Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TOCA Race Driver

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Tukeeko Toca 16:9 -laajakuvaa?

Kröh, voisitko lukea tätä threadia, itse olen todennut asian jo kauan sitten, että tukee ja tuossa pari viestiä taaksepäin Jogi toteaa saman.
 
Rattia en ole kokeillut vielä, aiemmissa peleissä (GT3 etc..) se on ollut lähinnä huononnus ajettavuuteen
Mun mielestä GT3 on ratilla aika helvetin paljon parempi kuin padilla. Se tuntui itseasiassa ratin kanssa melkeinpä uudelta peliltä.
 
Ok, onko kukaan keksinyt miten ura-moodiin saisi vähän lisää vaikeutta? ne Ai:t on aivan sairaan hitaita ja täysiä sekopäitä...
 
aivan mahtava peli.
ainoa miinus tulee lataus ajoista, mutta ei nekää hirveitä ole.
jotain sekunnin tai kaksi pidempiä kuin GT3:ssa.
pop upista en osaa sanoo vielä mitää, 4:ssä ensimmäisessä radassa se ei ainakaa minua häirinny, niin pientä oli.
 
Ihan kivasti ratoja ja ruudunpäivitys hyvää.. vähän ehkä arcademainen tuo ajotuntuma mutta kai siihen tottuu, pitää vissiin laittaa sim moodi päälle.

Onko muuten niin että kun alottaa uramoodin niin pitää resetoida koko kone että pääse takasin alkuvalikkoihin?? en löytänyt mistään pääsyä takaisin!
 
Noista bonuskoodeista, DAMAGE on ilmeisesti ohan ok, mitään haittavaikutuksia ei näkynyt. SIM taas teki autosta vain helpommin sladittavan, siis huonossa mielessä. Eli laaja mutka ja 200 vauhtia niin auto on koko ajan sivuttain.... > SIM suxs.

Ja minulle peli on ollut ihan sopivan vaikea, eka "rivin" kisat menossa ja olen kyllä jäänyt ihan viimeiselle sijallekin, ja taistelu on ollut tiukkaa monissa paikoissa.

PS. mieluumin otan tumpelon kaarrekuskit kuin suoralla hitaasti köröttelevät... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi
Noista bonuskoodeista, DAMAGE on ilmeisesti ohan ok, mitään haittavaikutuksia ei näkynyt. SIM taas teki autosta vain helpommin sladittavan, siis huonossa mielessä. Eli laaja mutka ja 200 vauhtia niin auto on koko ajan sivuttain.... > SIM suxs.

Pikatuntumalla DAMAGE-koodilla sai auton lintattua helpommalla ja SIM saa taasen autot käyttäytymään realistisemmin. Esim. normaalisti tuntuu siltä, että mutkista ei saa ajettua ulos ja taasen SIM-koodilla autoista tulee puskevampia. Huom. SIM-koodin kanssa autoja pitäisi siis säätää joka radalle ja omaan ajotyyliin sopiviksi, imho.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jogi

Ja minulle peli on ollut ihan sopivan vaikea, eka "rivin" kisat menossa ja olen kyllä jäänyt ihan viimeiselle sijallekin, ja taistelu on ollut tiukkaa monissa paikoissa.


Ja siinä toka "rivin" kisassa ajoin sillä kolme kertaa muita tehokkaammalla Corvetella niin en voittanut kuin yhden kisan.
Kyllä siinä koko ajan kisat vaikeutuu.
 
Sim moodin kanssa auto rupes puskee aika paljon ja nyt täytyy säätääkkin autoa eli hyvä juttu..
Ne ekat kisat on kyllä ihan liian helppoja jos vaan ei törmäile liikaa konekuskeihin
 
16:9

Tuota, ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka sen widescreenmoodin saa päälle? Ainakaan grafiikkavalikoissa ei siihen liittyvää optiota ollut...
 
Re: 16:9

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
Tuota, ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka sen widescreenmoodin saa päälle? Ainakaan grafiikkavalikoissa ei siihen liittyvää optiota ollut...

Lue tätä threadia. Kertauksena: TRD tsekkaa tuon asetuksen PS2:n asetuksista, eli tee muutos sinne.
 
widescreen: vaihda ps2 alkuvalikosta kuvan moodiksi 16:9 niin peli tunnistaa sen automaattisesti.

edit (oho, joku kerkis minuuttia ennen :) )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28

Kyllä siinä koko ajan kisat vaikeutuu.

juujuu.. mutta kun ollaan jo vedetty elitetkin läpi. tuntuu käyvän vaan niin, että ite paranee koko ajan ja koneet on aivan yhtä säälittäviä kun alussakin.. ei se pitäs olla niin, että kisat voittaa autoa säätämättä ja rataa tuntematta.. ura- moodin replay value on kyllä aika lähellä nollaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan schumihater
Onko muuten niin että kun alottaa uramoodin niin pitää resetoida koko kone että pääse takasin alkuvalikkoihin?? en löytänyt mistään pääsyä takaisin!
kesken kisan kun painaa starttia, niin siitä "pause" valikosta voi valita "retire from championchip, tai jotain" vaihtoehdon.
 
Ferrari ei toimi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rambo-Jorgen


Kukaan ei ole ilmeisesti huomannut minua? Niin että toimiiko? :)



Thrustmasterin force ratti ei toimi TRD:ssä, joten tais
mennä ratti vaihtoon, p...le!
MOMO kauppaan, MOMO kauppaan...
 
Ylös Bottom