Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Joo useimmista paikoistaha bonusdiskit loppu ja säästääkö operaatiossa sinänsä muuta kuin aikaa, koska jos peli ameerikasta maksaa $50+freeloader n.$12+postit. Täältä suomesta varaamani yksilö 59 :)

freeloaderi on ollu jo animal crossingia varten. digitaalinenvideodiskilaatikkotoimisto(TM):sta kun tilaa ei ole postikuluja...

toisaalta jos haluaa kuriirina niin 13
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
freeloaderi on ollu jo animal crossingia varten. digitaalinenvideodiskilaatikkotoimisto(TM):sta kun tilaa ei ole postikuluja...

toisaalta jos haluaa kuriirina niin 13

DVD on itse asiassa lyhenne sanoista Digital Versatile Disk eli vapaasti suomennettuna digitaalinen monipuolinen levy.

Muokkaus:
No okei okei, katsoin netistä ja DVD on joko Digital Video Disk tai Digital Versatile Disk.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan triple_a
DVD on itse asiassa lyhenne sanoista Digital Versatile Disk eli vapaasti suomennettuna digitaalinen monipuolinen levy.

Muokkaus:
No okei okei, katsoin netistä ja DVD on joko Digital Video Disk tai Digital Versatile Disk.

kiitos kun sentään korjasit erehdyksesi. pahoitin nimittäin mieleni kun tiedän että olin oikeassa mutta kukaan ei olisi uskonut jos olisin väittänyt vastaan... josit kun ei osaa puhua eikä tiedä tietokoneista mitään... paitsi tämä josi!
 
No niin...oma Zeldani on lähtenyt Amerikasta matkaan. DVD Box Officesta tilattuna hintaa kertyi vain n. 45 euroa. Toivottavasti peli tulee pian postissa. Sikäli tuo hinta on erityisen kiva kun paketissa on käytännössä kaksi täysveristä peliä.

Pelattuani peliä jonkin matkaa voin valaista enemmän kokemuksistani :D
 
EII! EIIIIII!! EIIIIIIIIIIII!!! :eek: Et saa tulla spoilaan meidän tulevia pelielämyksiä! Ei missään nimessä! Muuten pitää tulla ampuun sut (ja ottaa ww omaan taskuun)! Tälläsiä elämyksiä ei tuu kuin korkeintaan 5 vuodessa ja tämä on niistä mitä luultavimmin antoisin joten älä ***ussa tuu pilaan meijän kivaa odottelua :D
 
joo siinä alussa missä se link niin ku ... niin se menee sinne mut sit... ja se lähtee... *SMÄCK* *OUCH*

okei okei oon hiljaa *VARMISTUSSMÄCK*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
EII! EIIIIII!! EIIIIIIIIIIII!!! :eek: Et saa tulla spoilaan meidän tulevia pelielämyksiä! Ei missään nimessä! Muuten pitää tulla ampuun sut (ja ottaa ww omaan taskuun)! Tälläsiä elämyksiä ei tuu kuin korkeintaan 5 vuodessa ja tämä on niistä mitä luultavimmin antoisin joten älä ***ussa tuu pilaan meijän kivaa odottelua :D

Ylireagointia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
joo siinä alussa missä se link niin ku ... niin se menee sinne mut sit... ja se lähtee... *SMÄCK* *OUCH*

okei okei oon hiljaa *VARMISTUSSMÄCK*

Ha-Ha-Ha, hassu juttu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ei todellakaan. Joku voisi avata Wind Waker Spoilerit viestiketjun erikseen, ettei kukaan tule tänne spoilaamaan.

Kaikki nyt tietää miten menetellä spoilerien kanssa - Ainakin toivon. Ja en usko, että Kanis edes olisi spoilannut mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Kaikki nyt tietää miten menetellä spoilerien kanssa - Ainakin toivon. Ja en usko, että Kanis edes olisi spoilannut mitään.

Joo nehän on kyllä yleensä piilossa. Kokemuksien kertominen ei ole välttämättä spoilausta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Jos joku ei tajunnut edellistä viestiäni niin kyseessähän ei ollut ylireagointia vaan ns. joke ;)

Muistutti lähinnä vitsiltä jota mun pikkusiskon ikäiset kertoo ja repeilee (sisko ~15v). :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Muistutti lähinnä vitsiltä jota mun pikkusiskon ikäiset kertoo ja repeilee (sisko ~15v). :p

mitäs jos hän on 15?
 
Noniin tää alkaa menemään off topikiski niin lopettakaa varhain ettei tätäkään tarte sitten sulkea.
 
Onko noi zelda hässäkät hyviä pelejä? enpä ole itse pelannut. ainakin final fantasyt on ihan paskoja minun mielestä tai en ole jaksanut perehtyä niihin vaikutti sen verran tylsiltä kun testasin, niin kannattaako zeldan ostoa harkita. ajoin vain takaa että onko ne saman kaltaisia pelejä? eikä kannata välittää tuosta ff mollauksesta, se on vain minun mielipide.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Onko noi zelda hässäkät hyviä pelejä? enpä ole itse pelannut. ainakin final fantasyt on ihan paskoja minun mielestä tai en ole jaksanut perehtyä niihin vaikutti sen verran tylsiltä kun testasin, niin kannattaako zeldan ostoa harkita. ajoin vain takaa että onko ne saman kaltaisia pelejä? eikä kannata välittää tuosta ff mollauksesta, se on vain minun mielipide.

Zelda on ihan eri lajityyppiä kuin FF:t. FF:t on roolipelejä, Zelda on rooliseikkailu/seikkailu(?)(sanokaa jos olen vähänkin väärässä)

kannattaa käydä lukemassa arvostelu esim http://cube.ign.com/articles/390/390314p1.html , jossa sai 9.6 pistettä :eek:

Ja jos zeldan cubelle aikoo hankkia niin nopeasti varaamaan jos klassiset N64 zeldat ovat kiinnostava lisä samaan hintaan :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Onko noi zelda hässäkät hyviä pelejä? enpä ole itse pelannut. ainakin final fantasyt on ihan paskoja minun mielestä tai en ole jaksanut perehtyä niihin vaikutti sen verran tylsiltä kun testasin, niin kannattaako zeldan ostoa harkita. ajoin vain takaa että onko ne saman kaltaisia pelejä? eikä kannata välittää tuosta ff mollauksesta, se on vain minun mielipide.

Final Fantasyissä pitää käyttää omaa päätään jo juonen solmujen selvittämiseen. Saa nähdä millaisen vastaanoton CC saa GC-pelaajilta, joilla kärsivällisyys ei välttämättä ole hyve. Mutta sen tiedän, että se peli löytää tiensä mun hyllyyn julkaisupäivänä. Ja kuten TruPlaya jo tokaisi, Zelda ja Final Fantasy ei ottele samassa sarjassa. Zelda = Seikkailu. Final Fantasy = J-RPG (Japanese Role-playing game). Zeldasta toki löytyy roolipeli-elementtejä, mutta en laskisi sitä samaan kategoriaan Final Fantasyn kanssa. Molempia odotan kuin kuuta nousevaa (Zeldaa tietty bonuksen takia ;)).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk

Mitäs mieltä ootte tästä vedosta? http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=723 Aika tiuhaan tahtiin tulee noita bundle-pakeja. Joillekkin kuluttajille hyvä juttu, mutta aiheuttaa hämmennystä niille jotka on ostamassa Metroid Pakin. Odottaakko tuota vai ostaa nyt Metroid Pak.
Nintendo on nyt vahvistanut Zelda-paketille hinnaksi 199 http://www.eurogamer.net/news.php?id=22647. Kai se pitää tuollainen sitten laittaa tilaukseen. Ei voi mitään.

Sitten tämän sukupolven konsolirivistöni on täydellinen ja voin alkaa pidättää hengitystäni odotellessani jännityksellä seuraavan sukupolven laitteita.
 
Huijausta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
No niin...oma Zeldani on lähtenyt Amerikasta matkaan. DVD Box Officesta tilattuna hintaa kertyi vain n. 45 euroa.

Joo, näin minäkin oletin, kun sen tilauksen tuolta DVD Box Officesta tein. Tänään sain kuitenkin kuulla, että kaikki bonus-discit on menneet amerikan ihmemaan markkinoille eikä oma ennakkotilaukseni sisälläkään diskiä. HUIJAUSTA! Tässä alla saamani viesti:


"Hello,

We are very sorry but your order did not include the bonus disc.,

We do apologize, unfortunately, the bonus discs for the Legend of Zelda
were extremely allocated throughout North America. Our web site has always
stated that if you pre order the game, you would become eligible for the
bonus offer, but never guaranteed it.

We have done our very best to accommodate everyone with what was available.


Once again we do apologize for any inconveniences this may have caused.

Thanks"
 
Ylös Bottom