Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Joo useimmista paikoistaha bonusdiskit loppu ja säästääkö operaatiossa sinänsä muuta kuin aikaa, koska jos peli ameerikasta maksaa $50+freeloader n.$12+postit. Täältä suomesta varaamani yksilö 59
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
freeloaderi on ollu jo animal crossingia varten. digitaalinenvideodiskilaatikkotoimisto(TM):sta kun tilaa ei ole postikuluja...
toisaalta jos haluaa kuriirina niin 13
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan triple_a
DVD on itse asiassa lyhenne sanoista Digital Versatile Disk eli vapaasti suomennettuna digitaalinen monipuolinen levy.
Muokkaus:
No okei okei, katsoin netistä ja DVD on joko Digital Video Disk tai Digital Versatile Disk.
EII! EIIIIII!! EIIIIIIIIIIII!!! Et saa tulla spoilaan meidän tulevia pelielämyksiä! Ei missään nimessä! Muuten pitää tulla ampuun sut (ja ottaa ww omaan taskuun)! Tälläsiä elämyksiä ei tuu kuin korkeintaan 5 vuodessa ja tämä on niistä mitä luultavimmin antoisin joten älä ***ussa tuu pilaan meijän kivaa odottelua
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
joo siinä alussa missä se link niin ku ... niin se menee sinne mut sit... ja se lähtee... *SMÄCK* *OUCH*
okei okei oon hiljaa *VARMISTUSSMÄCK*
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ylireagointia?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ei todellakaan. Joku voisi avata Wind Waker Spoilerit viestiketjun erikseen, ettei kukaan tule tänne spoilaamaan.
Kaikki nyt tietää miten menetellä spoilerien kanssa - Ainakin toivon. Ja en usko, että Kanis edes olisi spoilannut mitään.
Jos joku ei tajunnut edellistä viestiäni niin kyseessähän ei ollut ylireagointia vaan ns. joke
Muistutti lähinnä vitsiltä jota mun pikkusiskon ikäiset kertoo ja repeilee (sisko ~15v).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Onko noi zelda hässäkät hyviä pelejä? enpä ole itse pelannut. ainakin final fantasyt on ihan paskoja minun mielestä tai en ole jaksanut perehtyä niihin vaikutti sen verran tylsiltä kun testasin, niin kannattaako zeldan ostoa harkita. ajoin vain takaa että onko ne saman kaltaisia pelejä? eikä kannata välittää tuosta ff mollauksesta, se on vain minun mielipide.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Onko noi zelda hässäkät hyviä pelejä? enpä ole itse pelannut. ainakin final fantasyt on ihan paskoja minun mielestä tai en ole jaksanut perehtyä niihin vaikutti sen verran tylsiltä kun testasin, niin kannattaako zeldan ostoa harkita. ajoin vain takaa että onko ne saman kaltaisia pelejä? eikä kannata välittää tuosta ff mollauksesta, se on vain minun mielipide.
Nintendo on nyt vahvistanut Zelda-paketille hinnaksi 199 http://www.eurogamer.net/news.php?id=22647. Kai se pitää tuollainen sitten laittaa tilaukseen. Ei voi mitään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Mitäs mieltä ootte tästä vedosta? http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=723 Aika tiuhaan tahtiin tulee noita bundle-pakeja. Joillekkin kuluttajille hyvä juttu, mutta aiheuttaa hämmennystä niille jotka on ostamassa Metroid Pakin. Odottaakko tuota vai ostaa nyt Metroid Pak.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
No niin...oma Zeldani on lähtenyt Amerikasta matkaan. DVD Box Officesta tilattuna hintaa kertyi vain n. 45 euroa.