Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Itselläni on GBA ja GC ja Zelda tulossa julkaisupäiväksi Konsolinetistä. Kysymys kuuluu, että tarvitseeko Zelda <-> GBA linkitykseen muuta kuin sen kaapelin, eikä mitään Link to the pastia GBAlle? Mahtaa olla mukava Tinglen kanssa sitten kikata ja saapahan kakkosohjaimenkin sitten käyttöön.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Itselläni on GBA ja GC ja Zelda tulossa julkaisupäiväksi Konsolinetistä. Kysymys kuuluu, että tarvitseeko Zelda <-> GBA linkitykseen muuta kuin sen kaapelin, eikä mitään Link to the pastia GBAlle? Mahtaa olla mukava Tinglen kanssa sitten kikata ja saapahan kakkosohjaimenkin sitten käyttöön.

Ei vaadi Tingleen Link to the Pastia, pitäisi riittää tuo linkkikaapeli. En tosin tiedä saisiko GBA:n Zeldan omistajat jotain bonuksia Wind Wakeriin tai toisinpäin...
 
Nyt voi käydä ohkasesti ilmestymisen kanssa,vaikka konsolinet on yleensä toimittanut etuajassa pelit, niin nyt on 1.5 vappupäivä eli pyhä,joten voi olla että WW on vasta pyhien jälkeen pelattavissa. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hullupuuro
Joku jo näyttää laittaneen huuto.nettiin PAL WindWakerin myyntiin.

Onko tyypin luotettavuudesta tietoa?

Mä ihmettelin tätä samaa eilen. En usko, että hänellä olisi jo Pal versio WW:stä. Eli hän saa sen samaan aikaan kuin muutkin jotka sen on varannut jostain ja sitten postittaa sen huudon voittajalle. Sitäpaitsi huuto menee 4.5 kiinni, joten jos on WW:N jostain tilannut niin saa sen luultavammin aikaisemmin. Mutta jos joku sen halvemmalla saa kuin norm. pelien hinta niin ton huutamainen on kannattavaa.
 
Hmm....kyllä luultavasti AMOlle tulee noita ennen vappua ja toivottavasti älyäisivät pistää niitä firmoille ajoissa että olisi tilaajilla perjantaina kädessä...Meenkin tästä pistään mailia AMOlle :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Mä ihmettelin tätä samaa eilen. En usko, että hänellä olisi jo Pal versio WW:stä. Eli hän saa sen samaan aikaan kuin muutkin jotka sen on varannut jostain ja sitten postittaa sen huudon voittajalle. Sitäpaitsi huuto menee 4.5 kiinni, joten jos on WW:N jostain tilannut niin saa sen luultavammin aikaisemmin. Mutta jos joku sen halvemmalla saa kuin norm. pelien hinta niin ton huutamainen on kannattavaa.




Ainakin palautteet kertovat tyypin luotettavuudesta, mutta hiukan epäilyttää kun on muitakin avaamattomia pelejä kaupan. Ehkäpä turhaa epäluuloa, mutta kumminkin..
 
No ehän tuo haittaa jos ei tue laajakuvaa, ainakin jos on tarpeeks säädettävä tv niin venyttää kuvan haluamaansa kokoon...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karva
Huono vitsi.

Vitsi :confused: en saa tuosta edes krapulassa vitsiä väännettyä. Tiedän monia televisioita jotka pystyy venyttämään kuvaa...tai sitten suo sinun juttus oli vitsi ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Vitsi :confused: en saa tuosta edes krapulassa vitsiä väännettyä. Tiedän monia televisioita jotka pystyy venyttämään kuvaa...tai sitten suo sinun juttus oli vitsi ;)

Voihan mustavalkoista leffaa katsoa oranssit aurinkolasit silmillä, mutta ei se tee elokuvasta värillistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Voihan mustavalkoista leffaa katsoa oranssit aurinkolasit silmillä, mutta ei se tee elokuvasta värillistä.

juu ei...Mut palattaisko takaisin aiheeseen...ja sehän oli Zelda:Wind Waker...
 
Torstai on lomaa, mutta perjantaina postit toimivat, vaikka koululaisilla on vapaata. Eivät nähtävästi luota siihen, että kaikki tulisivat (opettajat ja oppilaat) vesiselvinä kouluun seuraavana päivänä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Praevus
Oma Zeldani tuli tänään (tilasin tammikuussa btw.) boxofficesta ja eipä tullut bonuslevyä :/

Paskempi homma..


Sain viimein selvitettyä asian ja bonus-levy lähti postissa mulle jälkijunassa. Valitus siis tuotti tulosta. Soitin sinne DVDBoxOfficeen ja selostin tilanteen. He sanoivat, että heillä on joitain ylimääräisiä bonus-levyjä, mutta voivat lähettää sellaisen vain uuden tilauksen yhteydessä. Tilasin Ikarugan eli nyt odotellaan sitten Ikarugaa + Zeldan bonuslevyä. Tilaus piti tehdä puhelimessa luottokortin numeron avulla. Huh. Rankka homma, mutta onnistuipa.

WindWaker on edelleen alkuvaiheessa, kun muut hommat vie kaiken ajan. Noh, kunhan joku sateinen vapaapäivä osuu kohdalle...
 
Hitsi, kun mulle tuli kauhee Zelda kuume pari päivää sitten! Pitäis vaan hommata GC, rahaa kyllä löytyy sen verran, että jää vielä ihan kohtuullisesti käteenkin, vaikka masiinan pelineen ostais. Toki kesä työkin jo kolkuttaa ovella. Ja nyt kun on tarjolla kaksi Zeldaa samassa paketissa, enkä ole sitä edellistäkään etes pelannut. Kolmonen snessillä, oli kyllä niin unohtumaton kokemus aikanaan. Ainut vaan, että viitsiikö ostaa toista masiinaa tuohon pöydälle hurisemaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Hitsi, kun mulle tuli kauhee Zelda kuume pari päivää sitten! Pitäis vaan hommata GC, rahaa kyllä löytyy sen verran, että jää vielä ihan kohtuullisesti käteenkin, vaikka masiinan pelineen ostais. Toki kesä työkin jo kolkuttaa ovella. Ja nyt kun on tarjolla kaksi Zeldaa samassa paketissa, enkä ole sitä edellistäkään etes pelannut. Kolmonen snessillä, oli kyllä niin unohtumaton kokemus aikanaan. Ainut vaan, että viitsiikö ostaa toista masiinaa tuohon pöydälle hurisemaan.

Minulla on samanlainen vaihe päällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Ainut vaan, että viitsiikö ostaa toista masiinaa tuohon pöydälle hurisemaan.

Suosittelen lämpimästi jos sulla ei muita löydy kuin snessi... ja onhan cubelle paljon muitakin hyviä pelejä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Suosittelen lämpimästi jos sulla ei muita löydy kuin snessi... ja onhan cubelle paljon muitakin hyviä pelejä

Retro vehkeitä en varsinaisesti pelaile (snes kuuluu niihin), mutta pöydällä hyrrää jo Xbox. Tietysti voisin käytettynä ostaa Cuben, varsinkin, jos joku ylittää mun huuto.netsissä oleva tarjouksen DC:tä. Alkaa pikku hiljaa kaduttaan tuon DC:n huuto, mutta voihan joku innostua vaikka vaihtokauppaan, jos tuo laite mulle tulee.
 
Ylös Bottom