Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crap
Loppu on mielestäni aivan upea! Mitä itse olet mieltä?

Toisaalta kun ajattelee, niin voiko tuollaisen lopun jälkeen tehdä uutta Zeldaa, jossa olisi taas sama Ganondorf?

Loppuvastus olisi myös voinut olla ehkä hieman haastavampi, enemmän OoT-tyylinen.

Olihan se ihan mahtava varsinkin jossa oli itse ganondorf (ei siis ganonpuppet)

Tottakai voi tulla, esim. Junior Ganondorf!

Juuri tuota mie pelkäsin että ganondorfin päihittämisestä olisi tulisi saman tapaiseksi kuin OoT, mutta onneksi ei. Sillä jos siitä olis tullut OoT -tyyllinen se olisi jo liikaa toistoa (sillä pakko sanoa että oli siinä sen verran ns. toistoa OoT:stä)
 
Olipa mainio peli. Zelda hakkaa kyllä Metroid Primen vaikkasekin oli loistava.
Mini pelit ovat myös parempia ja niitä on enemän kuin OOtissa.OOT minipeleistä kaipaan eniten sitä hevosen selästä ammuntaa.

SPOLER!!





Vähän meinas mennä hetmot siinä yhes treasurechart hommassa. Linkin omalla saarella. Kun luulin, että pitää vetää ne kaikki palapelit ennenkuin takka sammuu. Vasta kun olin vetänyt about puolet niistä hogasin mitä se link kattoo. No joka tapauksessa. Vaikkei mikään OOT:in kaltanen mullistus olekkaan. Niin täytyy sanoa, että tämä on yksi vuoden merkkitapauksista ainakin minulle.
Huomasitteko että kun seivaa läpivedon jälkeen toiseen guest logiin uuden saven. Saa deluxe pictoboxin heti kättelyssä ja link jättää tunikan narikkaan ja lähtee seikkailuun niissä sinisissä kuteissa jotka sillä on päällä alussa.





SPOILER ENDS!!
 
Nyt se on sitten myyty loppuun. Meinaan tämä Limited edition gold super turbo tupla hyper mega Zelda Euroopassa. Kohta kaupoistaa saa tätä yhden levyn versiota. Tosin tuota tuplaversiota saa varmasti vielä pitkään, onhan monilla kaupoilla pohjattomat varastot (paitsi Gigantilla).

Nintendo of Europe just announced that The Legend of Zelda: The Wind Waker has officially sold out in Europe. It sold out in barely 7 days!
In total there have already been 500.000 copies sold of the game accross Europe.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Nyt se on sitten myyty loppuun. Meinaan tämä Limited edition gold super turbo tupla hyper mega Zelda Euroopassa. Kohta kaupoistaa saa tätä yhden levyn versiota. Tosin tuota tuplaversiota saa varmasti vielä pitkään, onhan monilla kaupoilla pohjattomat varastot (paitsi Gigantilla).

Nintendo of Europe just announced that The Legend of Zelda: The Wind Waker has officially sold out in Europe. It sold out in barely 7 days!
In total there have already been 500.000 copies sold of the game accross Europe.

Nyt sitten odottelemaan arvon nousua vai?
 
Eilen meni sitten läpi. Jos haluaisin provosoida sanoisin, että Cuben ainut mahtava peli. Koska en halua tehdä niin, sanon vain,että olipa hyvä peli (vaikkei ehkä Zelda 1 & 3 veroinen). Siitä huolimatta tänään lähtee mokoma loota pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Eilen meni sitten läpi. Jos haluaisin provosoida sanoisin, että Cuben ainut mahtava peli. Koska en halua tehdä niin, sanon vain,että olipa hyvä peli (vaikkei ehkä Zelda 1 & 3 veroinen). Siitä huolimatta tänään lähtee mokoma loota pois.

No... kaikki zeldathan on saman tapaisia vähät väliä, että onko se 3d vai 2d. Sillä pulmat on saman tyyppisiä, ok mitä nyt joitain pikku uutta tietenkin on, mutta luolistojen propleemat ovat aika saman laiset.
Ja minusta TWW on paras zelda sillä siinä ei jätetty pois melkein mitään hyviä ideoita taikka muuta mikä teki jostakin zeldasta paremman kuin toiset zeldat (ja tässä tapauksessa OoT oli minun suosikki Zelda, ennen TWW)

[Tämä on mun pakko myöntää, vaikka olenkin Zeldojen pikku fani.]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pystyykös tässä pelissä sen läpipelaamisen jälkeen päästä vielä samasta tallennuksesta tekemään jälkeen päin niitä mini-questeja?Jos ei, niin nehän pitänee sitteen heti ruveta pelaamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GBA Fan
Pystyykös tässä pelissä sen läpipelaamisen jälkeen päästä vielä samasta tallennuksesta tekemään jälkeen päin niitä mini-questeja?Jos ei, niin nehän pitänee sitteen heti ruveta pelaamaan.

Voi pelata.
 
Lopultakin läpi. Oli kyllä melkoinen urakka. Taisi olla pisin ja paras peli, mitä on olen ikinä pelannut. No tästä on hyvä jatkaa StarFox loppuun ja sitten aloittaa Ocarina of Time.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ktorni
Lopultakin läpi. Oli kyllä melkoinen urakka. Taisi olla pisin ja paras peli, mitä on olen ikinä pelannut. No tästä on hyvä jatkaa StarFox loppuun ja sitten aloittaa Ocarina of Time.

Annan sellasen vihjeen, että kun alat pelaan OoT niin VARMASTI menee pitempään kuin TWW, koska siinä on pari luolaa "epäreilun" vaikeita/omituisia joissa sulla menee paljon pitempään kuin TWW luolissa.

Jokos joku on saanu Nintendo galleriaan kaikki figuurit?
Itse olen vasta saanut Outset Islandin figuurit kasaan ja tällä seuraavana olisi aikomuksena Windfall Islandin figuurit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Mitä? Onko jossain jo myynnissä Zelda ilman bonus levyä?

Niitä ilmeisesti on.. siis bonusta, bonusta.
Tänään aion hakea omani, ihan Jyväskylän Anttilaan asti en taida kuitenkaan lähteä;)
 
Ylös Bottom