Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Tukeeko Toca 16:9 -laajakuvaa?
Mun mielestä GT3 on ratilla aika helvetin paljon parempi kuin padilla. Se tuntui itseasiassa ratin kanssa melkeinpä uudelta peliltä.Rattia en ole kokeillut vielä, aiemmissa peleissä (GT3 etc..) se on ollut lähinnä huononnus ajettavuuteen
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan koivusa
Mistä ja miten niitä bonuskoodeja saa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
Noista bonuskoodeista, DAMAGE on ilmeisesti ohan ok, mitään haittavaikutuksia ei näkynyt. SIM taas teki autosta vain helpommin sladittavan, siis huonossa mielessä. Eli laaja mutka ja 200 vauhtia niin auto on koko ajan sivuttain.... > SIM suxs.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
Ja minulle peli on ollut ihan sopivan vaikea, eka "rivin" kisat menossa ja olen kyllä jäänyt ihan viimeiselle sijallekin, ja taistelu on ollut tiukkaa monissa paikoissa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rambo-Jorgen
Toimiikos peli Thrustmasterin Ferrari FFB Wheelillä? Tuo ratkaisee hyvin pitkälti ostopääkökseni...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
Tuota, ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka sen widescreenmoodin saa päälle? Ainakaan grafiikkavalikoissa ei siihen liittyvää optiota ollut...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Kyllä siinä koko ajan kisat vaikeutuu.
kesken kisan kun painaa starttia, niin siitä "pause" valikosta voi valita "retire from championchip, tai jotain" vaihtoehdon.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan schumihater
Onko muuten niin että kun alottaa uramoodin niin pitää resetoida koko kone että pääse takasin alkuvalikkoihin?? en löytänyt mistään pääsyä takaisin!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rambo-Jorgen
Kukaan ei ole ilmeisesti huomannut minua? Niin että toimiiko?