Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Re: Huijausta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Joo, näin minäkin oletin, kun sen tilauksen tuolta DVD Box Officesta tein. Tänään sain kuitenkin kuulla, että kaikki bonus-discit on menneet amerikan ihmemaan markkinoille eikä oma ennakkotilaukseni sisälläkään diskiä. HUIJAUSTA!

No oli tämäkin tottakai arvattavissa, kun nuo amerikkalaiset todella olivat noiden bonuksien perään niin muille ei säästellä niitä :(
 
Omani tilasin juuri myös dvdboxofficesta! 45 euroa ei todellakaan ole paha hinta, ottaen vielä huomioon että saan pelin melkein 2kk aiemmin kuin se euroopassa ilmestyy! Ylistetty olkoon Freeloader :)
 
Re: Huijausta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Joo, näin minäkin oletin, kun sen tilauksen tuolta DVD Box Officesta tein. Tänään sain kuitenkin kuulla, että kaikki bonus-discit on menneet amerikan ihmemaan markkinoille eikä oma ennakkotilaukseni sisälläkään diskiä. HUIJAUSTA! Tässä alla saamani viesti:


"Hello,

We are very sorry but your order did not include the bonus disc.,

We do apologize, unfortunately, the bonus discs for the Legend of Zelda
were extremely allocated throughout North America. Our web site has always
stated that if you pre order the game, you would become eligible for the
bonus offer, but never guaranteed it.

We have done our very best to accommodate everyone with what was available.


Once again we do apologize for any inconveniences this may have caused.

Thanks"
Huijaustapa hyvinkin.;)
 
Tuosta Japani-julkaisua vaivanneesta 3rd party muistikorttiongelmasta ei ole näkynyt kommentointia enää missään eli voi kai olettaa että ongelma on korjattu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa
Tuosta Japani-julkaisua vaivanneesta 3rd party muistikorttiongelmasta ei ole näkynyt kommentointia enää missään eli voi kai olettaa että ongelma on korjattu?

Kyllä varmaan jo japanin kakkos painoksessa oli korjattu, ellei nintendo juuri halua sitä että pitää ostaa ainoastaan aitoja kortteja ;)
 
Dvdboxoffice

Vai olis bonus diskit menny kaikki Ameriikkaan...vai oliko tuo aprillia? ;) Tässä oma tilausvahvistukseni:

Item Sent B/O Subtotal

--------------------------------------------------------------------------------


Legend Of Zelda: The Wind Waker 1 0 $47.97
PROMOTIONAL DISC: Ocarina of Time/Ocarina of Time: Master Quest 1 0 $.00

--------------------------------------------------------------------------------

No katotaan miten käy...näinä päivinä...
 
Oma Zeldani tuli tänään (tilasin tammikuussa btw.) boxofficesta ja eipä tullut bonuslevyä :/

Paskempi homma..
 
Re: Huijausta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Joo, näin minäkin oletin, kun sen tilauksen tuolta DVD Box Officesta tein. Tänään sain kuitenkin kuulla, että kaikki bonus-discit on menneet amerikan ihmemaan markkinoille eikä oma ennakkotilaukseni sisälläkään diskiä. HUIJAUSTA! Tässä alla saamani viesti:


"Hello,

We are very sorry but your order did not include the bonus disc.,

We do apologize, unfortunately, the bonus discs for the Legend of Zelda
were extremely allocated throughout North America. Our web site has always
stated that if you pre order the game, you would become eligible for the
bonus offer, but never guaranteed it.

We have done our very best to accommodate everyone with what was available.


Once again we do apologize for any inconveniences this may have caused.

Thanks"

Voihan prkl. Toi täyttä kusetusta. Kai mä nyt oletin saavani pelit niin kuin kaikkialla muualla.

Tosin tilausvahvistuksessa luki vain Wind Waker, mutta eihän esim. Final Fantasy X:n kuitissa lukenut bonus levy: "Beyond The Final Fantasy".Toivotaan nyt parasta, että bonuslevy tulisi. Oikeasti mä aion tehdä jotain jos levy ei tule, että saan sen.

Outoa kyllä mä en saanut tuota pahoittelu kirjettä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Praevus
Oma Zeldani tuli tänään (tilasin tammikuussa btw.) boxofficesta ja eipä tullut bonuslevyä :/
Paskempi homma..

Jos mulle käy samalla tavalla niin mä aion kyllä lähettää jotain valituskirjeitä DVDBO:lle, varmasti teho lisääntyy mitä useampi tekee niin.

Ehkäpä tässä pitää alkaa boikotoida amerikkalaisia ihan oikeasti.
 
Kyselisin niiltä onnellisilta jolta Wind Waker jo löytyy USA-versiona. Toimiiko ongelmitta freeloaderin kanssa? Mulle on oma kappale tulossa ensi viikolla kun kaveri sen tuolta jenkeistä lähettää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hara
Kyselisin niiltä onnellisilta jolta Wind Waker jo löytyy USA-versiona. Toimiiko ongelmitta freeloaderin kanssa? Mulle on oma kappale tulossa ensi viikolla kun kaveri sen tuolta jenkeistä lähettää.

Itselläni on Usa-cube, joten enpä osaa sanoa.

Kanis, milloin tilasit omasi?
 
Praevos, millon tuli invoice mikäli tilasit dvdboxofficesta?
Mietin vaa, että millonkohan oma seldani olisi tulossa, ku sitä "suht" innolla oottelen :D
 
No hemmetti, sittenhän se voisi realistisesti tullakkin jo huomenissa. Täytyykin nukkua huonosti yö ja alkaa odottelemaan huomisen postia :) Kiitos infosta!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Praevus
Itselläni on Usa-cube, joten enpä osaa sanoa.

Kanis, milloin tilasit omasi?

Aika myöhään...tilasin vasta 23.3. Olisin kyllä jättänyt tilaamatta, jos olisin tiennyt tästä ongelmasta.
 
Re: Re: Huijausta!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis

Outoa kyllä mä en saanut tuota pahoittelu kirjettä.

En mäkään sitä pahoittelukirjettä olisi saanut ellen olisi vartavasten kysellyt, että lähtikö bonus-pelit mukaan. Toivon suuresti, että tuo viesti on BoxOfficen julma aprillipila!
 
Konsolinetissä on jäljellä vielä lisälevyjä 50kpl. (päivitetty 1.4.03) joten pitäkää kiirettä, niin saatte omanne. Ehkä.
 
Välissä täällä on sepitetty että kaikille riittää niitä lisälevyjä ja sitten taas sanotaan että ei niitä riitä kuin pikkusen:confused:
 
Rajoitettu erä niitä on. Pitää tilata ennakkoon jos haluaa olla varma että saa bonuslevyt. Tietenkin jotkut Anttilat jne. saattavat ostaa erän Bonuslevypaketteja jotka sitten menevät julkaisupäivänä onnellisille ostajilleen.
 
Ylös Bottom