Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

tiltin viimeisin teilaus

Tuohon juontajakeskusteluun liittyen, paras juontaja oli muuten Game Overin kuminaama Vito. I want Vito Back!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Tuohon juontajakeskusteluun liittyen, paras juontaja oli muuten Game Overin kuminaama Vito. I want Vito Back!
Ja Viton äänenähän oli Yllytyshullu-juontaja Arttu Harkki, mutta tänhän kaikki jo varmaan tiesikin...
 
No niin...Chemo tajusi pointtini :) ja "ironia-paketti", vaikkakin kärjistetysti, antoi hyvää näkökantaa toimittajista/juontajista. Ihmisiä, työtään tekeviä ihmisiä kaikki, ei sen enempää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca


Pointtinani oli, että sujuva ja pirteä juontaminen riittää Tiltissä aivan hyvin, toki jos joku juontaja osaisi siviilissäkin pelailla ja tietäisi alan kuvioista, niin sehän on vain bonusta, mutta Jaana on ollut Tiltin syntymästä asti juontajana, joten "suutari pysyköön lestissään"-heitto ontuu...ja anyway, missä "lestissä" Jaana on ollut ennen Tilttiä, kerropa Käly minulle...vai oliko kyseessä kenties näppärä sutkautus.

Eikö se uutistenlukija on vain suutansa liikutteleva, työtään tekevä tyyppi. Kysymyshän ei loppupäässä ole uutistenlukijan luotettavuudesta, vaan uutisen luotettavuudessa, se mitä tämä lukijan päässä liikkuu, ei ole tärkeää, uutiset ne pääasia on...en tiedä onko sinulle. Sama asia Tiltissä, ne peliaiheet ja arvosteluthan ohjelmassa on pääpointti, ei se, osaako Jaana nyt pelata Colin Mcrae 2:sta tai kytkeä muistikortin pelikoneeseen!

Jos kyseessä olisi miesjuontaja, tätä keskustelua ei edes käytäisi...eräänlaista rasismia tämäkin...

Meillä on kyllä perustavammanlaatuinen mielipide-ero juontamiseen tarvittavista ominaisuuksista. Voi sitten miettiä onko mitään pointtia jauhaa niitä tämän enempää.
Onko se ohjelmaformaatin pakottama muotti, vai Pelkosen oman valinta, olla päästämättä esiin minkäännäköistä persoonallisuutta? Ja se, että Pelkonen on ollut Tiltin juontaja alusta asti tekee asiasta oikeastaan vain huolestuttavamman, koska jos hän on vakiinnuttanut asemansa ohjelmassa eikä siltikään saa, halua tai osaa tuoda persoonallisuuttansa esiin, on minusta kummallista.
Pelkonen on ollut ennen Tiltiä ilmeisesti viestintää opiskelemassa, ja mikäli meinaa pärjätä alalla muunkin kuin ulkonäkönsä avulla, saa opiskella lisää.
"Suutari letkautus" liittyi lähinnä ammattitaitoon ja siihen mitä sanoin sitä edeltävässä lauseessa, missä taitaa olla se minun pointtini.

Ja tottakai sisältö ja uutiset yms. ovat tärkeimmät ohjelmassa, mutta juontamisestahan tässä oli kyse. Ja huono juontaminen vähentää sisällön tehoa. Tämä pätee sekä Tilttiin että uutisiin.

Ja usko pois, että Pelkosen sukupuoli ei vaikuta mielipiteisiini hänen juontamisensa suhteen. Minusta on vain hyvä, että normeja rikotaan pistämällä peliohjelmaan naisjuontaja. On vain sääli, että Pelkonen osallaan vain kasvattaa sitä myyttiä, että televisiossa pärjää jo sillä, että omistaa rinnat.

Ja lopuksi voin kyllä myöntää, että ylireagoin koko asiaan. Minun maailmassani on suurempiakin ongelmia kuin omasta mielestäni epäpätevät juontajat.
Hauskaa ja rauhallista joulua vaan kaikille.

edit: voisi tarkistaa ne typot aikaisemminkin
 
Käly:
Meillä on kyllä perustavammanlaatuinen mielipide-ero juontamiseen tarvittavista ominaisuuksista. Voi sitten miettiä onko mitään pointtia jauhaa niitä tämän enempää.
Meillä mitä ilmeisimmin on selkeä mielipide-ero asiaan, mutta sehän ei menoa haittaa ja kiire kun ei mihinkään ole, eikä toistemme pilleissä olla kiinni, jatketaan ja katellaan...;)

Onko se ohjelmaformaatin pakottama muotti, vai Pelkosen oman valinta, olla päästämättä esiin minkäännäköistä persoonallisuutta? Ja se, että Pelkonen on ollut Tiltin juontaja alusta asti tekee asiasta oikeastaan vain huolestuttavamman, koska jos hän on vakiinnuttanut asemansa ohjelmassa eikä siltikään saa, halua tai osaa tuoda persoonallisuuttansa esiin, on minusta kummallista.
Lisää erikoisia kannanottoja...mielestäni kaikilla juontajilla on omansa, Jaanalla on hyvinkin persoonallisuus: pirteä, hyväntuulinen ja juontajana hyvin selkeäsanainen ja raikas...minkälaista persoonallisuutta sitten juontajalta yleensä kaipaat? Sillä täytyyhän persoonallisuudellakin olla rajansa ohjelman raamien sisällä ja mielestäni Jaana sopii ohjelmaansa erinomaisesti!.

Tuosta koko kommenttiryppäästäsi huokuu vain joku uskomaton "Jaana-vastaisuus"...siis sinänsä sama, mitä joku jostain tuumaa ja perusteluineen kaikki kommentit ok, mutta silti..Pelkosen tyylissä tai tavassa juontaa ei mielestäni ole mitään "huonoa" tai "ala-arvoista", päinvastoin, useamman juontajan pitäisi ottaa mallia positiivisesta ja aidon rennosta tavasta juontaa, olematta silti aivan Marco Bjurnström-lookalike....
Esimerkiksi Tea Khalifan tyyppistä, näennäisrentoa juontamista(videotreffit) en toivoisi näkeväni, vaikka mimmi muuten onkin näpsä.
Well, makunsa kullakin...
Ja lopuksi voin kyllä myöntää, että ylireagoin koko asiaan. Minun maailmassani on suurempiakin ongelmia kuin omasta mielestäni epäpätevät juontajat.
Kun väitellään asioista, sitä ei voi aina välttääkään...
Jep, isompia ongelmia löytyy vähän eri luokan aiheista, mutta aihe kuin aihe, jos keskustelua synnyttää!

Myös minun puolestani kaikille pelifriikeille(including myself)tosi vänkää juulenia. :)
 
Muuten viime jaksossa oli taas aika uskomattoman kuuloinen arvostelu, tällä kertaa Baldur's Gatesta. Peli haukuttiin aivan lyttyyn ja perusteltiin sillä, että se ei ole kunnon RPG vaan ihan eri tyyppinen peli, joten se on ihan per******. Arvosanaksi tuli silti kasi, vaikka puheen perusteella olisi voinut odottaa jopa Tilt-taulukollakin korkeintaan seiskaa.
 
Tässä on nyt vain tämä ongelma, että näillä ylikiihkeillä kriteereilläni hyvin harva nuori juontaja pääsee läpi puhtain paperein. No ei päästetä otetta hyltymään.

Minusta Pelkonen on vaan niin feikkipirteä. Pakkohan juontajien on olla työstään nauttivan näköisiä, mutta minulle Pelkonen ei viesti aitoutta. Sitä minä kait sitten kaipaisin.

Ja kuka tahansa joka suostuu 7-päivän kaltaisen roskalehden mannekiiniksi, saa minulta paaaljon dissausta. Ihan vaan periaatteesta :rolleyes:

Kalifa ei saa minulta yhtään sen enemmän kehuja kuin Pelkonenkaan.
Pitäisiköhän minun vetäytyä kammiooni miettimään jos vaikka keksisin omaan makuuni muotoutuvan naisjuontajan.
 
Käly:
Minusta Pelkonen on vaan niin feikkipirteä. Pakkohan juontajien on olla työstään nauttivan näköisiä, mutta minulle Pelkonen ei viesti aitoutta. Sitä minä kait sitten kaipaisin.
Feikki tai ei, luonnollisen pirteästi minusta juontaa...Khalifa juontaa myös pirteästi, mutta huomaa, ettei tee sitä luonnollisesti. Näissä kahdessa juontajassa se selkeä ero. Pelkonen parempi, ja nuori ammatissaan kehittyvä juontaja.

Anyway Käly, hyvä väittely, jossa ei luonnollisestikaan oikeaa vastausta ole...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paul_a

Harmi että Tilt!:istä on tuommoista roskaa (pyydän anteeksi kaikilta roska-ohjelmilta että edes kehtaan verrata) - ainut syy katsella ohjelmaa on Jaana P tätä nykyää. Olen vakuuttunut siitä että ostos-tv:n "arvostelut" myytävistä tuotteista on enemmän paikkansapitäviä kuin tilt!in tilttaukset . (kyllä, olen huomioinnut sitä että ostos-tv:ssä mainostetaan jotain moottoriöljyä joka toimii vaikka moottori on täynnä vettä)


Jep no motorupi ei toimi ja sitä ei kannata ostaa, varsinkin kun länttäsee sen kylmänä kylmään koneeseen niin johan on moottori palasin kohta, kun tukkeuttaa öljynkierron... Jooh no eniten tiltissä ärsyttää se pelit-lehden kopiointi arvosteluissa, jos pelit siis on jo pelin arvostellut... En muista peliä, mutta tiltin arvostelusta löytyi yli kolme virketä lähes suoraan pelit-lehdestä kun satuin sen joskus videolle ottamaan :confused: ... Ja eniten ihmetyttää se jaana p. nimittäminen seksisymboliksi (joonas Hytönen Show?), sillä eipä hänellä kovin suuria avuja ole (olen kai katsonut liika p*noa ja ei enää tuommoiset iske :D Nojoo menee asiattomaks..), millä "rehvastella" :eek: ... Liekö faroutin aikaan saannosta sitten?
 
Ylös Bottom