Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Mun töllön takana lukee 50Hz, mutta hyvin se on pyörittänyt 60Hz tilaa rgb kaapelilla. Että mulla ei pitäisi ainkaan olla ongelmia.
 
Siis tv ei välttämättä tue ntsc:tä, mutta pystyy silti 60Hz moodiin. Silloin kyseessä on PAL60 standardi.

Muuten, jos tv:n takana lukee jokin hertsimäärä, tarkoittaa se mitä todennäköisimmin tv:n tarvitseman sähköverkon taajuutta. Suomessa sähköverkon taajuus on 50Hz.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Ikivanha Finluxini suostuu ainaskin Xboxilla 60Hertzin systeemiin, joten kait se sit toimii...:(

Vanhat Finluxit ja Luxorit tukevat tosiaan 60Hziä. Siis jopa ihmeen vanhoissa televisioissa on tuo tuki.
 
Tuli vaan mieleen että Link on vasen kätinen.

Onko kukaan muu "pistäny silmään" että Link on vasen kätinen?
 
Mistähän tuon herzi-määrän oikein saisi ongittua tietoonsa, kun ei ohjekirjassakaan lue? Ostettu muutama viikko sitten, 21" Philipsin televiisio.:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Mistähän tuon herzi-määrän oikein saisi ongittua tietoonsa, kun ei ohjekirjassakaan lue? Ostettu muutama viikko sitten, 21" Philipsin televiisio.:confused:
Jos kaupasta olet ostanut, niin luulis, että niinkin uudesta telkkarista löytyy tietoa netistä, joten google käteen ja etsimään. Luulis tosin, että jos tuki löytyisi, niin siitä mainittaisiin ohjekirjassa.
 
No jos tämmönen noin 3 vuotta vanha 21" akai pystyy näyttään 60 Hz niin kyllä varmaankin myös pari viikkoo vanhakin pystyy :D

Wind Wakerit muuten lähti tänään konsolinetistä tulemaan, mutta harmiksi esim täällä tampereella ne ovat vasta perjantaina :(
 
No tuo ohjekirja nyt ei kerro edes mitä kaikkea televiisio tukee, joten siitä voinee vetää johtopäätöksiä;) Onkohan jotain tapaa testata tätä pleikkarilla tai xboxilla vaikka?

EDIT: On se ******* kun ei edes Philipsin omilla kotisivuilla mitään sanota!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
No jos tämmönen noin 3 vuotta vanha 21" akai pystyy näyttään 60 Hz niin kyllä varmaankin myös pari viikkoo vanhakin pystyy :D

Wind Wakerit muuten lähti tänään konsolinetistä tulemaan, mutta harmiksi esim täällä tampereella ne ovat vasta perjantaina :(

Juu, eli Zeldaa saa siis jo Konsolinetistä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Juu, eli Zeldaa saa siis jo Konsolinetistä!

Juu ainakin ennakkotilaajille lähettivät tulemaan että olis julkaisupäiväksi kotona ja monista euroopan maista on saanut jo yli viikon :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Olin jälleen oikeassa.
Shigge

Juu. jossain pelilehden kuvassahan sillä oli N64 ohjain jonka ristiohjain ja napit olivat "väärillä puolilla" :)
 
Mulle oli tänään tullu ennen yhtä sähköposti playerone:sta että mun Zelda on postitettu bonusdiskin kanssa, eli saattaa olla jo huomenna perillä!!!!
 
Kokeilin juuri omaa kolme vuotta vanhaa 21" Philipsiä (kakkos peli tv), 60hz mode päällä Xboxin pelejä ja ihan normaalilta näytti, eli pitäis pelittää sitten cobellakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Kokeilin juuri omaa kolme vuotta vanhaa 21" Philipsiä (kakkos peli tv), 60hz mode päällä Xboxin pelejä ja ihan normaalilta näytti, eli pitäis pelittää sitten cobellakin.

Kyllähän se minullakin näyttää ihan normaalilta:)
 
Itseltäni löytyy myös Pal 60 tuki.
Onko joku kysynyt konsolinetistä, että lähtivätkö kaikki pelit tänään?
Olisipa jo huomenna perillä.

EDIT: Kuinka pystyinkään tuollaisiin kirjoitusvirheisiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jepjep

60Hz tila Xboxilla toimii aivan normaalisti, jotenka ei pitäisi olla murehtimista täälläkään päin.
 
Ylös Bottom