Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Sain viimein selvitettyä asian ja bonus-levy lähti postissa mulle jälkijunassa. Valitus siis tuotti tulosta. Soitin sinne DVDBoxOfficeen ja selostin tilanteen. He sanoivat, että heillä on joitain ylimääräisiä bonus-levyjä, mutta voivat lähettää sellaisen vain uuden tilauksen yhteydessä. Tilasin Ikarugan eli nyt odotellaan sitten Ikarugaa + Zeldan bonuslevyä. Tilaus piti tehdä puhelimessa luottokortin numeron avulla. Huh. Rankka homma, mutta onnistuipa.

WindWaker on edelleen alkuvaiheessa, kun muut hommat vie kaiken ajan. Noh, kunhan joku sateinen vapaapäivä osuu kohdalle...

Voin allekirjoittaa tuon koko viestin. Eli bonus levy tulee sitten joskus seuraavan tilauksen yhteydessä. Soitin tänään ja puhuin homman kuntoon. Kun valitin asiasta aikoinaan, vastasivat heti ekaksi, että soita tänne niin selvitetään. Pelaamaan en ole kerennyt (snookerin mm vievät kaiken ajan), mutta säästyipä 15 euroa..
 
Slash80, Paavi88: Koska olen "upgreidaamassa" Cubeani platinan väriseksi, olisi entinen nyt myynnissä sopivaan hintaan.

Myynti-ilmoitus löytyy Ostan/Myyn/Vaihdan Sectiolla...
 
Juuri maksoin konsolinetille tilauksen.
Harmittaa kun en Ocarinaa aikoinaan päässyt läpi, mutta nytpä on viimein mahdollisuus. Tiedä vaikka Wind Waker joutuisi odottamaan vuoroaan...:)
 
euroopan nintendo vaihtoi julkaisupäivän taas 3.5, joten myös konsolinetin julkaisulistaa voisi päivittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Toivotaan, että tilaajat saavat jo perjantaina, eikä vasta seuraavan viikon alusta.

miten niin toivotaan? ketka sitä muka toivoisi? me kaupoista varanneet ja noutajat tietenkin haluamme päästä tänne kertomaan kuinka täydellinen peli on ja harmi että te saatte sen vasta viikonlopun jälkeen! :D

no ei, kaikki Nintendoitit ja Zelda-fanit pitää yhtä! kaikilla on oikeus nauttia näistä mestariteoksista! (tosin joillain aiemmin kuin toisilla)
 
Eiköhän tilaajatkin nuo pelit ajallaan
saa kun ainakin isoimmat jälleenmyyjät saavat pelin jo tiistaina varastoihinsa.
 
Konsolinet aloitti "lähetyksien valmistelun" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) jo viime perjantaina.
 
Eräällä toisella keskustelu alueella joku kehui jo saaneensa Zeldan, tiedä sitten oliko totta. No toivottavasti tulis nyt pian, vaikka ennen vappua.
 
Suomen oma Amo ei ole omia zeldojaan saanut vielä...

eli odottelevat tiistaiksi sitä.

näin tehtiin tyhjiksi ainakin amolta tulleet zeldapelit.
jälleenmyyjät (MINÄ!!) saavat keskiviikkona omansa jos
pelit tulee amolle huomenna (tiistaina)

T: Scorp
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Konsolinet aloitti "lähetyksien valmistelun" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) jo viime perjantaina.

Pitäähän ne pakkauksetkin valmiina olla;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
Eräällä toisella keskustelu alueella joku kehui jo saaneensa Zeldan, tiedä sitten oliko totta. No toivottavasti tulis nyt pian, vaikka ennen vappua.

No ainakin Itävallasta noita pelejä saa jo, että jos hän olisi tilannut sieltä :)
 
Konsolinet ilmoittaa että vielä 40 kappaletta on bonusdiscejä jäljellä (päivitetty 23.4.-03). Kyllä niitä taitaa riittää muillekin kuin ennakkovaranneille. Zeldan julkaisu lähestyy ja minä raukka joudun odottamaan yhdenteentoista päivään asti. On silloin nääs synttärit ja menin toivomaan tuota peliä synttärilahjaksi. No, jääpähän baarikierros tekemättä (tai sitten ei).
 
Minä olen ihan pihalla tuosta 50/60hz jutusta, mutta tarkoittaako tuo samaa, kuin tv tukee ntsc:tä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Minä olen ihan pihalla tuosta 50/60hz jutusta, mutta tarkoittaako tuo samaa, kuin tv tukee ntsc:tä?
No jos tukee NTSCtä niin eiköhän 60Hz tuki silloin löydy. :D

Voi toki löytyä muutenkin vaikkei töllö tue NTSCtä.
 
Ylös Bottom