Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietokoneongelmia (PC)

Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Nyt näyttää siltä, että kovo vetelee viimeisiään. Nykyinen maxtor 80gb 6y080L0. Eli pitäis saada suosituksia hyvistä kovoista. Mikä olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä? Hintahaarukassa 50 - 90e?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

WeePee sanoi:
Nyt näyttää siltä, että kovo vetelee viimeisiään. Nykyinen maxtor 80gb 6y080L0. Eli pitäis saada suosituksia hyvistä kovoista. Mikä olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä? Hintahaarukassa 50 - 90e?
Pääasia että muistat vältellä maxtoreita :p.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Lloope sanoi:
Pääasia että muistat vältellä maxtoreita :p.

Joo näin kannattaa tehdä. Samsungit ja Seagatet on perushyviä kovoja, Westernit on sitten kalliimpia.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Lloope sanoi:
Pääasia että muistat vältellä maxtoreita :p.

Nimenomaan. Äänekkäitä ja petollisia vehkeitä, myös näytönohjaimina.

Niin, mulla mitään PC-ongelmia ole koskaan, mitä nyt välillä Soneran ihQ HOASnet pätkii tuon tuosta ja saa soitella asiakaspalveluun parikytä hostilea puhelua puolen vuoden sisään.

Noin muuten kaikki rullaa, kun vaan muistaa rullata levyn eheytykset PerfectDiskillä, levyn järjestelyt System Mechanicilla, liiskaa Spywaret maan rakoon MS AntiSpywarella, Ad-Awarella, SpywareBlasterilla ja SpywareGuardilla, polttaa troijan hepat AntiVirilla ja käyttää kilpenään Sygate Personal Firewallia.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

WeePee sanoi:
Nyt näyttää siltä, että kovo vetelee viimeisiään. Nykyinen maxtor 80gb 6y080L0. Eli pitäis saada suosituksia hyvistä kovoista. Mikä olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä? Hintahaarukassa 50 - 90e?
Jos IDE kovoa tarvit niin voin suositella tätä. Samsung on luotettava, halpa hintainen ja muutenkin kaikin puolin hyvä :)
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Sarine sanoi:
Jos IDE kovoa tarvit niin voin suositella tätä. Samsung on luotettava, halpa hintainen ja muutenkin kaikin puolin hyvä :)

Minä taas suosittelesin samoilla perusteilla jotain Seagaten kovoa, niihin kun saa vielä 5 vuoden takuunkin kaupanpäälle.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

ähh.. mitä nyt olen säheltänyt kun yritän päästä kiintolevyihin käsiksi, niin eteen pomppaa tuo etsi -työkalu? pääsen levyjä tutkimaan resurssienhallinnan kautta, mutta en oman tietokoneen kautta tuon työkalun takia.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Tuhosin puolivahingossa delete-komennolla äsken kokonaisen kiintolevyn, joka sisälsi pelejä ja musiikkia. Kysyisin tiedostojen palauttamisesta. Pystyykö kokonaisia kansioita (pelejä) palauttamaan jollain ohjelmalla vai onko tyytyminen vain yksittäisiin tiedostoihin (musiikki)?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

nakkerton sanoi:
Tuhosin puolivahingossa delete-komennolla äsken kokonaisen kiintolevyn, joka sisälsi pelejä ja musiikkia. Kysyisin tiedostojen palauttamisesta. Pystyykö kokonaisia kansioita (pelejä) palauttamaan jollain ohjelmalla vai onko tyytyminen vain yksittäisiin tiedostoihin (musiikki)?

Minun pitäisi hoitaa sama homma(siis formatointi), mutta ei niin puolivahingossa. Mikä se on se näppäin yhdistelmä millä pääse siihen formatointiin?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

nakkerton sanoi:
Tuhosin puolivahingossa delete-komennolla äsken kokonaisen kiintolevyn, joka sisälsi pelejä ja musiikkia. Kysyisin tiedostojen palauttamisesta. Pystyykö kokonaisia kansioita (pelejä) palauttamaan jollain ohjelmalla vai onko tyytyminen vain yksittäisiin tiedostoihin (musiikki)?
En tiedä saako kotikonstein palautettua, mutta ainakin jotkut yritykset tekevät sitä työkseen.

olge sanoi:
Minun pitäisi hoitaa sama homma(siis formatointi), mutta ei niin puolivahingossa. Mikä se on se näppäin yhdistelmä millä pääse siihen formatointiin?
Eikös formatointi hoideta formatointilevyltä boottaamalla?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Onnistuukos tuo formatointi jotenkin muutenkin, kun en diskettiasemaa omista vai mitä formatointilevyä tarkoitit?

Mites auttaako takuu, kun kävi ton kovalevyn kanssa semmonen että katos yhtäkkiä vaan 10gb tyhjää tilaa sieltä. Eli pitäis olla 160gb (alussa olikin), mutta nyt näyttää enää 150gb. Onko noita mahdollisuutta saada jotenkin takaisin?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Jihad sanoi:
Onnistuukos tuo formatointi jotenkin muutenkin, kun en diskettiasemaa omista vai mitä formatointilevyä tarkoitit?

Mites auttaako takuu, kun kävi ton kovalevyn kanssa semmonen että katos yhtäkkiä vaan 10gb tyhjää tilaa sieltä. Eli pitäis olla 160gb (alussa olikin), mutta nyt näyttää enää 150gb. Onko noita mahdollisuutta saada jotenkin takaisin?
Formatointilevy on (ainakin tietyissä tapauksissa) CD. Jos koneessasi ei ole CD-asemaa, ei kannata formatoida, vaan ostaa uusi.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Mistä tuon formatointilevyn saa vai kelpaako windowsin levy?
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Jihad sanoi:
Mistä tuon formatointilevyn saa vai kelpaako windowsin levy?
Formatointilevyn saa kaupasta, mutta kyllä Winukkalevyn pitäisi kelvata. Itse olen aina Linuxia asentaessa pisätnyt automaattisen osioinnin, ja se poistaa kaiken vanhan alta.
 
Vastaus: Tietokoneongelmia (PC)

Tuli vihdoin asenettua winukka uusiksi. Ja uutta ongelmaa pukkaa. Jostain kumman syystä kone näyttää että C:llä olisi vain 315mt vapaata tilaa. En ole asentanut mitään muuta, kuin Firefoxin, AdAwaren, Fsecuren ja ämirkin. Kokoa yhteensä on 2gt
 
Ylös Bottom