Vastaus: The Legend of Zelda: Twilight Princess
Varokaa spoilereita. Tagin käyttö olisi liioiteltua.
Nyt olen rauhallisesti ottanut parikymmentä tuntia. Kolmannen luolaston jälkeen meno muuttui todella, nyt laajasta maailmasta saa jotain irtikin. Alussa pelaajaa juoksutettiin minusta vähän hölmösti, Link oli alusta lähtien aika kova jantteri (mm. kolmensadan rupian rahapussi), ja tekemisen puute vähän vaivasi todella laajalta tuntuvalla pelialueella. Kaksi ekaa luolastoa olivat aika köykäisiä. Kolmannen temppelin suunnittelu nosti hiukkasen rimaa ja oli Water Templeksi ihan siedettävä (ei oikeastaan vituttanut ollenkaan). Nyt uusien taitojen ansiosta maailmasta saa enemmän irti, ja Zelda-peli palautuu uomiinsa. Tuntuu siltä, että alussa olisi vähän kiirehditty pelipeliin: väittäkää, mitä väitätte, mutta minusta peli lähti suhteessa liian nopeasti liikkeelle. Olisin kaivannut kunnon opetteluvaihetta. Nyt ei nähty miekkataiturin oppitunteja, ja puumiekkavaihe jäi lyhyeksi. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että peli olisi kaivannut vieläkin lisää kehitysaikaa, sillä ekstratauhkaa tuntuu olevan vähän. Taitaa kuitenkin olla myös niin, että sitä tauhkaa paljastuu lisää pelin edetessä.
Melontakohtaus oli räjäyttää pääni. En tiedä, miksi, olen minä upeampaa grafiikkaa nähnyt, mutta ehkä messevät vesimassat jotenkin vain saivat tehtyä vaikutuksen.