Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's EndWar [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's EndWar [PS3]

EU otti räjähtävän alun uudessa sodassa ja on nyt johdolla. Itekin kannoin korteni kekoon eilen ja tänään ja sitä tehdessä opin hyödentään paremmin "Depp Strike" -toimintoa jota ei aiemmin ole tullut jostain syystä käytettyä -> VIRHE! Se on nimittäin tosi kätevä ja tietyissä tilanteissa tosi tehokas myös, sillä voitetaan pelejä.

Tänään vedin yhden 2 vs 2 pelin jossa random-aisapari keskittyi ilmeisesti lähinnä maisemien katseluun tms...en huomannut sen tekevän mitään kovin tuottavaa, mutta ehkä se jossain määrin otti vastustajan huomion niin itse sain keskittyä Deep Strikellä voittamiseen :)

Uploadasin replayn "Showcase replayksi" eli jos jotakuta kiinnostaa, niin matsi pääsee katsomaan löytämällä mut leaderboardilta ja painelemalla jotain nappuloita ja imuroi sen replayn.

Mutta, käytännön esimerkin lisäksi End War -Professori eli nimimerkki TWTHEREDDRAGON on "yllättäen" tehnyt tästäkin asiasta erittäin selkeen ja hyvän videon jossa kädestäpitäen näytetään miten homma menee. Click. Suosittelen! Oli itellenkin ihan informatiivinen kun jostain syystä tyhmänä kuvittelin, että deep striken voi tilata vain paikkoihin johon näkee...sen voi tilata jokapaikkaan käyttämällä komentoja tai suodaan Command Vehiclen Sitrepistä!

Jaahas, päivän saldo tähän mennessä:
Ensimmäinen ToW voittoni, jota tasapainottavat 2 rumaa tappiota.

Ekassa tappiossa ei mitään jakoa oikeestaan missään vaiheessa.
Toinen tappio ratkesikin sitten unittien upgradeihin. Suhteellisen huonosti pelannut vihu voitti kaikki kaksinkamppailut - eli esim. transporter vs transporter - erittäin nopeasti.
Tarttis olla ainakin kolminkertainen ylivoima noissa samojen unittien taisteluissa, että pärjäisi upgradetulle (pitkään pelatulle) yksikölle.

Jaahas, päivän saldo tähän mennessä:
Ensimmäinen ToW voittoni, jota tasapainottavat 2 rumaa tappiota.

Ekassa tappiossa ei mitään jakoa oikeestaan missään vaiheessa.
Toinen tappio ratkesikin sitten unittien upgradeihin. Suhteellisen huonosti pelannut vihu voitti kaikki kaksinkamppailut - eli esim. transporter vs transporter - erittäin nopeasti.
Tarttis olla ainakin kolminkertainen ylivoima noissa samojen unittien taisteluissa, että pärjäisi upgradetulle (pitkään pelatulle) yksikölle.

Tervetuloa ja voimia sinne, on se aluksi aika frustaatio kun ei ole mitn. Coverissa oleminen on tosin kova juttu, eli sellasiin tilanteisiin kandee pyriä että on itte coverissa ja kaverin Unitit ei. Sillon ei paljon ränkitkään paljo lämmitä. Sitten esim. Engineerit + Infantry combo suojaamassa uplinkkiä on kans aika kova. tuli tänään 8 pelaajan matsissa vedettyä 6 unittia sileeksi vihun spawnin lähellä sellasella ja ei ollut kovin kokeneet unitit kyseessä. Sieltä tuli tankkia ja infantryä aika paljon, mutta kaikki ne oli paskana siinä edessä tovin jälkeen. Tosin Electronic Warfare oli kylläkin käytössä kun meinas tankit alkaa puskeen liian lähelle.

Mutta joo, tänään mekin Moollen kanssa keskityttiin lähinnä turpaan ottamiseen. Tuli varmaankin häviämisen suomenennätys? Saavutus kai sekin. :)

Joku päivä jos ja kun saadaan 3-4 suomalaista samaan peliin, niin tulee mielenkiintoista kun sovitaan takut kunnolla ja vastapuoli oletettavasti ei välttis jaksa paljo jutella toisilleen. Siinä saadaan kyllä sitten vähän händikäppiä onneksi! Meillä on huonommat unitit, mutta se on aika ratkasevaa että ottaa starttiin tasasen setin kentälle ja miettii jonkun selkeen takun niille yhdessä.

PS. Kandee muuten muuttaa se asetus (niinku tuossa yhessä videossa suositellaan) että huonot unitit ensin rajalle. Ei sitten harmita niin paljon kun aina se kaikkein paras unitti lähtee lopullisesti lauluun kun tulee unit killer-assholeja vastaan. Tällä tavoin nousee unittien ränkki sitten tietty hitaammin, mutta myöskin tasasemmin.

Edellisiin viesteihin liittyen muutama sekava kysymys. Onko ToW:n lisäksi pelissä mukana myös perus moninpelimuodot, pystyykö eri factionit pelamaan näitä matseja keskenään? ToW:ssahan pysytään sillä factionilla minkä valitsee hamaan loppuun saakka. Tässähän taistelevat aina kaikki keskenään, kiinnostaisikin tietää onko mitenkään mahdollista harrastaa eri factionien välisiä matseja? Entäpä kertyykö tuota EXP:aa myös muita moninpeli muotoja pelaamalla, vai vain ToW:ta pelaamalla?

Pitää vähän selvittää taustoja enne takin kääntöä, kukaan kapisilla EUkoilla halua pelata ;)

Mutta joka tapauksessa taitaa kyllä olla todella kylmää kyytiä tiedossa kun tälle areenalle astutaan...

PS: Vihdoinkin oli oma kipale lähtenyt tulemaan turkusta kohti, ehkä ensi viikolla. Sormet jo syyhyää, demo pelattu jo ihan rikki.

EDIT: Yllätysten yllätys, peli saapuikin juuri postissa joten nyt on meikäkin sitten virallisesti LopullisessaSodassa mukana.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Edellisiin viesteihin liittyen muutama sekava kysymys. Onko ToW:n lisäksi pelissä mukana myös perus moninpelimuodot, pystyykö eri factionit pelamaan näitä matseja keskenään?

TOW lisäksi on Skirmish moodi, mutta se on huonosti toteutettu kun on kaikki unitit aina recruitteja. Ei vastaa ihan todellisuutta siis, henkilöt voi pelata siellä vapaasti ja valita minkä factionin lystää yksittäihin peleihin...mutta käytännössä sitä ei pelaa kukaan, eli se on melkein turha. Skirmish moodi on kuitenkin oiva apu mappeihin tutustumis käyttöön. Ehkä se on sitä varten laitettukin mukaan?

ToW:ssahan pysytään sillä factionilla minkä valitsee hamaan loppuun saakka. Tässähän taistelevat aina kaikki keskenään, kiinnostaisikin tietää onko mitenkään mahdollista harrastaa eri factionien välisiä matseja? Entäpä kertyykö tuota EXP:aa myös muita moninpeli muotoja pelaamalla, vai vain ToW:ta pelaamalla?

Pitää vähän selvittää taustoja enne takin kääntöä, kukaan kapisilla EUkoilla halua pelata ;)?

Mutta joka tapauksessa taitaa kyllä olla todella kylmää kyytiä tiedossa kun tälle areenalle astutaan...

Ymmärsiköhän nyt oikein vai väärin, että olit ymmärtänyt väärin? Siis TOW = Jenkit vs EU vs Ryssät, jatkuva sota. 1 päivä = 1 vuoro.

Vuoron jälkeen lasketaan matsien tulokset (mitä kaikki maapallon ihmiset ko. mapissa on pelannu sen vuorokauden aikana) yhteen ja katotaan mikä faction saa "kiistellyn" alueen haltuunsa ennen seuraavaa vuoroa.

Henkilöt on osa factionia ja factionit taistelee keskenään. Ei siis olekaan mitään muuta kun eri factionien välisiä matseja 24/7/365...tälläkin hetkellä siellä urheat EU:n taistelijat tuhoaa ilkeiden vihollisten Unitteja.

Köniinhän tuolla netti areenalla tuli ja melko nöyryyttävästi. Tässä on aivan sama kuin oikeastaan kaikissa moninpeleissä, jos näitä ei tahko julkaisusta saakka ei noille kentille ole ensi kertalaisille oikein mitään asiaa Eliittien siellä riehuessa. Uusille sotureille ei anneta armoa! Susien joukossa ei oikein voi muuta tehdä kuin ottaa turpaansa ja tyytyä siihen mitä kuolleista uniteista saa taskuunsa, ehkä vielä joku päivä saan ne uudet vanteet tankkiini. Vaikka häviöitä tuli häviöiden perään jätti peli silti erittäin positiiivisen fiiliksen. Etenkin 2vs2 matseissa oli sellaista mukavaa joukkue fiilistä kun toverit seisoivat urhoollisesti puolueidensa takana. ToW:ssa on mukava tietää ettei kaikki lepää yksin sinun harteillasi kuitenkaan sinun jäädessä aivan merkittömäksi tekijäksi tässä virtuaali sodassa. Vastaan sattui usein myös varsin fiksua seuraa, ettei aivan totaali ownatuksi kuitenkaan joutunut. Peeloilu varmasti muutenkin aika minimissään kun jyvät on jo erotetuttu akanoista.

Itse tosiaan valitsin voiman nopeuden sijasta ja päädyin Venäjän puolelle teitä kiusamaan. Ei nyypälle ehkä paras aloitus factio, lähinnä tuon hitautensa takia.
Mutta ehkä se tästä kun pääsee uppailemaan ja kikkailemaan. Pitää varmaan toistaiseksi tyytyä yksinpelin tarjontaan, moninpeli vetää melko nöyräksi vielä toistaiseksi... :rolleyes:

Eipä olisi tätäkään peliä tultu löydettyä ilman tämän ketjun uppausta. Joten erityis kiitos Gimblelle, tälläistä strategia-peliä on etsitty jo pitkään.

Niin ja lopuksi vielä epätoivoinen kutsu kaikille äiti maan puolustajille!!
Kaikki äiti Venäjän puolustajat, yhdistykäämme! Lisäilkää toveri Foeman kaverilistallenne!

EDIT: Huh, tulipa eteen vielä varsin maittava matsi jossa osapuolet olivat varsin tasaväkisiä. Häviöhän tuostakin tuli mutta ennätettiin toisen kaverin kanssa pitämään meininkiä yllä mukavat 17 minuuttia ja voitto jäi puolikkaasta Uplinkistä kiinni. Häviö ei edes pistänyt harmittamaan kun oli niin tunnelmallinen ja tasaväkinen mittelö. Noissa 2vs2 matseissa on jo vähän mahdollisuuttakin. 12 unittia tälläisen untuvikon käsissä on vain vähän liikaa... Mutta tälläisiä matseja lisää!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aika kevyesti mennyt kaksi viimeistä yötä tämän parissa sinne aamu viiteen saakka. Enpä vähään aikaan ole törmännyt näin addiktoivaan videopeliin. Merkillisintä on se että 2/3 ajasta olen ottanut vain pataani, päästänyt muutaman ärräpään ja jatkanut urhoollisesti yhteisen hyvän tavoittelua. Normaalisti olisin pitänyt jo tarpeellisen kahvitauon tälläisen turpakäräjin jälkeen mutta EndWarissa jokaisesta matsista oppii jotakin uutta. Kyvyt kehittyvät jatkuvasti enkä minäkään enään niin helposti anna sitä nenämurtumaa viholliselle, en ainakaan ilman vastustajan polvilumpion sijoittamista paikaltaan. Suurin kiitos menee aivan loistavalle Theatre Of War-moodille. Pidän todella tästä että valitsemasi puolue on pysyvä ostopäätös(toki tämän voi tarpeen mukaan vaihtaa mutta siinä menettää kovalla työllä hankitut yksikkö-päivitykset). Yhteisin hyvän tavoittelu muiden ostopäätöksen tehneiden kanssa vain rohkaisee sinua olemaan parempi ja voitokkaampi.

Pelistä on melko vaikea löytää mitään oikeasti pahaa sanottavaa. Ainahan grafiikka voisi olla hienompaa ja killtävämpää. Ihmetyttää myös pitkät lataus-tauot jota pleku-versio harrastaa vaikka kovalevy asennus vei mukavat 4 gigaa tilaa. Tosin monessa arvostelussa mainittua pop-uppia en ole huomannut laisinkaan. Ja nämäkin on seikkoja mitkä unohtuvat loistavan kokonaisuuden edessä. EndWar on todella hyvin tasapainotettu k/s/p-mekaniikan RTS-peli. Se on myös täynnä upeita yksityiskohtia(tyylikäs sotakamera joka aktivoituu kameran ollessa idlellä, yksiköiden yksityiskohdat ja animointi, Replay-optio, lista voisi jatkua loputtomiin), loistavaa kenttä suunnittelua ja niitä on todellakin paljon(muistaakseni yli 40, itse olen pelannut vasta viittä kartaa). Eikä peli todellakaan ole niin yksinkertainen minkä kuvan se on ehkä antanut itsestään., syvyyttä tässä on juuri sopivasti täyttämään strategia ystävän haluja. Kuten täälläkin mainittiin, ToW:ssa et tule kohtamaan toista samanlaista taistelua.

Siksi onkin todella sääli ettei tästä ole innostunut kuin kourallinen suomalaisia. Olisi hienoa saada muidenkin osapuolten joukkoon suomalaisia täydennyksiä, saisi hyviä suomi vs. suomi matseja pystyyn. Eikä olisi niin yksinäistä tuolla Venäjän maalla. Näin voisi surutta valita sen puolueen mikä parhaiten sopii pelityylilleen eikä mennä massan mukana.

Ei kai tässä auta muukaan kuin siirtyä paikallisille treffipalstoille kuikuilemaan peliseuraa EndWariin :rolleyes:

Aijaij, eilen illalla meni hermot.

Otin pitkästä aikaan Endwar- kotelin kaapista, pistin levyn sisään. Pelasin pari singleplayer missionia, meni ihan hyvin. Mutta sitten- siirryin theatre of war moodiin :D

Otin factioniksi tietenkin EU:n, jonkun random batallionin (missä oli hyvät engineerit ja transportit). World mapilta otin jonkun random missionin, taisi olla Usa:n maaperällä. Sinne tuli sitten vastustaja vähän ajan päästä..

Kun peli alkoi, luulin että olin etulyöntiasemassa. Minun tehtäväni oli puolustaa kyseistä paikkaa, ja valtasin siinä 4 lähintä uplinkkia, ja pistin melkeinpä kaikkiin engineerit coveriin. Artilletyn pistin piiloon kaikkien uplinkkien väliin, niin että se pystyi ampumaan niitä lähestyviä tankkeja. Sehän alko ihan hyvin, viholliset kaatui kuin puut.

Vähän ajan päästä sitten vihollinen teki.. Onko sen nimi nyt deep strike, että tulee helikopterilla riflemanit. Nojoo, mutta vastustajat tuli helillä ja tuhos mun artilleryt, ja sen jälkeen aloittivat jätti-offensiivin mun uplinkkeja päin. Eihän siinä kauan mennyt niin kaikki unittini olivat kuolleita. Ette voi arvata miten raivoissaan olin :D..

Nojoo, nyt olen yrittäny lukea jotain taktiikoita, kun en yhtään osaa noita. Katotaan jos tänään onnistuisi paremmin. Pelasin ilman mikkiä kyllä, kun ne eivät tahdo ymmärtää minua.

Otin factioniksi tietenkin EU:n, jonkun random batallionin (missä oli hyvät engineerit ja transportit). World mapilta otin jonkun random missionin, taisi olla Usa:n maaperällä. Sinne tuli sitten vastustaja vähän ajan päästä..

Toveri hyvä, minulla on sinulle vastustamaton ehdotus! Ja se kuuluu näin: Jätä hikiset Eurooppalaiset ja vaihda puolueesi voimakkaseen, vastustamattomaan ja voittamattomaan Venäjään. Näiltä kavereilta ei puutu tulitehoa eikä puolustusvoimaa. Itse olen myös äitimaan puolustaja ja tarvitsisin suomalaista tukea etulinjaan. :)

Olisi ihan hienoa saada suomi vs suomi-matseja pystyyn. Gimble ja Moole pelaavat usein yhdessä joten nyt olisi mahdollisuus saada hyvät mätöt aikaiseksi.

Harkitse asiaa, koskaan ei tiedä mitä myrkkyä sinne juomaan joutuu.. ;)

EDIT: Tämä lisäjoukkojen rekrytöinti alkaa saada jo epätoivoiset mittakaavat :D

Toveri hyvä, minulla on sinulle vastustamaton ehdotus! Ja se kuuluu näin: Jätä hikiset Eurooppalaiset ja vaihda puolueesi voimakkaseen, vastustamattomaan ja voittamattomaan Venäjään. Näiltä kavereilta ei puutu tulitehoa eikä puolustusvoimaa. Itse olen myös äitimaan puolustaja ja tarvitsisin suomalaista tukea etulinjaan.

Olisi ihan hienoa saada suomi vs suomi-matseja pystyyn. Gimble ja Moole pelaavat usein yhdessä joten nyt olisi mahdollisuus saada hyvät mätöt aikaiseksi.

Harkitse asiaa, koskaan ei tiedä mitä myrkkyä sinne juomaan joutuu.. ;)

EDIT: Tämä lisäjoukkojen rekrytöinti alkaa saada jo epätoivoiset mittakaavat :D

Voishan sitä aina, saat vaan auttaa..(vähän noloa).. Miten vaihdetaan factionin?

Ihan tiedoksi, olen pelannut jotain 3 ottelua netissä, kaikista tappio, että ei kannata turvautua siihen että mä hoidan pelit kotiin, jos joskus pelataan ;)

Voishan sitä aina, saat vaan auttaa..(vähän noloa).. Miten vaihdetaan factionin?
Täältä löytyy ohjeet. Tuosta kun rullaat vähän sivua alemmas niin löytyy video puolueen vaihdosta.
Ihan tiedoksi, olen pelannut jotain 3 ottelua netissä, kaikista tappio, että ei kannata turvautua siihen että mä hoidan pelit kotiin, jos joskus pelataan ;)
Itse vedin aika kevyesti viisi tappiota putkeen ennen ensimmäistä voittoani joten lähtökohdat on aivan samat kuin mulla. Hyvänä puolena tietenkin se että meikäläisellä alkaa olla jo varsin hyvin päivitetyt yksiköt joten toimin hyvänä tukena sun yksiköillesi. Loistava saada Venäjällekkin enemmän puolustajia! Voidaan joku ilta tosiaan ottaa köyttä muiden suomalaisten kanssa.

Ja ToW:sta yksi kysymys. Tietääkö kukaan kuinka paljon yhden matsin voitto vaikuttaa prosentteina tähän lopulliseen mittariin?
Mittari ei tunnu koskaan liikkuvan suuntaan eikä toiseen, ei ainakaan omista voitoista/häviöistä.

Täältä löytyy ohjeet. Tuosta kun rullaat vähän sivua alemmas niin löytyy video puolueen vaihdosta.

Itse vedin aika kevyesti viisi tappiota putkeen ennen ensimmäistä voittoani joten lähtökohdat on aivan samat kuin mulla. Hyvänä puolena tietenkin se että meikäläisellä alkaa olla jo varsin hyvin päivitetyt yksiköt joten toimin hyvänä tukena sun yksiköillesi. Loistava saada Venäjällekkin enemmän puolustajia! Voidaan joku ilta tosiaan ottaa köyttä muiden suomalaisten kanssa.

Ja ToW:sta yksi kysymys. Tietääkö kukaan kuinka paljon yhden matsin voitto vaikuttaa prosentteina tähän lopulliseen mittariin?
Mittari ei tunnu koskaan liikkuvan suuntaan eikä toiseen, ei ainakaan omista voitoista/häviöistä.

Jees, mä lisäilen vaikka sua sitten kun ehdin pleikalle. Katotaa sit millon pelataan.

Kesälomakin alkoi juuri, niin ehdin pelata vähän enemmän.

For Mother Russia!

Mä olen ilmeisesti täysi torspo, koska en ole päässyt yksinpelissä edes Pariisista eteenpäin. Edes helpoimmalla vaikeustasolla. Aina ne onnistuu jotenkin jyräämään mut.

Kai sitä pitäisi alkaa reenata tota harmaata massaa, että edes vähän pärjäisi. Hiivatin hyvältä peliltä tämäkin tuntuu, mutta kun ei älli riitä. Tulen sitten puolustamaan Eurooppaa, kun saan yksinpelin vetäistyä läpi.

Mä olen ilmeisesti täysi torspo, koska en ole päässyt yksinpelissä edes Pariisista eteenpäin. Edes helpoimmalla vaikeustasolla. Aina ne onnistuu jotenkin jyräämään mut.

Pariisi oli täälläkin aluksi ongelmana ja paljastui myöhemmin kenties yhdeksi vaikeimmaksi kampanjassa. Tässä ratkaisun avaimet olivat röyhkeydessä. Heti alkuun koukkaa joen toiselle puolelle ja pyrkii pitämään siellä asemat + viemään vastustajalta varustamisen mahdollisuudet. Tämä tie vei itseasiassa aika nopeaan ratkaisuun.

Tuo Theater Of Warin win/loss-mittari toimii tässä pelissä kyllä todella merkillisesti. Edellisessä matsissa Venäläiset pyörittivät Eurooppalaisia Chattanoogassa ja Pamlicossa kuin setä Stalinin kädestä konsanaan. Kummassakin alueessa oli 33 minuuttia ennen tulitaukoa yli 70% SPZ:n hyväksi. Tästä huolimatta nämä alueet päätyivät EFEC:n valtaan ja vuorosta tulikin tappiollinen Venäjälle. Näen sen todella epätodennäköisenä että EFEC olisi saannut vallattua alueet voiton puolelle puolen tunnin aikana. Tosin ToW-tilastot EndWar-nettisaitilla näyttävät prosentit niin kuin minä ne todistin puoli tuntia ennen tulitaukoa. Olenko nyt missannut jotain vai lagittaako win/loss-mittari vain todella paljon?
Hieman turhauttavaa tälläinen, vaikea tietää mitä aluetta kannattaa puolustaa/hyökkätä kun voitot menee miten sattuu.

Mutta joka tapauksessa Venäjä on ottanut häviöistä huolimatta varsin hyvin jalansijaa maailmankartalla. Omatkin matsit ovat alkaneet menemään tällä viikolla enemmän plussan kuin miinuksen puolelle. Löytyi vihdoin se oikea taktiikka miten karhua komennetaan. Minulla oli tuossa pataljoonan vaihtokin sodan keskellä mutta näistä ei saa sanktiota kuin unittien rankeissa mitkä saakin nopeasti takaisin.

Amerikka on tosiaan pistetty aika ahtaalle, viime vuorossa tapahtui vähän nousua mutta enpä haluaisi olla setä samulin housuissa tällä hetkellä :D
Toivottavasti sota siirtyisi taas Euroopna maalle, täältä löytyisi paljon maita ja mantuja joita voisi lisäillä äitimaan provinsseihin.

Aijaij, ei lupaa hyvää

Eilen pelasin 4vs4 taistelun. En tuntenut ketään siellä, niin taktisuus oli kuin katsoisi 01 syntyneitten tyttöjen futista. Alussa oli hirveä kamppailu siitä että kuka varmistaa lähimmän uplinkin. Annoin sitten toisen pelaajan ottaa sen. Hän jäi kaikilla voimillaan puolustamaan sitä, taisi olla kaksi rifleman ryhmää, ja yksi panssarivaunu.

Minä yritin koko pelin aikana vallata vihollisten lähintä uplinkkia, vielä ahkerammin sen jälkeen kun oli 4min jäljellä häviöön. Minä sitten lopulta sain sen, oli kyllä upea fiilis kun securasin sen :D

Pienen ajan päästä me olimme häviämässä, ja ajattelin pommittaa vihollisen yhtä uplinkkia wmd:llä. En tiedä se liittolainen ajatteli , mutta hän lähetti viimeisen toivomme (wmd) meitä hyökkäävää panssarivaunuyksikköä päin. Olin sekunteja aikasemmin laittanut gunshipit hyökkäämään sitä, joten sekin menehtyi. Hävisimme sitten pelin kun se imbesilli tuhlasi ohjuksen. Aijaij että potutti.

No tänään pelasin ottelun, se taisi kestää alle 10min niin olin jo hävinnyt. Menee hermo sen kanssa kun häviää koko ajan, mutta peli on niin koukuttava, että on pakko jatkaa, vaikka niitä takaiskuja näyttää riittävän :) . Katotaan jos illemmalla sujuisi paremmin. Kohta taitaa olla tarpeeksi "rahaa" ostaa deep strike toiminnon kiväärimiehille, joten sekin avaa paljon mahdollisuuksia.

Escargo out -->

Onko kukaan törmännyt tälläiseen ongelmaan tämän pelin parissa: Kun hyppään peleihin mukaan kuuluu ääneni hyvin lobbyssa muttei itse pelissä? Muiden äänet kyllä kuulen mutta partneri ei ilmeisesti kuule minua? Luulin että vika olisi vanhassa mikissäni jonka teloin mutta sama ongelma jatkui tänään ostetulla Sonyn virallisella Bluetooth-mikillä.
Lobbyissa kyllä kuulevat puhetta mutta puhe häviää tyystin heti pelin alkaessa. Mistähän moinen ongelma voi olla lähtöisin?

Paina R1 kun puhut.

Voihan lol indeed! Hitto mikä nyypä olen kyllä, menin sitten tästä tietämättömänä ostamaan itselleni uuden mikin suolaiseen hintaan kun luulin vanhassa olevan jotain vikaa :D
Ja ratkaisu olikin vain yhden namiskan varassa, tyhmästä päästä kärsii todellakin koko kroppa.. Noh, ei voi muuta kuin nauraa itselleen ja todella katkerasti - jatkakaa... :rolleyes:

HAHAA, äsken tuli ensimmäinen voittoni!!! JES

Pakko sanoa että oli kyllä todella tiukka peli. Yhdessä kohdassa olin todella lähellä häviämistä, mutta uplink crash ja wmd pelasti minut. Olimme vastustajien kanssa sitten tasatilanteissa uplinkkien kanssa, molemmilla taisi olla 3. He keskittivät suurimman offenssiivin minun yhtä uplinkkia päin, joten tietenkin keskitin puollustuksen sinne. Sitten yhtäkkiä, kuin salama kirkkaalta taivaalta, he aloittivat suuroffensiivin minun syrjäistä uplinkkia päin. Minulla oli siellä 1 transporter uniitti, ja yksi rifleman uniitti coverissa. Pidättelin niitä aika kauan siinä, kunnes transportit tuhoitui. Pakko antaa riflmeneille extra kunniaa. He tekivät todella kovan työn. Apuna oli kyllä paljon airstrikejä. Eli, vihollinen pisti kaikki joukkonsa sinne, ja kuolivat, joten voitin tappamalla kaikki..

Todella hyvä fiilis. Meinas mennä hermo tänään aikasemmin, kun olin hävinnyt neljä ottelua peräkkäin. Mutta tämä kyllä peittosi kaikki häviöt, niin uskomaton fiilis :D.. Ja tämä oli vielä 1vs1, joka on äärimmäisen vaikeaa aloitteliolle, joten voitte varmaankin kuvitella miltä tuntuu tällä hetkellä

Ylös Bottom