Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Ihan nyt vaan tiedoksi että bonuslevyjä ei voi amolta ostaa jälleenmyyjä.

bonus tulee mukana kun amolta tilaa zeldan.

ainakaan tällä hetkellä minun listoissani ei ainakaan erikseen mainita pelkkää bonusta ja sen hintaa... liekö jekku siinä että harvemmin bonuslevyistä hintaa pyydetään...

Eri asia sitten on, että kuinka kauan amon listoilta löytyy Zelda + bonus.
 
dvdboxoffice

Jiihaa! Äsken soitti tyttöystävä töihin ja kertoi että kotiin oli tullut dvdboxofficesta Zelda JA bonus diski. Eli näin tuli todistettua että eivät ainakaan KAIKKI bonus diskit todellakaan menneet jenkkeihin ;)

Enää kuus ja puol tuntia että pääsee pelaamaan :(
 
Hitto mä en ymmärrä. 21.3 lähetettiin DVDBO:sta mulle Skies of Arcadia ja 28.3 Zelda ja mulle ei ole tullut kumpaakaan. Tämä ei ole reilua :mad: . Jos ne on ryssinyt jotain tilauksen kanssa.
 
Kyselinpä peliliikkeestä tuosta bonuslevystä.

AMO Oy oli kuulemma kertoillut seuraavaa:

Ensimmäisessä Suomeen saapuvassa Zelda WW -erässä on kaikissa mukana tuo bonuslevy (useita tuhansia kappaleita).

Eli näin ollen, jokainen AMO Oy:n jälleenmyyjä, joka on pelejä tajunnut tilata hyvissä ajoin, tulee saamaan bonuslevylliset versiot myyntiin julkaisupäiväksi.

-PV-
 
Hitto mä en ymmärrä. 21.3 lähetettiin DVDBO:sta mulle Skies of Arcadia ja 28.3 Zelda ja mulle ei ole tullut kumpaakaan. Tämä ei ole reilua . Jos ne on ryssinyt jotain tilauksen kanssa.

Hei camoon. Mitä itket? Keskimääräinen toimitusaika BO:sta on noin kolme viikkoa. Yleensä menee vähintään 10 päivää. Valitusoikeus on vasta kun tilaus ei ole tullut 2kk aikana. Eli ihan rauhassa vain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Kyselinpä peliliikkeestä tuosta bonuslevystä.

AMO Oy oli kuulemma kertoillut seuraavaa:

Ensimmäisessä Suomeen saapuvassa Zelda WW -erässä on kaikissa mukana tuo bonuslevy (useita tuhansia kappaleita).

Eli näin ollen, jokainen AMO Oy:n jälleenmyyjä, joka on pelejä tajunnut tilata hyvissä ajoin, tulee saamaan bonuslevylliset versiot myyntiin julkaisupäiväksi.

-PV-

toivotaan että dose ei ole ryssinyt... tuntuu että he eivät tajua tarpeeksi nintendon päälle... mutta ehkä he tämän tajusivat kun itse siitä heille itkin joskus helmikuussa, ja johan ilmestyi nettisivuillekkin (itse varasin myymälästä) varattavaksi. jospa he ovat vain pistäneet varattavaksi, mutta eivät ole vielä tilanneet? silloin saa pesäpallomaila laulaa! :D
 
Aah...Kyllä on ihanaa...Zelda tulee alle kuukauden päästä ja bonusdiskejen kanssa hintaa kertyy täältä suomesta 44!!! :p (ihan uus siis)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Aah...Kyllä on ihanaa...Zelda tulee alle kuukauden päästä ja bonusdiskejen kanssa hintaa kertyy täältä suomesta 44!!! :p (ihan uus siis)

...ja mistäköhän löytyis? Konsolinetissä on 59 ja sieltä olen annakkotilannut.

BTW, kyselin konsolinetistä sitä GC Wind Waker -pakettia muttei ne vielä osanneet sanoa mitään siitä. Semmonen olisi tarkoitus varata jostain...
 
On se kyllä hyvä jos 44 saat.

amo meinaan myy sen jälleenmyyjillekkin kalliimmalla.

noh, ei auta minunkaan itkeä vaikka jälleenmyyjä olenkin ;)
 
Se onkin tälläinen kauppiaan ja minun välinen "diili" mutta sen sanon että myyjä ei ole tuttuni enkä ole koskaan nähnytkään häntä :)
 
aika hyvin kun jos tasan 44 saat sen ni kauppias myy sen tappiolla, sen verran sanon :)

mitenkähän kauppa on pystyssä vuoden päästä jos ne noin myy tuotteitaan :D

olis kiva olla töissä tuola ja sais 44 eurosta vielä myyjäkohtasen alennuksen :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
aika hyvin kun jos tasan 44 saat sen ni kauppias myy sen tappiolla, sen verran sanon

mitenkähän kauppa on pystyssä vuoden päästä jos ne noin myy tuotteitaan

olis kiva olla töissä tuola ja sais 44 eurosta vielä myyjäkohtasen alennuksen

No normaalihinta heilläkin on 59 mutta kuten jo sanoin se on meijän diili, mutta mitäs jos alettais keskusteleen itse pelistä, kuten tässä topicissa oli varmaan tarkoituskin ;)

Eli, eli. Peli vaikuttaa todella hyvältä, kun tänään pääsi tampereen anttilassa vähän testailemaan. Ainoa miinus oli että testikoneen analogitappi oli "hiukan" löystynyt, niin linkki ei oikein päässyt juoksuun :D , mutta hyvältä vaikuttaa...
 
Munkin WindWaker saapui viimein. Ja hyvältähän se vaikuttaa. Tosin se tuli todella oli ilman bonus-levyä. Eli se siitä aprillipilasta.. Lähetin BoxOfficeen pienen valituksen tapaisen, mutta tämä oli vastaus:

"Hello,

As you already know by now, the bonus discs for the Legend of Zelda were extremely allocated throughout North America. Our web site always clearly stated that if you pre-ordered the game with us, you would become eligible for the bonus offer. We never gave any of our customers a guarantee for the bonus disc. We filled all of our orders on a first come first served basis. This applied to the game as well as to the bonus disc. We have done our very best to fill our Zelda orders in the fairest possible manner. Unfortunately not all of our customers were able to receive the bonus disc. I would like to thank you for placing your order with us. We look forward to serving you again soon. "
 
Miksi kaksi Varmaan siksi että voit myydä toisen mulle halvalla

Sanotaanko että kavereita tulee auttaa..

Mitä BoxOfficeen tulee, lähetin myös kyselyn ja tiedän mitä he tulevat vastaamaan, mutta tulen tämän jälkeen ilmoittamaan heille, että asiakassuhteemme päättyy nyt enkä tule heiltä enää mitään tilaamaan (kyllä näitä saa muualtakin). Lupaus on lupaus. Sivuilla luki selvästi, että free bonus disc for all preorders kun levyni tilasin. Jos he eivät tätä voi täyttää niin silloin tuohon pitäisi liittää jokin teksti kuten MAYBE tai IF YOU'Re LUCKY tjms. Paska lafka (ilmaiset postit on jees, hinnat joskus halpoja mutta usein myyvät loppuunmyytyjä tuotteita ja tilaukset saattavat kestää kuin nälkävuosi.)
 
Aaaa tuun hullukis!!!! Saan vasta oman zeldan kun se julkaistaan suomessa... (eli joskus toukokuun kolnas päivä ellei ne tyri jotain ja sitä siiretään kauemmaksi !!!!)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Aaaa tuun hullukis!!!! Saan vasta oman zeldan kun se julkaistaan suomessa... (eli joskus toukokuun kolnas päivä ellei ne tyri jotain ja sitä siiretään kauemmaksi !!!!)

Ihan samaan aikaan saat kuin me muutkin jotka haluamme saada myös bonukset tai emme jaksa ostaa freeloaderia samalla tai jos visaa ei löydy :D

Ja eikös tuo julkaisu siirtynyt perjantaille eli 2. päivä toukokuuta ja tuskin ne nyt näin loistavan pelin julkaisua tyrii ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiimuboy
Sanotaanko että kavereita tulee auttaa..

Mitä BoxOfficeen tulee, lähetin myös kyselyn ja tiedän mitä he tulevat vastaamaan, mutta tulen tämän jälkeen ilmoittamaan heille, että asiakassuhteemme päättyy nyt enkä tule heiltä enää mitään tilaamaan (kyllä näitä saa muualtakin). Lupaus on lupaus. Sivuilla luki selvästi, että free bonus disc for all preorders kun levyni tilasin. Jos he eivät tätä voi täyttää niin silloin tuohon pitäisi liittää jokin teksti kuten MAYBE tai IF YOU'Re LUCKY tjms. Paska lafka (ilmaiset postit on jees, hinnat joskus halpoja mutta usein myyvät loppuunmyytyjä tuotteita ja tilaukset saattavat kestää kuin nälkävuosi.)

Jos kaikki jotka ovat vihaisia Zeldasta ilman bonuslevyä lähettäisivät samanlaisen kirjeen niin aivan varmasti alettaisiin lähettää noita bonuslevyjä vähän jälkijunassa Eurooppaankin. Tietenkin edellyttäen ettei DVDBO:lle tule liikaa kuluja.
 
Pelistä vielä sen verran että luin että pääsee 15-20 tunnissa läpi, mutta minä ainakin aion nauttia siitä pitkään esim hankkimalla kaikki oheiskräääsät kuten täydet lifet (vaikka onhan se machompaa mennä läpi vähällä enskalla ;) ) ja sun muut pullot jne.

Ja heti kun WW on menty läpi niin joko uudestaan tai OoT:a pelaamaan tai vaihtoehtoisesti MG:ia :)

(perustetaanko tänne ennen WW:n tuloa vinkkipalsta vai vasta jälkeen tai samaan aikaan julkaisun kanssa?)

ps. Peilikilpi pelissä on hienon näköinen (ainakin oma mielipde) :cool:
 
Ylös Bottom