Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

Vastaus: Titanfall

Tulipa tämäkin hommattua tuohon 25e hintaan ja piruvie mutta yllätti positiivisesti. Varsin koukuttava ja toimiva kokonaisuus! :)
 
Vastaus: Titanfall

Kyllähän tämä peli on koukuttava. Niin koukuttava että koska pelaan xbox360:lla niin mieli tekisi ostaa pelkästään tämän pelin takia Xbox one. Ulkomaisilta foorumeilta olen tosin lukenut väitteitä että statsit eivät seuraisi välttämättä mukana kun vaihtaa konsolia. Se huolettaa mua joten en taida uskaltaa ottaa riskiä ja pysyn xbox 360:ssa. Nyt olen Gen 10:ssä enkä haluaisi aloittaa uudestaan alusta Gen 1:stä.

Nyt vaan täytyy kärsivällisesti odotella sitä uutta päivitystä xbox 360:lle mikä on jo Xbox onelle ja Pc:lle eli missä mm. Ranked player ja se Defense juttu. Tulossahan se on 360:llekkin mutta milloin niin ei mitään tietoa.
 
Vastaus: Titanfall

Originissa PC-versiolla oli eilen illalla hintaa 9,97€. Piti tuolla hinnalla tilata, saa nähdä jaksaako asentaa ja ehtiikö pelatakin.
 
Vastaus: Titanfall

Vielä kun käyttää jenkkilän välityspalvelinta kun menee origin storeen niin Titanfall irtoaa 4,99$ hintaan.
 
Vastaus: Titanfall

Xbox onelle ainakin tässä viikonloppuna oli 12.50€ hintaan tämä peli. Sisälsi deluxe version ja pari ilmeisesti lisäosaa? Ja season pass. Tuli hommattua, vaikka en pelistä tiedä oikein mitään enkä edes tiedä tuleeko tykkämään. Toisaalta tolla hinnalla ihan sama.
 
Vastaus: Titanfall

Tuli hommattua, vaikka en pelistä tiedä oikein mitään enkä edes tiedä tuleeko tykkämään. Toisaalta tolla hinnalla ihan sama.

Sama täällä, ja sattui sopivasti olemaan Xbox tilillä 15€. Saa nähdä tuleeko pelattua, kun lähes poikkeuksetta kaikki ostetut futuristiset FPS:t on jääneet pelaamatta, mutta annetaan nyt vielä mahdollisuus Titanfallillekin.
 
Vastaus: Titanfall

Sama täällä, ja sattui sopivasti olemaan Xbox tilillä 15€. Saa nähdä tuleeko pelattua, kun lähes poikkeuksetta kaikki ostetut futuristiset FPS:t on jääneet pelaamatta, mutta annetaan nyt vielä mahdollisuus Titanfallillekin.


Täähän on ihan ykköspeli räiskintäosastolla.
 
Vastaus: Titanfall

Näin on monet kertoneet myös Haloista, viimeisimmistä Call of Dutyistä ja Destinystä, nuo ei ole mulle maistuneet, mutta tänään testaamaan Titanfallia, sittenhän sen näkee.


Näin juuri. Mainitsemasi pelit loistavat surkeudellaan. Tämä ei.
 
Vastaus: Titanfall

Lähti storesta niin törkeän halvalla, että oli ihan pakko-ostos. Erittäin viihdyttävää puuhaa, ainakin näin muutaman tunnin testailun jälkeen. Ei ole ylettömästi pakollista säätämistä, kuolema ei korjaa kokoajan, muutenkin rentoa ja mukavaa pelaamista. Tulee jotenkin mieleen vanhat hyvät ajat, jolloin ei tarvinnut kokoajan säätää ja virittää. Paskempikin pelaaja saa tästä nautintoa, ja ammattilaisille silti tuntuu riittävän tekemistä.
 
Vastaus: Titanfall

Eilen hommasin kyseisen pelin kun halvalla sai. Ei kyl ollut mitään odotuksia peliä kohtaan, mutta ihan viihdyttävältä vaikuttaa noin tunnin pelailun jälkeen.
Viel jos olisi suomalaista peliseuraa niin olisi vielä kivempaa. :)
 
Vastaus: Titanfall

Täähän on ihan ykköspeli räiskintäosastolla.

Olen tänä syksynä pelannut Xbox Onella Call of Duty: Advanced Warfarea, Halo: Master Chief Collectionia, Grand Theft Auto Onlinea, Assassin's Creed: Unitya ja Destinya. Titanfall eli tuttavallisesti T-Palli pesee nämä edellä mainitut ihan kirkkaasti ainakin juuri nyt. Homma vain toimii ilman turhaa pelleilyä. Pari napin painallusta ja kaverit on koottu samaan lobbyyn, pari painallusta lisää + jokunen sekunti niin pelit pyörivät. Peen jauhanta rasvaisine äijäjuttuineen maustaa silkkisen moninpelikokemuksen next-gen-grafiikoineen päivineen. Pelattavia karttoja on ihan julmetusti ja niiden iso koko tarkoittaa taisteluja pidemmällä välimatkalla. Tämä taas vähentää Call of Dutyn "upeuden" eli reaktionopeuden merkitystä.

Titanfall toimii eikä maksanut kuin 12 euroa Season Passeineen Live Marketplacen Black Friday -tarjouksena.
 
Vastaus: Titanfall

Olen tänä syksynä pelannut Xbox Onella Call of Duty: Advanced Warfarea, Halo: Master Chief Collectionia, Grand Theft Auto Onlinea, Assassin's Creed: Unitya ja Destinya. Titanfall eli tuttavallisesti T-Palli pesee nämä edellä mainitut ihan kirkkaasti ainakin juuri nyt. Homma vain toimii ilman turhaa pelleilyä. Pari napin painallusta ja kaverit on koottu samaan lobbyyn, pari painallusta lisää + jokunen sekunti niin pelit pyörivät. Peen jauhanta rasvaisine äijäjuttuineen maustaa silkkisen moninpelikokemuksen next-gen-grafiikoineen päivineen. Pelattavia karttoja on ihan julmetusti ja niiden iso koko tarkoittaa taisteluja pidemmällä välimatkalla. Tämä taas vähentää Call of Dutyn "upeuden" eli reaktionopeuden merkitystä.



Titanfall toimii eikä maksanut kuin 12 euroa Season Passeineen Live Marketplacen Black Friday -tarjouksena.


Joo, ei näin vaivattoman sujuvaa, eikä hyvää raiskintää tarjoa mikään muu tällä hetkellä.
 
Vastaus: Titanfall

Toimivuus on kyllä huippuluokkaa. Peli sopii myös niille, joilla ei ole mahdollisuuksia tahkota useiden tuntien sessioita. Titanfaalin viitsii avata vaikka peliaikaa olisi vain puolisen tuntia, siinäkin ehtii mukavasti tykittää parit roundit. Joka kierroksella tuntuu vielä olen aina menoa ja meininkiä. Nopeissa ja toimivissa matseissa ei edes ehdi turhautua, vaikka turpaan tulisin rankasti. Ainut mitä hieman kaipailee teamityöskentelyä. Eli mut saa vapaasti lisätä kaveriksi, tulee ainakin mikkikin testattua. Tosin olen linjoilla lähinnä alkuillasta, ja viikonloppuisin, jos silloinkaan.
 
Juuri tuo, että vaikka aikaa ei olisi kuin se puolituntia, niin aina ehtii matsin tai pari pelaamaan.
Esimerkiksi jotain Battlefieldia ei viitsi edes laittaa päälle puoleksitunniksi. Mielestäni kaikin puolin toimiva ja todella sulava pelikokemus sekä positiivinen yllättäjä itselle. Tällä hetkellä toimivin fps moninpeli mitä konsoleilta löytyy. Himpu lisätty

PS. XOnella pelaavat, lisäilkää CryZtalJ kaveriksi. Ei kotimaista peliseuraa ikinä liikaa ole. [emoji4]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Titanfall

Tulipa tämä ostettua black friday tarjouksesta niin sanotusti pahan päivän varalle, kun halvalla sai. Itse en ole hirveän innostunut tämän genren räiskinnöistä, mutta teki mieli antaa pelille mahdollisuus, sillä tätä melkoisesti kuitenkin hypetetty.... Eikä turhaan. Pelihän on aivan loistava. Kerta toisensa jälkeen huomaan istuvani taas titanissa :) erityisesti plussaa juurikin tuosta, kuinka helposti ja vaivattomasti peliin pääsee sisälle ja pelaamaan. Aikaisemmin kaikenmaailman mikromanagerointi ja säätäminen on ollut mieleen, mutta hienoa nähdä kuinka tämä peli onnistuu muuttamaan myös omia mieltymyksiä peleissä. Omalle kohdalle ehdoton tämän vuoden yllättäjä.
 
Vastaus: Titanfall

Täällä yksi nyyppä lisää tykinruuaksi. Xboxone alustana. Mites, onko noista lisäreistä mihinkään? Season passia kattelin.
 
Vastaus: Titanfall

Makuja on tietysti moneksi, mutta itse en pitänyt yhdestäkään DLC mapista ja poistin ne kovolta. Vakio mapit on sentään hyviä suurimmaksi osaksi.
 
Vastaus: Titanfall

No itsellä vielä kampanja kesken. Ei ole kyllä huonoja mappeja juurikaan tullut vastaan. On kyllä mukavaa räimettä. Ehkä noilla vakio mapeilla pärjää. Nyt tahkoamaan lisää :).
 
Vastaus: Titanfall

No itsellä vielä kampanja kesken. Ei ole kyllä huonoja mappeja juurikaan tullut vastaan. On kyllä mukavaa räimettä. Ehkä noilla vakio mapeilla pärjää. Nyt tahkoamaan lisää :).

Joo ei niitä huonoja mappeja olekkaan tuossa kampanjassa.
 
Ylös Bottom