Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Sanokaa ettei se ole totta!!!!!!!!!!!!
Huomenna tulee Zelda poikineen ja aioin pelata ensin ocarinat läpi ja vasta viimeiseksi Windwakerin. Nyt suunnitelmani meni myttyyn ja elämä on pilalla!!!!!!!!!!!!!

Meiän talossa on kyllä 6-telkkaria, mutta kaikki on niin vanhoja rupsuja ettei ne osaa käyttää 60hz-moodia.
Näyttää siltä että pääsen Bonusdiskin sisältöön käsiksi vasta kun ostan uuden telkkarin. Kalliiksi tulee tämä pelaaminen...:(
 
En varmaan saa nukuttua tänä yönä. Jännittää niin paljon :D
harmi kun on huomenna koulussa täysimittainen päivä :(
 
Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Sanokaa ettei se ole totta!!!!!!!!!!!!
Huomenna tulee Zelda poikineen ja aioin pelata ensin ocarinat läpi ja vasta viimeiseksi Windwakerin. Nyt suunnitelmani meni myttyyn ja elämä on pilalla!!!!!!!!!!!!!

Meiän talossa on kyllä 6-telkkaria, mutta kaikki on niin vanhoja rupsuja ettei ne osaa käyttää 60hz-moodia.
Näyttää siltä että pääsen Bonusdiskin sisältöön käsiksi vasta kun ostan uuden telkkarin. Kalliiksi tulee tämä pelaaminen...:(

Tähänkin boardiin voisin sanoa vanhoista töllöistä että myin muutama vuosi sitten kaverilleni n 15v vanhan saloran ja esim dreamin PSO toimii 60Hz.

Siitä vaan kokeilemaan toimiiko omasi ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Itseltäni löytyy myös Pal60 tuki.
Onko joku kysynyt knsolinetiltä, että lähtivätlö kaikki pelit tänään?
Olisipa jo huomenna perillä.

Olen kysynyt. Lähtivät tänään, mutta toivottavasti ennen klo 17.00 lähettivät, että kerkiäisi mitä pikimmiten uusiin koteihinsa :D .

Postin nettisivujen mukaan paketti olisi minulla täällä tampereella huomenna (jos lähetetty tänään ennen 17.00) ja konsolinetin sähköpostin mukaan perjantaina. toivottavasti postin sivut olisivat oikeassa :)
 
Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Tähänkin boardiin voisin sanoa vanhoista töllöistä että myin muutama vuosi sitten kaverilleni n 15v vanhan saloran ja esim dreamin PSO toimii 60Hz.

Siitä vaan kokeilemaan toimiiko omasi ;)
Toivoa on siis sittenkin. Eikös tuohon 60hz moodiin tarvi myös RGB-kaapelin? Minulta kyllä semmoinen löytyy, mutta sillä on jotain mun telkkareita vastaan. Toimii katos kunnolla vain yhdessä.
 
Tuliko teille Konsolinetistä mailia, jossa kerrottiin paketin lähetyskoodi ja että paketti on lähtenyt yms.? Itselleni ei ainakaan ole mitään sellaista tullut.
 
Mie oon tilannu playeronesta... ja tuli posti jossa kerrottiin että on lähetetty matkaan ja BONUSDISKIN KANSSA!!!!!

Mutta edelleen "ahdistelee" että saanko sen viikonlopulle. Arrghh... *repii hiuksian*
 
Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Näyttää siltä että pääsen Bonusdiskin sisältöön käsiksi vasta kun ostan uuden telkkarin. Kalliiksi tulee tämä pelaaminen...:(

Pelkkä RGB-kaapelin hankkiminen riittänee, jos televisiosi tukee sitä.
 
Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Pelkkä RGB-kaapelin hankkiminen riittänee, jos televisiosi tukee sitä.

Edelleenkään 60Hz tilaan EI tarvita RGP-kaapelia. Älkää levittäkö väärää tietoa. Parempi olla hiljaa kun puhua paskaa.
 
Re: Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
Edelleenkään 60Hz tilaan EI tarvita RGP-kaapelia. Älkää levittäkö väärää tietoa. Parempi olla hiljaa kun puhua paskaa.

Osaatko kenties lukea? Ilmeisesti et.

JOS televisio ei muuten tue 60hz-tilaa, niin RGB-kaapelilla tukee.
 
Tuleeko konsolinetistä mitään ilmoitusta kun peli lähetetään, vai koskeeko tuo ilmoitus vain paketteja? Itse tilasin ekaa kertaa konsolinetistä, ja sielä tuntuu systeemit vähän poikkeavan muista netti kaupoista, joita olen käyttänyt. Joistain paikoista tulee tilausvahvistus vasta kun on maksanut (käytettäessä verkkomaksua), konsolinetistä ei ilmeisesti sellaista tule, vai?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tuleeko konsolinetistä mitään ilmoitusta kun peli lähetetään, vai koskeeko tuo ilmoitus vain paketteja? Itse tilasin ekaa kertaa konsolinetistä, ja sielä tuntuu systeemit vähän poikkeavan muista netti kaupoista, joita olen käyttänyt. Joistain paikoista tulee tilausvahvistus vasta kun on maksanut (käytettäessä verkkomaksua), konsolinetistä ei ilmeisesti sellaista tule, vai?

tilausvahvistus tuli ainakin mulle silloin kun tilauksen tein. Mutta miettikää, se tulee EHKÄ HUOMENNA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ääh...tää zeldan odottaminen syövyttää mun aivot....pakko....jaksaa...vielä....päivä............................................toivottavasti....ei...kolmea... :)
 
Re: Re: Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Osaatko kenties lukea? Ilmeisesti et.

JOS televisio ei muuten tue 60hz-tilaa, niin RGB-kaapelilla tukee.

Ei muuten varmasti tue. Kuka helvetti tuollaista väittää? Ei televisiota saa tukemaan sitä 60Hz-tilaa kirveelläkään ellei se sitä tue. Voin tunkea mihin vaan Nokian televisioon vaikka sata erilaista kaapelia saamatta todellakaan 60Hz-tilaa laitteeseen, johtuen siitä yksinkertaisesta asiasta että missään Nokian televisiossa ei sellaista ole. Näin esimerkiksi.

edit: kävinpä kokeilemassa Cubea ja PS2ta RGB:llä tuohon alakerran Nokiaan eikä se 50Hz siitä mihinkään muutu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Ei muuten varmasti tue. Kuka helvetti tuollaista väittää? Ei televisiota saa tukemaan sitä 60Hz-tilaa kirveelläkään ellei se sitä tue. Voin tunkea mihin vaan Nokian televisioon vaikka sata erilaista kaapelia saamatta todellakaan 60Hz-tilaa laitteeseen, johtuen siitä yksinkertaisesta asiasta että missään Nokian televisiossa ei sellaista ole. Näin esimerkiksi.

edit: kävinpä kokeilemassa Cubea ja PS2ta RGB:llä tuohon alakerran Nokiaan eikä se 50Hz siitä mihinkään muutu.
Miksi ihmeessä Nokia ei ole laittanut siihen 60Hz tilaa? Tai edes, että ne televisiot tukisivat sitä? Oliko se niin, että televisiot ovat yleensä 100Hz:siä? (En tiedä kauheasti television hertseistä ;) )
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Miksi ihmeessä Nokia ei ole laittanut siihen 60Hz tilaa? Tai edes, että ne televisiot tukisivat sitä? Oliko se niin, että televisiot ovat yleensä 100Hz:siä? (En tiedä kauheasti television hertseistä ;) )

Televisiot ovat yleensä sellaisia jotka tukevat joko vain 50Hziä, sekä 50Hzä että 60Hziä, tai sitten vielä noiden lisäksi 100Hziä. Mutta jos televisio ei tue 60Hz niin se ei tue sitä millään lisälaitteella. Kaikista vähiten hikisellä kaapelilla :P

Se muuten miksi Nokia aikoinaan päätti että 60Hz on turha, ihmettelenpä. Mutta nykyään alkaa melkein kaikissa PAL-televisioissa olla sekä 50- että 60Hz-tuki.
 
Heh, on se kyllä luxusta ku meikän eläkeiässä oleva Finluxi tukee kuuskymppistä... aijjai...:p

Niin sitä vielä että konsolinetistä ei tule muuta kuin tilausvarmistus(heti tilauksen tehtyäsi), muita viestejä on turha odottaa.
 
Re: Re: Re: Re: Bonusdiskin pelit vaativat 60hz toimiakseen?!?!?!?!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Osaatko kenties lukea? Ilmeisesti et.

JOS televisio ei muuten tue 60hz-tilaa, niin RGB-kaapelilla tukee.

No huh huh. Eli televisiion ilmestyy 60Hz tuki kun siihen pistää rgp-kaapelin kiinni. Et kyllä usko tuohon itsekään.
 
Ylös Bottom