Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

Peli on kyllä edelleen loistava ja on nautinto pelata PS5 60fps. Kyllähän tästä pelistä huokuu tekijöiden rakkaus aiheeseen ja se sitten tarttuu helposti pelaajaan. Tämä on kaikista virheistä huolimatta edelleen helposti 10 peli ja helposti yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä.
 
cross-save ei itsellä toimi. Olen tehnyt kaikki ohjeiden mukaan. Ladannut sekä ps4, että ps5 versiot pelistä. Tallentanut versio 4.0 tallennuksen ps4 versioon. Luonut tilin CD Projekt Redin nettisivuille saanut palkinnot, tehnyt saman PS5 versiolle ja mitään tallennusta ei löydy? Ps4 version tallennukseen ei myöskään ole ilmestynyt pilvikuvaketta vaikka olen yrittänyt ladata sen monta kertaa. Molemmissa versioissa löytyy myös kaikki DLC;t
 
cross-save ei itsellä toimi. Olen tehnyt kaikki ohjeiden mukaan. Ladannut sekä ps4, että ps5 versiot pelistä. Tallentanut versio 4.0 tallennuksen ps4 versioon. Luonut tilin CD Projekt Redin nettisivuille saanut palkinnot, tehnyt saman PS5 versiolle ja mitään tallennusta ei löydy? Ps4 version tallennukseen ei myöskään ole ilmestynyt pilvikuvaketta vaikka olen yrittänyt ladata sen monta kertaa. Molemmissa versioissa löytyy myös kaikki DLC;t
Kuulostaa aivan samanlaiselta tilanteelta, kuin itsellänikin oli. Olin jo aivan varma, että homma ei vain toimi minun kohdallani. Sitten kuitenkin sain homman lopulta onnistumaan, kun tarpeeksi säädin ja uudelleen kokeilin. Harmi kun en enää muista mitä tarkalleen tein, että onnistui, kun tuo sinun tilanteesi kuulostaa aivan samalta kuin itselläni oli. Kannattaa varmaan kuitenkin jatkaa vielä uudelleen yrittämistä. Jossain vaiheessa vain huomasin itsekin, että se pilvikuvake olikin sinne jollain konstilla tullut. Olisikohan voinut liittyä versioiden päivityksiin, tuo onnistuminen lopulta? Olisikohan ollut niin, että piti olla myös uusimmalla PS4-päivitetyllä versiolla ensin ladattu tallennus, ja tehty sillä vielä uusiksi PS4-tallennus.
 
cross-save ei itsellä toimi. Olen tehnyt kaikki ohjeiden mukaan. Ladannut sekä ps4, että ps5 versiot pelistä. Tallentanut versio 4.0 tallennuksen ps4 versioon. Luonut tilin CD Projekt Redin nettisivuille saanut palkinnot, tehnyt saman PS5 versiolle ja mitään tallennusta ei löydy? Ps4 version tallennukseen ei myöskään ole ilmestynyt pilvikuvaketta vaikka olen yrittänyt ladata sen monta kertaa. Molemmissa versioissa löytyy myös kaikki DLC;t
Lopulta onnistui kun latasin pelin kolmannen kerran alkuperäiseen pleikkari 4. Silloin pilvitallennuksen kuvake tuli ekalla yrittämällä ja löytyi siten myös PS5 puolelta. Kovin vaikeaksi tehty asia joka pitäisi toimia automaattisesti.
 
Varmaan olis käynyt sekin että asentanut ps4 version ihan sinne ps5lle ja sitten jälkeenpäin asentanut sen ps5 version, se siis niille joilla ei enää löydy alkuperäistä ps4sta, ite jos tän joskus alotan ps5lla nii vedän ihan alusta fresh savella ku on jo muutama vuosi aikaa pelistä. Tai onhan siinä NG+ että siinä mielessä olis ehkä se tallennus ihan hyvä olla.
 
Varmaan olis käynyt sekin että asentanut ps4 version ihan sinne ps5lle ja sitten jälkeenpäin asentanut sen ps5 version, se siis niille joilla ei enää löydy alkuperäistä ps4sta, ite jos tän joskus alotan ps5lla nii vedän ihan alusta fresh savella ku on jo muutama vuosi aikaa pelistä. Tai onhan siinä NG+ että siinä mielessä olis ehkä se tallennus ihan hyvä olla.
Itse ajattelin ensin myös aloittaa alusta. Mutta itsellä peliaika on kortilla nykyään. Lapset vievät suurimman osan vapaa-ajasta ja niin sen pitääkin viedä. Mutta se tarkoittaa myös, ettei itsellä löydy toista 100+ tuntia käyttää peliin, joten tämä oli hyvä tapa viimein läpäistä se ainoa osa joka on jäänyt aikoinaan kesken (Blood and Wine DLC)
 
Viimeksi muokattu:
Minkähän takia en pysty lataan kuin ps4 version? Omistan pääpelin ja ostin erikseen aikoinaan lisäosat. Nyt pelistä on vaan ps4 versio koneella. Ja katsoi. Kaikki valikot läpi eikä löytynyt päivitystä ps5 versioon. Poistin jopa pelin ja koitin ladata uudestaan mutta edelleen löytyy vaan ps4 versio. Storesta löytyy myös maksullinen versio tästä ja siinä on vaihtoehtona ps4 ja ps5. Mutta eikös tämän pitäny olla ilmanen päivitys pelin omistaville?
 
Mutta eikös tämän pitäny olla ilmanen päivitys pelin omistaville?
Kyllä. Storessa pitäisi olla Free PS5 Upgrade -merkinnällä oleva tuote, joka pitää ensin maksutta lunastaa. Sen jälkeen PS5-version pääsee lataamaan.
 
Näin mäkin ymmärsin mutta ei löydy kyllä mistään.
Onko sulla se peli diginä vai levyversiona? Jos levyversiona, tarkistapa siitä sen tuotekoodi. Jos se on väärän alueen versio, niin Suomen Store ei sitä tunnista.
 
Digiversiona. Ja tosiaan storessa on silti vaihtoehtona ostetun lisäks se missä on ps4 ja ps5 versio. Se vaan maksaa melkein 30 euroa
 
Digiversiona. Ja tosiaan storessa on silti vaihtoehtona ostetun lisäks se missä on ps4 ja ps5 versio. Se vaan maksaa melkein 30 euroa
Sama näkyi minulle. Paina ostonappulan vieressä olevaa kolmea pistettä. Sillä pystyy selamaan kaikkia versioita. Painat niin usein, että se ilmainen versio tulee valittavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinnostavaa tietää onko kyseessä kunnon fyysinen versio (sisältää koko pelin) Vai nykyaikainen jossa levyllä on vain 10% pelistä ja lopun joutuu joka tapauksessa lataamaan netistä? Joka tekisi fyysisestä versiosta aivan turhan rahastuksen.
 
Mitä mä oon ymmärtänyt niin kai aika harvat pelit (vielä) tekee sitä että siel levyl on vaa joku tyyllin käynnistyskoodi ja loput netistä, just tyyliin nämä gAAS pelit. Että kyl siel varsinkin yksinpelien kohalla on ihan ehtaa tavaraa lukuunottamatta ehkä ne glitchi/bugi/day1 pätsit.
 
Päivitys versioksi 4.01 on julkaistu, ja ainakin PS5:llä sieltä tulee kolme päivitystä; yksi emopeliin ja kaksi DLC-paketteihin.

Tärkeimpien muutosten lista:

PC-SPECIFIC

Fixed an issue where the Screen Space Reflections setting wasn't working on PC despite being turned on. Players who had previously set their SSR setting to high may notice a performance impact.
Added a new performance mode for ray-traced global illumination, which can be toggled by players with compatible hardware. It improves frame rate by prioritizing performance over range and precision.

CONSOLE-SPECIFIC

Fixed an issue where consoles could create a higher amount of saves than their set limit, resulting in various issues with saving the game or user settings being reset.
Improved Screen Space Reflections quality on next-gen consoles.
Optimized ray-traced global illumination on next-gen consoles to improve the performance of Ray Tracing Mode.

QUESTS & GAMEPLAY - Available on all platforms

Battle Preparations - Fixed an issue where it could be impossible to interact with Avallac'h during the objective "Let Avallac'h know everything's ready."
Family Matters - Fixed an issue that could cause the game to crash during the transition to Ciri's Story: Out of the Shadows when speaking to the Bloody Baron.
King's Gambit - Fixed an issue where it could be impossible to participate in the fistfight with the second Vildkaarl due to an invisible obstacle.
Wine Wars: Belgaard - Added a retrofix for the issue we fixed in 4.00, where the quest couldn't be completed if the player destroyed one of the required monster nests during exploration.
A Dangerous Game - The armor in Caesar's room should now change its appearance when the Alternate Nilfgaardian Armor is turned on.
Axii Puppet - Increased the health and damage dealt by the puppet.
Adrenaline Rush mutation should now work according to its description.
Various small fixes to quests and cutscenes.

LOCALIZATION - Available on all platforms

Fixed various issues with Arabic localization.
Added the localized versions of Orianna's song "Lullaby of Woe" in Korean and Simplified Chinese.
Adjusted Priscilla's lip-sync animation to match her voice-over in Simplified Chinese during the song "The Wolven Storm".

Lähde: The Witcher
 
Ylös Bottom