Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Hitto soikoon, sekä Metroid että Zelda odottamassa pelausta ja ryypätäkin pitäisi vielä tänään! Pakko ilmeisesti hakata Zeldaa viittä vaille kuuten asti ja sitten juosta alkoon tuhatta ja sataa hakemaan viskiä..

Veikkaisin, ettei minulla ole koskaan ollut näin positiivisella tavalla yhtä v-mäinen tilanne kuin nyt. :p

Etkä taida olla ainoa. Minulla on tismalleen sama tilanne, paitsi juomiset on melkein kaikki ostettuna.
 
Kävin noutamassa Zeldan Konsolinetin noutopisteestä, ripeää toimintaa kiitos siitä! Mielelläni istuisin vapun Zeldan kanssa ilman ihmiskontakteja, mutta muutto on edessä ja Cube on jo paketoitu - enkä sitä jaksa sieltä enää ottaa esiin.

Luukusta oli rojahtanut pari GBA-peliä, joten jotain uutta pääsee jossain vaiheessa pelaamaan... täytyy kai kiusakseni tutkailla Zeldan ohjekirjaa ja pyrkiä näin vappuna jollain keinoa unohtamaan että Zeldan pelaaminen ei vielä onnistukaan :).
 
Hyvin toimi Konsolinetin ja postin yhteistyö kun Tampereellakin löytyi postiennakon lunastuslappunen postilaatikosta jo puolenpäivän aikaan. Eipä haittaa enää ettei rannemurtuman takia uskalla baareihin lähteä. Helpotuksekseni huomasin että Cuben ohjain pysyy kuitenkin kädessä :D

Juuri kun äsken pääsin hahmonluonnista introon, niin äiti hyökkäs imurin kanssa ovesta :mad: Nojaa nyt uus yritys ennenkun matsi alkaa. Kuluu se wappu näinkin (surkee sää muutenki ;) )
 
Jeesh, en jaksanut uskoa että tänään perille saapuisi, mutta tuli sittenkin... Pari tuntia vasta takanapäin, alku mennyt tutkiskeluun ja alun harjoitteluihin - tämän pelin kanssa en aio hätiköidä!

:D
 
No niin kiitokset vain konsolinetille, sillä Zelda saapui tännekin. Alkuteksteissä meinasin purskahtaa itkuun kun kuulin klassisen Hyrule-musiikin.

Pelin grafiikka on upeinta mitä olen missään pelissä koskaan nähnyt. Piste. Olen varma, että myös ne henkilöt jotka ovat haukkuneet peliä Celdaksi, tulevat pyörtämään puheensa jos vain itse peliä kokeilevat. Enpä taida lähteä kaupungille ryyppäämään tänä vappuna... Mutta onneksi on janojuomana mäyräkoira ihanaa olutta :D
 
Wind Waker tuli postissa, mutta pisti vähän ihmetyttämään tuo "60Hz only" noiden bonusten kohdalla. Pelaan semmoisella suht uudella pikkutelkkarilla ilman tuota RGB-kaapelia, scartilla siis, eli toimiikohan ne silloin ollenkaan? Pitäiskö ostaa RGB-kaapeli? En pääse vielä testaamaan kuinka ne pelittää...oishan tuolla tietenkin tommonen Sonyn laajakuvatöllökin, joskohan sillä toimis paremmin. En vaan tajua noista hertseistä hölökäsen pöläystä, voiskohan joku vähän valottaa asiaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
Lueskele tätä ketjua muutama sivu taaksepäin.
Joo, olihan siellä näköjään juttua tuosta...mutta ihmetyttää vaan tuo 60hz pelleily. Miksei ne bonukset voi toimia normaalisti telkkarista riippumatta niinku tuo Wind Wankkeri? Ei voi yksinkertainen ihminen ymmärtää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Osaisiko joku vastata?:rolleyes:

Öö...Zeldasta en vielä tiedä kun se on tossa koko ajan päällä :p , muuta ainakin mulla mario kysyy aina haluuko pistää 60 Hz, Metroid taasen ei kysy.
 
Kiitokset Konsolinetille nopeasta toimituksesta. Nyt on peliä semmonen n. 6h takana ja hyvältä vaikuttaa. :)
 
Vappuja vaan kaikille! Sen verran kommentoisin tätä hertsiasiaa, etten voi ymmärtää miksi joku tyytyisi 50 Hz peleihin. Mutta toisaalta - juohan ne jotkut Lasoliakin..

Siinä vaiheessa, kun kaikki PAL pelit tukee 60 Hz, voi jo harkita jenkkikoneiden vaihtamista PAL-versioihin. Tosin se vaatii vielä dollarin kurssin selvää nousua, jotta kannattaisi.

Mutta joo. Kyllä jenkki-ntsc 60Hz pelit ainakin yleensä näkyy RGB-kaapelilla, vaikka TV ei muuten tuota tilaa tukisikaan. PAL 60 Hz on mulle tuntematon juttu. Kummastakohan tän Zeldan kohdalla on kysymys?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jölsi
Wind Waker tuli postissa, mutta pisti vähän ihmetyttämään tuo "60Hz only" noiden bonusten kohdalla. Pelaan semmoisella suht uudella pikkutelkkarilla ilman tuota RGB-kaapelia, scartilla siis, eli toimiikohan ne silloin ollenkaan? Pitäiskö ostaa RGB-kaapeli? En pääse vielä testaamaan kuinka ne pelittää...oishan tuolla tietenkin tommonen Sonyn laajakuvatöllökin, joskohan sillä toimis paremmin. En vaan tajua noista hertseistä hölökäsen pöläystä, voiskohan joku vähän valottaa asiaa?


Ei töllösi uutuus mitään kerro. ota selvää onko siinä 60-hz pal tuki. emme osaa kertoa sitä sinulle sen perusteella että televisiosi on uusi. etkä myöskään tarvitse rgb:tä jotta saisit 60hz kuvan.
 
Tänään on tullut pelattua muutaman tunnin ja täytyy myöntää, että jäin koukkuun :)

Ennakkoluulot olivat negatiiviset koska edellinen Zelda mitä olen pelannut oli joku NES-aikainen Zelda josta en pitänyt. No, nyt ovat ennakkoluulot karisseet kun uusin peli tuntuu maukkaalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Ensimmäisen kerran jälkeen peli kysyy automaattisesti haluatko 60- vai 50-moden, eli ei tarvitse pidellä pohjassa..
Kysyin kylläkin sitä että onko se 60Hz:n mode sitten aina päällä, sitä ei tartte joka kerta laittaa ku käynnistää pelin.prkl.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Kysyin kylläkin sitä että onko se 60Hz:n mode sitten aina päällä, sitä ei tartte joka kerta laittaa ku käynnistää pelin.prkl.

kaikissa 60hz-pal:ia tukevissä peleissä pitää joka kerta laittaa erikseen, vaikka se automaattisesti sitä kysyykin. tosin, jos ei vastaa johonkin puoleen minuuttiin, se valitsee 60hz automaattisesti
 
Oli hymyssä pitelemistä, kun Konsolinet hoiti homman taas kunnialla kotiin.

Mutta peliä en ole vielä ehtinyt kauaa pelata. Ei ole vasta kun alkupaikasta lähdetty, kun meni vähän viihteelle tuo eilinen päivä. Nyt taas on semmoinen tunne, että Zelda lähtee kohta tulille - hirveät himot iski :)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
tosin, jos ei vastaa johonkin puoleen minuuttiin, se valitsee 60hz automaattisesti
Siis se valitsee 50hz automaattisesti, koska se on täällä standardi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Siis se valitsee 50hz automaattisesti, koska se on täällä standardi.

Ei välttämättä... Olen muutaman kerran ainakin Metroidin kanssa myöhästynyt tuosta valinnasta, jolloin se ilmoittaa valinneensa 60hz-moodin. Zeldalla kokeilin äsken tuota, mutta se ei kerro, minkä moodin se säätää automaattisesti päälle.
 
Ihmeiden aika ei ole ohi! Vanha Thomson-merkkinen telkkarini kykenee sittenkin 60Hz jutskaan. Nyt on n. 3 tuntia Ocarina of timea pelattu. Windwakerikin on aloitettu, mutta tarkoituksena on pelata ensin Ocarina.

Hyvä juttu noi Bonusdiskin Zelda-pelit. Minulla onnettomalla jäi N64 aikoinaan hankkimatta, mutta nyt voin matkata ajassa taakse päin ja pelata näitä klassikko pelejä! GRRRREAT!!!:D
 
Ylös Bottom