Vastaus: Tom Clancy's EndWar [PS3]
Ei ole hurraamista EU:n tilanteessa tällä hetkellä jatkuvassa online Theatre of War moodissa. Aika pieneksi on käynyt hallussa oleva alue, peliseura osastolla peräänkuulutin lisävoimia mutta taitaapi olla niin että olen varmaan suomen_ainoa henkilö joka pelaa Theatre of Waria aktiivisesti?
Outoa...
Anyway, jos nyt kuitenkin jostain syystä joku pelaa niin laitan tänne vähän keskimääräistä parempia vinkkejä.
Satuin löytään vahingossa eilen varsin pätevän End War -aiheisen sivuston joka on osottautunut itsellekin hyödylliseksi. Mutta varsinkin vähemmän pelanneeta saa noista vinkeistä ja videoista todella paljon irti, kannattaa katsoa videot ja lukeat tekstit jos on aikeissa alkaa pelaamaan peliä. Pääsee paljon vähemmällä ja nopeemmin ns. "asiaan"
Peli on aika yksinkertainen setuppi ensisilmäykseltä ja unittien määrä erittäin pieni jne...joku voisi ehkä nopeella vilkaisulla leimata sen simppeliksi...MUTTA siellä on todella paljon kaikkia "pikku juttuja" jotka todellakin vaikuttaa taistelun lopputulokseen ratkaisevasti. Näitä ovat mm.
- Tiedustelu
- Unitit oikeassa paikassa oikeeseen aikaan
- Ympäristön hyödennys
- Peliliikkeiden ajoitus, millon esim. päätät mennä koittaan ottaan uplinkin
- Supportin käyttö järkevästi
- Joskus myös tuuri jossain määrin vaikuttaa
- Unittien levelit (kun unitti kuolee, se sitten kans kuolee ja ei ole enää seuraavassa taistelussa mukana. Uusi keltanokka unitti joka tulee tilalle on selvästi huonompi kuin kokenut unitti)
Tosi paljon hyvää settiä em. juttujen toteuttamiseksi
täällä. (se toinen video sivulla on varsinkin erittäin katsottava)
Tosin se tarvii sanoa, että olen unit killingistä olen hieman eri mieltä. Mun mielestä on tilanteita jossa on reilua jättää tappamatta kaverin unitteja. Esim. se tilanne, että peli on jo ohi omaksi eduksi. Itse painan unitkillerien PSN tunnukset mieleen ja tapan yleensä ainoostaan heidän unitteja kun seuraavaksi törmätään.
Mutta muut jätän yleensä rauhaan, häviö harmittaa muutenkin jo ihan riittävästi niin turhaan lisää kaverin tuskaa raiskaamalla unitteja...varsinkin jos selvästi huomaa, että kaveri vasta opettelee peliä.
Jos joku haluaa tulla jeesaamaan tuulimyllyjä vastaan taistelua, niin
tänne vaan tai mulle Pleikkarilla viestiä. Olisi
PALJON helpompaa pärjätä tutun, mikillä varustetun aisaparin kanssa. Sielä on nykyään varsin taitavia vastustajia varsinkin jenkeillä.
Edit: Jos on syystä tai toisesta skipannut tämän pelin kokonaan, niin nyt sitä saa sikahalvalla kuten mm. edellisestä viestistä selviää.
Ja täältä esim. löytyy myös jos ei jaksa lähteä metsästään halpaa kappaletta kivijalka kaupoista.