikä amazonin myynti palstalta kukaan tätä kovin ahkerasti ennakkotilaa.. topsellers sijalla 90.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
Mitenköhän tämä on japanissa myynyt? Ei oo ollu pahemmin hehkutusta ainakaan..:confused:


Dengeki Onlinen listat näyttävät Zeldan myyneen 542,608 kappaletta 24 päivässä. Media Createn listat taas väittävät Zeldan myyneen 18 päivässä 594,000 kappaletta(lähde). Tiedä sitten mitä uskoisi, mutta se on joka tapauksessa varmaa että Marion ohi mennään seuraaviin myyntitilastoihin mennessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
Mitenköhän tämä on japanissa myynyt? Ei oo ollu pahemmin hehkutusta ainakaan..:confused:

Eikä amazonin myynti palstalta kukaan tätä kovin ahkerasti ennakkotilaa.. topsellers sijalla 90.

Minkälaista hehkutusta? Hyvät arviot on ainakin tippunut. En tiedä mistä revit tuon 90. amazonin listalla mutta varmasti nousee vielä. Julkaisuun kuitenkin vielä yli 2 kuukautta.
 
Ylös Bottom