Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Lähetin vielä toisen kyselyn tuosta bonus-levystä BoxOfficeen. Otin sellaisen lähestymistavan, että olen tyytyväinen asiakas, mutta...

Laitoin myös viestiin tiedon, että muutkin niiden suomalaiset asiakkaat on asiasta tyytymättömiä ja että netissä käydään aiheesta kovaa keskustelua. Saa nähdä miten tehoaa.

Täytyy kyllä sanoa, että harhaanjohtavaa markkinointia harrastavat! Pelkän WindWakerin olisin saanut muualtakin ja nythän sitä bonus-levyä ei jenkkiversiona sit saa enää mistään. PAL-bonuksilla saa heittää vesilintua, kun eivät toimi VGA:lla.

WindWakeri on mun mielestä graafisesti paljon paremmin toteutettu kuin "realistiset" Final Fantasy -hahmot. Ainoa mikä ärsyttää ainakin VGA:lla pelatessa on se miten kauempana olevat asiat näkyy niin sumeasti. Lähellä kaikki on tarkkaa. Tekninen harppaus ei mielestäni muutenkaan ole kovinkaan kummoinen N64:n Zeldoista WindWakeriin. Tarina kerrotaan edelleen tekstinä ja muutenkin vaikuttaa siltä, että lähestymistapa on tuttu "if it ain't broke, don't fix it". Mutta ehkä parempi niin. Olishan se kuitenkin mielenkiintoista joskus nähdä joku Shenmuen ja Zeldan risteytys, jossa ei tarttis kokoaikaa lukulaseja. :cool:
 
Spoilereita luvassa!!!

Ne jotka ei halua peli intoaan lannistaa ei kannata käydä kurkkimassa ;)

Jos joku haluaa nähdä kuvia jotka sisältävät spoilereita "astukoon sisään" http://home.sunlink.net/~dynamo/Wind Waker/

Jos joitakin linkin antaminen alkaa ärsyttää, voidaan se tarpeen vaatiessa poistaa minun tai ylläpitäjien käden kautta :)
 
Sain oman Zeldani aprillipäivänä, bonusdiski myöskin (amazonista ostin). Nyt tuli hyvä sauma kirjoittaa siitä, kun hetkeks lopetin pelaamisen. En viitsi enempää hehkuttaa, mutta peli on yllättäen aivan sairaan hyvä, ja purjehdus on hyvä idea liikkumisen hoitamiseksi.
Niin joo, bonuslevyllä siis tulee ensin valintaruutu OoT-perinteinen/Master Quest, ja samasta ruudusta pääsee z:aa painamalla katselemaan demovideoita;

-MP
-WW
-Wario World
-F-Zero
-1080 Av.
-Zelda:Lttp (GBA)
-useiden eri GC-pelien kuvaa ( joidenkin vanhojen/uusien) sisältävä klippi

En ole bonuslevyyn vielä sen enempää koskenut, mitä nyt nuo demot katsoin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Kävinpä tänään tuota Anttilassa testaamassa ja täytyy sanoa, että odotus ei ainakaan helpottunut..

Joo eipä todella helpottanut ja kun usalaisia keskustelupalstoja lukee tulee melkein tippa linssiin :)

No, ei voi valittaa. Pakko sitä on odotella :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Kävinpä tänään tuota Anttilassa testaamassa ja täytyy sanoa, että odotus ei ainakaan helpottunut..
Sama ongelma. Pelailin pari minuuttia ja suu taisi olla ammollaan puolet ajasta. Voi voi tätä piinaa.
 
tässä nintendon uusin tiedote, joka vahvistaa käsityksemme:

HUOM! The Legend of Zelda: Wind Wakerin ensimmäisessä erässä ostavat saavat kaupanpäälle bonusdiscin, joka sisältää kaksi kokonaista Zelda-lisäpeliä; maailman parhaaksi peliksi arvioidun Ocarina of Timen sekä tämän julkaisemattoman jatko-osan Master Questin! Voit siis saada kolme peliä yhden hinnalla, mutta kannattaa olla nopea, sillä bonusdiscejä on rajoitettu erä!!
 
Onko tässä Zelda + Game Cube konsolipaketissa kuitenkin aina mukana nämä bonusdiskit.
Sellainen kun olisi tarkoitus hankkia.
Mutta jos niissäkään ei ole kuin ensimmäisissä erisä, niin sittenhän voisi jo hankkia GC:n suunniteltua aiemmin Metroid Prime paketin muodossa.
En siis ole ennakkovarannut mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
tässä nintendon uusin tiedote, joka vahvistaa käsityksemme:

HUOM! The Legend of Zelda: Wind Wakerin ensimmäisessä erässä ostavat saavat kaupanpäälle bonusdiscin, joka sisältää kaksi kokonaista Zelda-lisäpeliä; maailman parhaaksi peliksi arvioidun Ocarina of Timen sekä tämän julkaisemattoman jatko-osan Master Questin! Voit siis saada kolme peliä yhden hinnalla, mutta kannattaa olla nopea, sillä bonusdiscejä on rajoitettu erä!!

Konsolinetin tilannetta olen seurannut ja he ovat saaneet taas uuden erän lisälevyä. Raportoin lisää myöhemmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Onko tässä Zelda + Game Cube konsolipaketissa kuitenkin aina mukana nämä bonusdiskit.
Sellainen kun olisi tarkoitus hankkia.
Mutta jos niissäkään ei ole kuin ensimmäisissä erisä, niin sittenhän voisi jo hankkia GC:n suunniteltua aiemmin Metroid Prime paketin muodossa.
En siis ole ennakkovarannut mitään.

Kyllä noissa paketeissa kaikissa ainakin kuuluisi olla bonukset täällä--->http://www.konsolinet.fi/shop/publi...a1&PHPSESSID=367ea4afc82f1e4db9e25880eb8ad7a1 ei ainakaan sanota mitään että olisi bonukset rajoitettuja, mutta ainakin pakkauksen mukaan "Limited Edition Pak" mutta en itse usko että kovin rajattu painos olisi kyseessä ainakaan täällä suomessa.
 
Itse aion ostaa tuon GC: Zelda bundlen, mutta ainakin konsolinetin hinta tuolle on aika korkea.

Kertokaas ihmiset oletteko löytäneet kyseistä pakettia halvemmalla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Itse aion ostaa tuon GC: Zelda bundlen, mutta ainakin konsolinetin hinta tuolle on aika korkea.

Huomaathan, että paketin mukana tulee Nintendon iso muistikortti, jonka useimmat kaupat myyvät erikseen. Ensinnäkin muistikortti on käytännössä pakollinen ja toiseksi 251-paikkaista pienempään ei kannata tyytyä, mikäli useamman pelin meinaa GameCubelleen hankkia. Jos olisin kuutiotta, ostaisin samasta paikasta Metroid-bundlen, koska se on ainakin tällä hetkellä kympin edullisempi ja itse peli on ihan varteenotettava.
 
Zelda paketin mukana muistikortti?!?
Onko tuo ihan varmaa, ainakaan tiedoissa mitä olen siitä lukenut, ei ole ollut mainintaa muistikortista.

Samoissa tiedotteissa hinnaksi oli kerrottu 219 euroa, tietysti kaupat lisäävät siihen hieman omiaan päälle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Zelda paketin mukana muistikortti?!?
Onko tuo ihan varmaa, ainakaan tiedoissa mitä olen siitä lukenut, ei ole ollut mainintaa muistikortista.

On. Konsolinetistä kun oli kyse. Älä sano mitään.
 
Ai jaa....
No mutta ei tuo sitten ole se virallinen Zelda bundlepaketti.

Jos virallisen paketin saa viralliseen hintaan 219 e ja ison muistikortin vaikka 45e, niin yhteishinnaksi saadaan 264 euroa.

Kappas, Konsolinetin hintahan onkin sittenkin ihan edullinen
:) (+ postimaksut)
 
Tuskin kukaan myy tuotakaan bundlea 219e hinnalla, kun Metroid-pakiakin myydään 229e hintaisena:(
 
***kele kun asun täällä korvessa! Tuo Kokkolan Citymarketti ei tietenkään tiedä tarjouksesta mitään. Voi Erkin Erkki!

On muuten pirhanan nätin näkönen tuo Wind Waker, kun olen jo katsonut muutaman videon.
 
Ylös Bottom